אירועי פסטיבל בוסתניה (צילומים: דניאל שטרית)
אירועי פסטיבל בוסתניה (צילומים: דניאל שטרית)

קרית היובל: פסטיבל בוסתניה חוזר

הפסטיבל, שיתקיים בפעם הרביעית, הוא חגיגה של תרבות ואקולוגיה ירושלמית לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 27.8.18 09:15

ביום חמישי הקרוב, 30.8, יתקיים במתחם תה-אטרון בוסתניה שבשכונת קרית היובל פסטיבל בוסתניה הרביעי, הפנינג של תרבות ואקולוגיה ירושלמית לכל המשפחה. ההפנינג יחל בשעה 16:00, והכניסה אליו חופשית.



תוכנית הפסטיבל כוללת את ההצגה "אורלי שמחי צב על הגב", מופע של הרכב מוזיקת הרחוב "הפרטיות", בכורה להצגה "אוזו ומוזו מכפר קאקארוזו" מבית היוצר של תיאטרון משו-משו, מופעים של הרכבים מוזיקליים מקומיים, תקלוט של די.ג'יי ובסיום קפה ג'לאל – גיל רון שמע עם חמישה נגנים.

לכל אורך הפסטיבל יסתובבו דמויות שטח של התיאטרון שייצרו מגע ויפעילו את הקהל, תתקיים פעילות אקולוגית למשפחות, יוצבו דוכני קח תן ועוד. את הפסטיבל מפיקים המינהלים הקהילתיים יובלים ועיר גנים ביחד עם קבוצת תיאטרון משו משו.

אירועי פסטיבל בוסתניה (צילום: דניאל שטרית)

אירועי פסטיבל בוסתניה (צילום: דניאל שטרית)

מתחם "תה-אטרון" ממוקם בוואדי האסבסטונים שבין קרית מנחם וקרית היובל על ידי קבוצת משו משו הפועלת בשכונה, מתוך חזון להשאיר את האזור כמקום ירוק ולקיים בו מפגשים קהילתיים. המקום נבנה בתהליך משותף עם התושבים, עם בני הנוער ועם קהילות נוספות מהשכונה, והוא מתוחזק על ידיהם ועל ידי קהילת משו-משוּ. מתחם התרבות כולל אמפי בנוי אבן, במה, בר קפה מאבן ועץ שהוא גם גינת צמחי תה, טאבון מבוץ וטראסות של צמחי תה ותבלין.

קבוצת התיאטרון לשינוי חברתי משו-משו הינה קבוצה של אמנים הפועלת לחיזוק ופיתוח אקטיביזם קהילתי. אנשי הקבוצה יוצרים מופעי תיאטרון נגישים לקהל הרחב ומציגים את המורכבות של החברה הישראלית בכלל ושל ירושלים בפרט.

אירועי פסטיבל בוסתניה (צילום: דניאל שטרית)

לתיאטרון יש כמה סוגים של פעילויות: הצגות לילדים ולמבוגרים הנוגעות בנושאים חברתיים, לצד פעילות בשכונה שכוללות למשל קבוצות תיאטרון של חרדיות וחילוניות וקבוצת תיאטרון של הגיל השלישי. מטרת הקבוצה היא לחולל שינוי חברתי באמצעות אמנות: דרך יצירת הצגות, יוזמות קהילתיות ויצירת שינוי במרחב הציבורי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר