תיאטרון החאן, אריק ברמן (צילום:דוברות תיאטרון החאן, דנה דיסטורשן)
תיאטרון החאן, אריק ברמן (צילום:דוברות תיאטרון החאן, דנה דיסטורשן)

בית חדש למוזיקה: סדרת הופעות יוצאת לדרך בתיאטרון החאן

התיאטרון משיק סדרת מופעים מוזיקליים עם אמנים המארחים חברים. המופעים יתקיימו אחת לחודש

פורסם בתאריך: 4.10.18 18:28

להתארח ולארח – בתיאטרון החאן: התיאטרון משיק השבוע את סדרת המופעים ‘חאן אנפלאגד’ – מופעים מוזיקליים-אקוסטיים שבהם מוזיקאים מובילים מארחים אומנים חברים. המופעים יתקיימו אחת לחודש, עד לסוף השנה.



אולם תיאטרון החאן, על הקשתות, על קירותיו העבים ועל האפלוליות השוררת בו, היה בתחילת המאה הקודמת חלק ממבנה אירוח לעולי רגל לירושלים. הוא ידוע באווירה המיוחדת שהוא מעניק להצגות המועלות בו על ידי קבוצת התיאטרון הביתית.

עתה התיאטרון, בסיוע אגף התרבות של עיריית ירושלים, מנסה להרחיב את יכולותיו של הנכס הארכיטקטוני אל מעבר לגבולות התיאטרון ולהפוך אותו למרכז המעניק ערך ייחודי להופעות מוזיקליות אינטימיות, איכותיות ואקוסטיות. זאת כחלק ממגמה כללית של התחדשות התיאטרון ושל יצירת אפיקי פעילות חדשים שהחלו לאחרונה, כמו פסטיבל הצגות הילדים הראשון.

במופע הפתיחה של ‘חאן אנפלאגד’, שיתקיים ביום שלישי הקרוב (9.10) יארח אריק ברמן את אפרת גוש (21:00). כאמור, המופעים יתקיימו אחת לחודש, ובהם יארחו ויתארחו אומנים, יוצרים ומוזיקאים מהשורה הראשונה בישראל.

לדברי אלישבע מזי”א, מנכ”לית החאן: “מעבר לפוטנציאל הגדול הקיים באולם, שיכול להפוך למרכז משמעותי לאירועים אקוסטיים, היוזמה החדשה משתלבת במגמה הכללית של התיאטרון – לפנות לאפיקים חדשים, כגון סדרת סטנד-אפ, פרויקט לקידום יוצרים צעירים, קייטנות לילדים ועוד, במטרה להביא קהל צעיר, חדש ומגוון לחאן”.

כאמור, המופע של שבו יארח ברמן את גוש הוא רק הראשון מבין שלושה שיתקיימו עד לסוף השנה האזרחית. במופע הבא בסדרה, ב-20.11, תארח קורין אלאל את דנה ברגר. במופע האחרון של הסדרה, שיתקיים ממש לקראת סוף השנה האזרחית (27.12), יארח ערן צור את גבע אלון.

“חאן אנפלאגד”. אריק ברמן ואפרת גוש, ג’, 9.10, 21:00; קורין אלאל ודנה ברגר, 20.11, 21:00. ערן צור וגבע אלון, 27.12, 21:00. תיאטרון החאן. עלות כרטיס לכל מופע נעה בין 85 שקלים ל-120 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפרים חמיאל

    ירושלים זקוקה לבית מוסיקה גדול ואיכותי שיאכלס את סימפונית ירושלים, את האופרה הירושלמית ואת כל המופעים המוזיקליים שנדחקים בחאן ובאולמות אחרים לא מתאימים בעיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר