חמישי בעשר, בשנה שעברה (צילום: יח"צ)
חמישי בעשר, בשנה שעברה (צילום: יח"צ)

ליין חמישי בעשר חוזר: תרבות ירושלמית לסטודנטים

ליין הסטודנטים של רשות הצעירים חוזר עם מגוון אירועים שיתקיימו בימי חמישי. העלות - 10 שקלים בלבד

פורסם בתאריך: 2.5.18 17:22

ליין הסטודנטים "חמישי בעשר" חוזר: רשות הצעירים בעירייה, בשיתוף עם הרשות לפיתוח ירושלים והקרן לירושלים, פותחת את עונת הקיץ עם מגוון אירועי תרבות שיתקיימו בימי חמישי עד סוף אוגוסט, כשהעלות לסטודנטים עומדת על 10 שקלים בלבד.



מרשות הצעירים נמסר השבוע כי "ליין הקיץ 'חמישי בעשר' מצטרף לשירותים ייחודים נוספים שמציעה העיר לסטודנטים שלומדים בה ואשר הופכים את החוויה הסטודנטיאלית בירושלים לכל כך מיוחדת”.
כאמור, ליין “חמישי בעשר” זכה להצלחה גדולה בשנה שעברה, אז הוא התקיים בחודשי החורף, וכעת החליטו ברשות הצעירים לשכפל ולהעצים אותו.


חמישי בעשר, בשנה שעברה (צילום: יח"צ)

חמישי בעשר, בשנה שעברה (צילום: יח"צ)


אז מה צפוי במסגרת האירועים בשבועות הקרובים?

בחמישי, 3.5, בתיאטרון האינקובטור: "בוז'ולה" –  מופע בועט, אמיץ, ולעתים אף מטריד, עם קטעים חושפניים, מוזרים ובעיקר מצחיקים. 10 שחקנים על הבמה ילחמו על הלב ועל הקול שלכם. אתם תתאהבו בהם, תיסחפו לעולם שלהם ובעיקר תצאו עם טעם של עוד!

חמישי, 10.5, בקולנוע לב סמדר: מופע סטנדאפ של שיר ראובן, כשלאחר מכן יוקרן הסרט "מרגישה פצצה" בכיכובה של איימי שומר.

חמישי, 17.5, בסינמטק: מפגש מופרע במיוחד שיוקדש לעולם האנימציה למבוגרים, שם יינתנו הרצאות בנושא, כמו למשל כיצד שינו סדרות אנימציה כמו "משפחת סימפסון" את העולם?

חמישי, 24.5, תיאטרון החאן: יציג לסטודנטים המחזה "אוכלים" – סאטירה תנ"כית רבת עוצמה. לאחר המחזה יתקיים מפגש בנושא "חוק וצדק ומה שביניהם".

בחמישי האחרון של חודש מאי, 31.5, בתיאטרון פסיק: ההצגה "הרופא בעל כורחו – מה שנכון ל-1666 נכון גם היום!". זוהי הצגה חברתית קורעת מצחוק על מצב הרפואה, הרופאים והחולים המבוססת על יצירתו של מולייר.

האירועים, כאמור, יימשכו עד לסוף חודש אוגוסט וכדי לתכנן את לוח הזמנים, רשות הצעירים מציעה לכם לשריין את הימים ולהתעדכן ברשימת המופעים באתר מידעל'ה maydale.org.il – מוקד המידע הייחודי לסטודנטים. דרך האתר ניתן להזמין כרטיסים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר