מסיבת סטודנטים במגדל דוד (צילומים: ריקי רחמן)
מסיבת סטודנטים במגדל דוד (צילומים: ריקי רחמן)

מוזיאון מגדל דוד: מסיבת ליל כל הקדושים

ליין הסטודנטים 'המלבן' מפיק מסיבה מיוחדת לציון ליל כל הקדושים האמריקאי. הכניסה, החל מהשעה 11:00, ב-10 שקלים בלבד לסטודנטים

פורסם בתאריך: 25.10.18 21:08

ליל כל הקדושים (Halloween), הלו הוא פורים האמריקאי, יצוין ביום רביעי הבא (31.10), ובירושלים יציינו את החג המסורתי הזה עם מספר מסיבות.



היום, שישי (26.10) תתקיים במוזיאון מגדל דוד מסיבת סטודנטים תחת הכותרת "מלבן Halloween". המארגנים, אנשי ליין מסיבות הסטודנטים 'מלבן' בשיתוף רשות הצעירים בעיריית ירושלים, שתגיעו מחופשים וכך תוכלו ליהנות טוב יותר ממסיבה באחד מהלוקיישנים היותר מדהימים בירושלים – המצודה של מוזיאון מגדל דוד – וגם ליהנות מבירה חינם (אם תגיעו מחופשים ועד השעה 12:00).

מוזיאון מגדל דוד, כידוע, הוא אתר היסטורי וארכיאולוגי בו מתרחשים כל העת אירועי תרבות ואמנות, תערוכות מתחלפות, פעילויות חינוך, הופעות ומסיבות. אירועי התרבות במגדל דוד מיועדים לכולם והם מחברים בין מזרח ומערב, בין קודש לחול, בין ימי קדם לימינו אנו, ומציגים את ירושלים הנצחית והעכשווית, האוניברסלית והרב-תרבותית.

מסיבת סטודנטים במגדל דוד (צילום: ריקי רחמן)

מסיבת סטודנטים במגדל דוד (צילום: ריקי רחמן)

על הצד המוזיקלי במסיבת ליל כל הקדושים יהיו אחראים צמד הדי ג'יי איתי גאלו ונדב שפילמן (ATISUTO). יש לציין כי המחירים נוחים מאוד לכל כיס ועומדים על 10 שקלים לסטודנטים ו-30 שקלים לאורחים. (שישי, 26.10, החל מהשעה 11:00).

מסיבת סטודנטים במגדל דוד (צילום: ריקי רחמן)

וזה עדיין לא הכל. ביום רביעי הקרוב, יום ליל כל הקדושים עצמו (31.10) תתקיים על הגג של האברהם הוסטל בכיכר הדווידקה מסיבת הלוואין המסורתית. המארגנים מבטיחים מסיבת אוזניות משגעת, קוקטיילים, תחרות תחפושות נושאת פרסים והפתעות נוספות. (רביעי, 31.10, החל מהשעה 20:00. 50 שקלים).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר