פסטיבל שכונה עם יד2 LIVE בשנה שעברה (צילומים: באדיבות מינהל קהילתי גינות העיר)
פסטיבל שכונה עם יד2 LIVE בשנה שעברה (צילומים: באדיבות מינהל קהילתי גינות העיר)

עמק רפאים: פסטיבל 'שכונה עם יד 2 LIVE'

גם השנה יציינו תושבי עמק רפאים את תחילתה של שנה חדשה בהפנינג חגיגי, שיכלול כ-100 דוכני יד שנייה, פעילויות שונות לכל המשפחה ומגוון מופעים. הפסטיבל יתקיים בין השעות 22:00-17:00 והכניסה אליו חופשית

פורסם בתאריך: 30.8.18 15:34

פסטיבל "שכונה עם יד 2 LIVE" בעמק רפאים חוזר בתחילת ספטמבר: ביום שלישי, 4.9, כד באלול תשע"ח, תתקיים חגיגת הרחוב השכונתית, כבכל שנה, עם דוכני רחוב, מופעים שונים, מיצגי אומנות, פעילויות לילדים ולכל המשפחה ועוד. הפסטיבל ייפתח בשעה 17:00 ויימשך עד 22:00, ויתקיים בהובלת המִנהל הקהילתי גינות העיר מבית החברה למתנ"סים, ובשיתוף אתר 'יד2'.



מה יוצע למבקרים בחגיגות? פסטיבל ענק, לאורך הרחוב, שיכלול מופעים רבים – דמויות צבעוניות המופיעות במסגרת תיאטרון רחוב, קונצרט של תזמורת המשטרה שולחן חג עמוס בכל טוב, מספרי סיפורים, פואטרי סלאם, אומנות ממוחזרת, סדנאות, מופעי מוזיקה ממסורות שונות, אומנות עם ילדים בנושאי סביבה וחגים, תזמורות, הופעת מחול, ג'אם סשן פתוח לקהל הרחב, מוזיקת פיוטים, ריקודי עם, תצוגת חוגים לילדים, קהילות ירושלמיות שמציגות את תוכנה התרבותי של העיר ועוד.

גולת הכותרת של האירוע, כמו בכל שנה, הוא מתחם הדוכנים – כ-100 דוכני יד שנייה שיופעלו על ידי תושבי עמק רפאים בפרט והמושבה הגרמנית בכלל, ובהם ימכרו התושבים את מרכולתם הביתית.

פסטיבל שכונה עם יד2 LIVE בשנה שעברה (צילום: באדיבות מינהל קהילתי גינות העיר)

פסטיבל שכונה עם יד2 LIVE בשנה שעברה (צילום: באדיבות מינהל קהילתי גינות העיר)

המתחם יכלול את סוגי הדוכנים הבאים: דוכני אופנה – שבהם יימכרו פריטי ביגוד, אביזרים נלווים, נעליים, תכשיטי וינטג', שמלות כלה, שמלות ערב ועוד.

דוכני ילדים ומשפחות – שבהם ילדים ימכרו צעצועים ומשחקים, פעילויות, פינות יצירה והפעלה.

דוכני אספנות – שבהם יימכרו אוספים מיוחדים, בובות עתיקות, דגמים של מכוניות קטנות, כלי נגינה ופטיפונים, חוברות קומיקס ואחרים.

דוכני 'כל מיני' – שבהם יוצע למכירה מגוון רחב של מוצרים מתחומים שונים, כמו תקליטים ישנים, מיניאטורות נדירות, כלי בית וינטג', כלי נגינה וכדומה.

מהמארגנים נמסר כי הקמת הדוכנים פתוחה לכולם, בעלות סמלית, וכרוכה ברישום מראש.

הדוכנים, כאמור, יפעלו לצד פסטיבל רחוב ענק בעמק רפאים שבו יתקיימו מופעי רחוב מגוונים: דמויות צבעוניות בתיאטרון רחוב, שולחן חג עמוס בכל טוב, מספרי סיפורים, פואטרי סלאם, אומנות ממוחזרת, סדנאות, מופעי מוזיקה ממסורות שונות, אמנות עם ילדים בנושאי סביבה וחגים, תזמורות, הופעת מחול, ג'אם סשן פתוח לקהל הרחב, מוזיקת פיוטים, ריקודי עם, תצוגת חוגים לילדים וקהילות ירושלמיות שמציגות את תוכנה התרבותי של העיר ועוד.

מינהל קהילתי גינות העיר פועל לקידום ערכי הקהילתיות, המעורבות האזרחית והסולידריות החברתית, לשמירת צביונן האורבאני הייחודי של שכונות גינות העיר, ולמען קידום הצביון הפלורליסטי של המרחב ושל ירושלים בכלל. דפוס פעולתו של המנהל הקהילתי מתבסס על ערכי הדמוקרטיה ההשתתפותית – מעורבות תושבים מרבית בתחומי הקהילה והתכנון בשכונות המנהל השונות.

פסטיבל שכונה עם יד2 LIVE בשנה שעברה (צילום: באדיבות מינהל קהילתי גינות העיר)

המנהל מהווה מרכז פעילות שוקק בתחומי הפנאי, התרבות והקהילה, ומשרת את תושבי השכונות ואת כלל תושבי ירושלים. המנהל חולש על שכונות שבהן מתגוררים בסך הכול כ-50,000 תושבים: המושבה הגרמנית, המושבה היוונית, רחביה, טלביה, קטמון הישנה, ימין משה, קריית שמואל וניות.

שייקה אל עמי, ראש המִנהל מוסר: "אנו שמחים ונרגשים מאוד להמשיך את המסורת המוצלחת של פתיחת השנה בפסטיבל רחוב קהילתי, שחוגג את המגוון האדיר שבשכונות גינות העיר".

"פסטיבל שכונה עם יד2 LIVE". ג', 4.9, 22:00-17:00. עמק רפאים. כניסה חופשית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר