בית מזיא (צילום: מגד גוזני)
בית מזיא (צילום: מגד גוזני)

בית מזי"א: קבוצת התיאטרון של מכון סאמיט עם המופע "כמו חלום"

ביום שני הקרוב תציג קבוצת התיאטרון של סאמיט, שמורכבת מ-13 שחקנים שמתמודדים עם פגיעות נפש, את המופע "כמו חלום"

פורסם בתאריך: 21.6.18 15:02

מופע תיאטרון ייחודי ומיוחד יתקיים ביום שני הקרוב, 25.6, בבית מזי"א לתיאטרון. מדובר במופע "כמו חלום", שמורכב מסצנות ומערכונים שנלקחו מתוך מחזותיו של חנוך לוין בשילוב יצירות מקוריות. הייחודיות של המופע היא במי שיציג אותו – קבוצת התיאטרון של מכון סאמיט, שמורכבת מ-13 חברים שמתמודדים עם פגיעות נפש.



"מטרת פעילות הקבוצה היתה ליצור סביבה בטוחה ונעימה שתאפשר ביטוי וחופש, ועם זאת תיתן תחושה של בטחון ותמיכה", מציינים במכון סאמיט. "מכיוון שרוב המשתתפים לא הכירו את עולם התאטרון, התחושות בכל הנוגע לבמה וחשיפה הינן מורכבות. ההתרגשות מהולה בפחד בשילוב עם רצון להשתחרר, לתת ביטוי עצמי וליהנות וכמובן רצון להצליח ולרגש. ואכן בזכות תהליכים מקצועיים ורגשים הפכה הבמה למקום מוכר יותר, וכך גם הקבוצה".

הקבוצה בחרה השנה להמחיז מחזות מאת חנוך לוין וזאת כיוון שהמחזות שכתב הינם מגוונים ועשירים, ובעיקר הם נוגעים במורכבותו של נפש האדם. מצד אחד בעזרת הומור, ומצד שני ברגישות ועומק רב.

המופע מורכב משבע סצנות. שלוש ממחזות של לוין – "יעקבי וליידנטל", "הילד חולם" ו"נעורי ורדהל’ה", והשאר מערכונים מאוספים שונים. בתוך הקטעים הללו נשזרו קטעים אישיים של המתמודדים. חלק שנכתבו על ידם, חלק שנוגעים להם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר