דיג'יי פנינה ציונוב (צילום: ריקי רחמן)
דיג'יי פנינה ציונוב (צילום: ריקי רחמן)

"ננגן את כל מה שמקפיץ ונרים לאוויר את כל מי שיגיע למסיבה בנחלאות"

די.ג'יי פנינה ציונוב תתקלט במסיבת פורים הגדולה שתתקיים בנחלאות ביום שישי: "זו תהיה עמדה משוגעת; המטרה היא לעשות כמה שיותר שמח"

פורסם בתאריך: 21.3.19 12:08

אחד האירועים המרכזיים בפורים הקרוב בירושלים יהיה מסיבת הרחוב בנחלאות (יום שישי, 22.3, 10:00), ועל אחת העמדות המרכזיות שם תוכלו למצוא את דיג'יי פנינה ציונוב, גננת לשעבר עם ותק של שש שנים על העמדות, שתתקלט יחד עם אחיה אדלשטיין בעמדה של סלואו משה ברחבה של גזר.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

"מבחינתי זו סוג של פסגה לתקלט בעמדה הזו בפורים", היא אומרת, "אנחנו הולכים להשקיע ממש, עם אנרגיות מטורפות. שנינו מבלים המון בשכונה. שם היום-יום שלנו. ואנחנו מתכוונים להשקיע שם המון אנרגיות. המכנה המשותף של סגנונות המוזיקה שננגן הוא כל מה שמקפיץ, נעשה את אווירת החג מיוחדת ונרים לאוויר את כל מי שיגיע למסיבה. יחד עם המקום המטורף הזה. זו עמדה משוגעת באמצע נחלאות, שזו ה-שכונה של ירושלים בעיני. המטרה היא לעשות כמה שיותר שמח, שכמה שיותר אנשים ייהנו מהאווירה".



"אנחנו הולכים לראות בלייב מה קורה ומה מרים יותר את הקהל", מדגישה דיג'יי ציונוב. "יהיה היפ הופ, גלובל ביט שזו מוזיקת עולם עם ביטים מרימים, מניחה שניתן קצת נגיעות אלקטרוניות, קצת דראם אנד בייס. ממש קצת מהכל. גם המיינסטרים. גם עומר אדם יהיה. כל הדברים שעושים שמח. כולם ימצאו את עצמם במקום הזה".


דיג'יי פנינה ציונוב (צילום: רוני נתן)

דיג'יי פנינה ציונוב (צילום: רוני נתן)


על המעבר מקריירה של גננת לעסקי התקליטנות היא מספרת: "הייתי גננת, אבל תמיד אהבתי מוזיקה ואספתי מוזיקה. הכל התחיל ממיזם של חברים שבמסגרתו היינו עושים מסיבות בירושלים שבהן כל ספק היה תורם את חלקו והכסף בכניסה היה הולך כל פעם לעמותה אחרת. לאחת המסיבות רצינו להביא דיג'יי שהוא תותח על אבל היה לו משהו בשבוע שלפני והוא לא היה יכול להגיע. הוא אמר לי: 'החלום שלך הוא להיות דיג'יית, אז בואי פשוט תעשי את זה'".

אחרי שקיבלה את ההנחיות הבסיסיות מצאה את עצמה ציונוב מתקלטת במסיבה בפעם הראשונה ל-350 איש, עם מחשב בלבד. "אני לא יודעת איך היה לי אומץ לעשות את זה", היא אומרת, "בלי החברים שהיו סביבי כנראה שלא הייתי עושה את זה. זה היה ממש כיף והרגשתי מחוברת ושאני יכולה. אז אמרתי לעצמי: 'בואי נעשה עם זה משהו'. לא חשבתי שזה הולך להיות מקצוע אבל זה ממש התגלגל למקום כזה".

היא מנגנת במקומות מגוונים ממסיבות פרועות ועד חתונות, ז'אנר בו מתחבר אליה בעיקר קהל של דתל"שים מכיוון שהיא מגיעה מבית דתי ומחוברת לשני העולמות. מלבד תקלוט, ציונוב, שמתגוררת ברחביה, עובדת כרכזת תרבות במנהל הקהילתי בנחלאות בלב העיר ובמשרת הפקה קטנה בבית אבי חי. "לא חסר לי מה לעשות", היא צוחקת.


דיג'יי פנינה ציונוב (צילום: מגנט וואן)

דיג'יי פנינה ציונוב (צילום: מגנט וואן)


יש ז'אנר מסוים שלעולם לא תנגני?

"אני לעולם לא אנגן ז'אנר אחד בערב שלם. אני לא יודעת לעשות את זה. אני פחות מתחברת לטראנסים ופחות אוהבת את הסגנון הזה, אבל גם אותם אני מנגנת כי זה עולם רחב. לרוב הקטעים המונוטוניים שאין להם התפתחות אני לא מתחברת כי צריך סמים בשביל זה, ואני לא עושה סמים".


 

דיג'יי פנינה ציונוב (צילום: ריקי רחמן)

דיג'יי פנינה ציונוב (צילום: ריקי רחמן)


יש תגובה מבאסת שקיבלת פעם כי את די.ג'יית אישה?

"פעם מישהו אמר לי: 'זה גימיק מעולה שתבואי לתקלט אצלנו'. בסופו של דבר המסיבה הזו לא יצאה לפועל כי אמרתי לעצמי וגם להם שאני לא גימיק. אני יודעת לעשות את העבודה הזו ואני אוהבת לעשות אותה. אם אתם בוחרים אותי בגלל שאני יודעת לעשות אז אחלה, אבל אני לא גימיק".

מה המסיבה הכי מטורפת שתיקלטת בה?

"הייתי אומרת שמסיבת פורים בשנה שעברה בנחלאות. המסיבה נסגרה אחרי 40 דקות, ואני חושבת שהייתי בין היחידים שהצליחו לתקלט את ה-40 דקות האלה ולהעיף את כל מי שהיה שם באוויר. זה היה טירוף. האנרגיות שלי היו בשיאן. מבחינתי זה היה היי משוגע, לכן העמדה הזו השנה מרגשת אותי במיוחד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עג

    ממליץ לפנות את העיר לשבוע, לשים תקליטנים בכל פינה ולהרים את הרחובות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר