תיאטרון החאן, אלי חביב (צילום: Magister, Doron Kadletz)
תיאטרון החאן, אלי חביב (צילום: Magister, Doron Kadletz)

תיאטרון החאן משיק: מופעי סטנד-אפ במערה

המופעים יתקיימו בשיתוף הקאמל קומדי קלאב, באולם 2 - מערה עתיקה החצובה בסלע

פורסם בתאריך: 11.10.18 16:09

תיאטרון החאן משיק סדרת ערבי סטנד-אפ באולם 'במה 2', האולם האינטימי והייחודי, שהוא למעשה מערה החצובה בסלע. במסגרת הסדרה יתקיים אחת לחודש ערב סטנד-אפ בהשתתפות הסטנדאפיסטים נלי תגר, גלית חוגי, אלי חביב, דור כאהן, יואב רבינוביץ ועוד.



בחאן מאמינים שהחיבור בין המקום הייחודי לאמנים הסאטיריים והבועטים הוא שילוב מנצח שימשוך קהל צעיר וחדש לחאן. הסדרה מתקיימת בשיתוף הקאמל קומדי קלאב.

אלי חביב (צילום:Doron Kadletz)

אלי חביב (צילום:Doron Kadletz)

מדובר על סדרה של שלושה ערבים שיתקיימו אחת לחודש, החל ממחר (מוצ"ש, 13.10, 21:00) – אז יעלה על הבמה אלי חביב במופע מלא, כשמופע הפתיחה יהיה עם גיא אדלר. בחודש הבא, ב-17.11, יתקיים ערב תחת הכותרת 'סטנד-אפ ואלרגיות בתיאטרון החאן', עם גלית חוגי, יואב רבינוביץ' ודור כאהן. את הסדרה ינעל ערב עם נלי תגר, ענת אורן ואלי חביב (15.12).

חביב ('מכתוב', 'פעם בשבוע עם תם אהרון'), סטנדאפיסט ושחקן, הוא המנהל האמנותי של ערבי הסטנד-אפ בחאן. הוא מסביר כיצד עלה הרעיון: "תיאטרון החאן החליט לפתוח את שעריו לקהלים חדשים וצעירים. לטעמי, הסטנד-אפ יכול לפעמים להגיע לקהל שהתיאטרון לא מגיע אליו. חיברנו את הדברים, והכנסנו לתמונה את הקאמל קומדי קלאב התל-אביבי ואת התמיכה של עיריית ירושלים. זה תמיד פיוז'ן מעניין – ירושלים ותל אביב. לפעמים יוצא מזה משהו כיף, ולפעמים יוצאת מזה מודיעין".

תיאטרון החאן (צילום: Magister)

תיאטרון החאן (צילום: Magister)

חביב מרגיע ואומר כי "אין כל כוונה להפוך את החאן לזירת סטנד-אפ. החאן הוא קודם כול תיאטרון. הוא תמיד היה תיאטרון – חוץ מהתקופה הכיפית ההיא, כשהוא היה אורווה עות'מאנית – וככה הוא יישאר. אבל לפעמים מותר לבעוט לעוד כיוונים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר