ניסים לוגאסי (צילום: טלי נבו)
ניסים לוגאסי (צילום: טלי נבו)

בית הקונפדרציה: מופע של מוסיקה יהודית

ניסים לוגאסי מציג מופע "אשירה לך": טקסטים יהודיים מעולם הפיוט והמקרא עם יצירות עתיקות מפרס, מטורקיה ומאזרבייג'אן

פורסם בתאריך: 26.9.18 17:26

בבית הקונפדרציה יעלה ביום חמישי, 11.10.18, בשעה 20:30 מופע מיוחד של ניסים לוגאסי: "אשירה לך", שכולל יצירות מעולם הפיוט והמקרא. הזמר ונגן הטאר לוגאסי מגיש מסע מוסיקלי אקזוטי חוצה גבולות, אמונות ותקופות, במרחביה הצבעוניים של דרך המשי במרכז אסיה. המופע של לוגאסי ואנסמבל משי מציע שילוב הרמוני בין קודש לחול ובין זיכרונות לרוח חדשה.



לוגאסי הוא מומחה לשירה פרסית קלאסית ולמוסיקה סוּפית, אותה למד באיסטנבול. בנוסף, מתמחה לוגאסי במוסיקה טורקית-עות'מאנית. הוא מופיע עם אמנים רבים בארץ ובעולם ומשמש כמנהל הפדגוגי של אקדמיית "מקאמאת" למוסיקה מן המזרח, השוכנת בצפת.

לוגאסי משלב במופע "אשירה לך" טקסטים יהודיים מעולם הפיוט והמקרא עם יצירות עתיקות מפרס, טורקיה, אזרבייג'אן ואוזבקיסטן. הפיוט "לכה אלי תשוקתי", המיוחס לרבי אברהם אבן-עזרא (אך יש המייחסים אותו לרבי יהודה הלוי), יעמוד במרכז המופע ויבוצע בפעם הראשונה בעיבודו החדש והמרגש של לוגאסי.

ניסים לוגאסי (צילום: טלי נבו)

ניסים לוגאסי (צילום: טלי נבו)

לוגאסי יארח במופע את נגן העוד יניב רבה, שכמו לוגאסי מנגן גם הוא מוסיקה סופית וטורקית -עות'מאנית, וילוו אותו חברי האנסמבל נועם דיין בקמנצ'ה, יאיר מור בכלי הקשה ובת זוגו, קארן לוגאסי, בתופי מרים. מחיר כרטיס למופע: 60 שקל; זכאי הנחה: 48 שקל; סטודנטים: 40 שקל; חברי בית הקונפדרציה: 36 שקל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר