מוזיאון ארצות המקרא, פעילות קיץ לכל המשפחה במוזיאון ארצות המקרא (צילום: מגד גוזני, מולי קאי, נדב אריאל)
מוזיאון ארצות המקרא, פעילות קיץ לכל המשפחה במוזיאון ארצות המקרא (צילום: מגד גוזני, מולי קאי, נדב אריאל)

מוזיאון ארצות המקרא: פעילויות לכל המשפחה

עד סוף הקיץ יתקיימו במוזיאון פעילויות שונות בהן 'צוללים אל צבע התכלת' וסיורים אינטראקטיביים בגלריות השונות

פורסם בתאריך: 16.8.18 11:16

במוזיאון ארצות המקרא מציעים פעילויות מיוחדות לילדים שיתקיימו עד לסיום חופשת הקיץ, כאשר הכניסה לילדים היא ללא תשלום (הפעילויות בתשלום). בין הפעילויות יהיה 'צוללים אל צבע התכלת', מסע של הילדים בעקבות דמותו של תכילתו, אשר קיבל משימה לעצב את ארמונו של מלך ארך. תכילתו מחפש אחר צבע מיוחד לעיצוב הארמון והילדים מלווים אותו סביב הסברים על מוצגים צבעוניים בתערוכה החדשה "אל עומק התכלת".



בתום המסע יגיעו המבקרים לשוק מקראי עתיק, בו יחקרו את הפקת צבע התכלת מהטבע ושלל שימושיו, יתנסו בהדפס צבע טרי על נייר, יצרו הטבעות מחותמות ייחודיות, יטוו חוטים מצמר ועוד יצירות מגוונות בסדנאות 'תכלת וארגמן'. (גילאי 10-5, הפעילות בתשלום של 35 שקלים לילד ו-22 שקלים למבוגר. ניתן גם לסייר בתערוכה עצמאית ללא תשלום).

תערוכה אחרת שמוצגת בימים אלה במוזיאון היא' סטארט-אפ בייבל ניישנס', שבה מיצג דיגיטלי אשר חושף פיתוחים והמצאות מהפכניות בנות אלפי שנים שנוצרו כמענה לצרכי האנושות ושינו את העולם דאז, לצד פיתוחים והמצאות ישראליות העונות על צרכים דומים המשנים את העולם כיום. בימי רביעי אחר הצהריים המבקרים יוכלו גם לקחת חלק ב"הצופן", מסלול אינטראקטיבי ברחבי המוזיאון שייקח את המבקרים לסיור נושא חידות ופרסים (22 שקלים למשתתף).

כמו כן, במוזיאון יתקיימו גם פעילויות ללא עלות: המבקרים מוזמנים ללוות את הסיור במוזיאון באמצעות אפליקציית "המרוץ למוזיאון", הכוללת משחקים וחידות המובילים את המבקרים לאורך הגלריות מחידה לחידה. בנוסף, כניסה חופשית לתערוכה "אלים, גיבורים ובני תמותה ביוון העתיקה", המקימה לתחייה את אלי המיתולוגיה היוונית. תערוכה נוספת לכל המשפחה שהכניסה אליה חופשית היא "ירושלים שהייתה בבל", החושפת לוחות טין עתיקים המהווים עדות לחייהם של גולי יהודה בבבל, בתקופה שלאחר חורבן בית ראשון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר