חגיגות פורים בירושלים (צילום: יח"צ)
חגיגות פורים בירושלים (צילום: יח"צ)

פורים בירושלים: אלה האירועים שייערכו היום בעיר

היום, רביעי, שלל פעילויות לפורים נערכות בשכונות ברחבי ירושלים, במוזיאונים ובמוסדות התרבות. בלילה מתחילות המסיבות. כל האטרקציות

פורסם בתאריך: 20.3.19 08:20

היום, רביעי, היום הראשון לחופשת הלימודים של הילדים, יערוך מינהל קהילתי אשכולות הפנינג פורים ולימוד סיפור המגילה (10:00). לאחר מכן תתקיים מסיבת פורים לנוער צעיר ויריד פורים קהילתי. בשעה 19:00 תתקיים פעילות תענית אסתר לתנועות הנוער במינהל קהילתי לב העיר. ב-20:00 קריאת המגילה בבית הספר תל"י בפסגת זאב.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

במוזיאון המדע יתקיים אירוע פורים 'כיף להשתקף' – חגיגה של מראות והשתקפויות הכוללת מתחם פעילות ובו מגוון מראות, סדנת בניה "מראה מכפילה" – מתנה לכל משתתף, הדגמת "קסמי מדע" וגם מופע ליצנים מיוחד לפורים. (ילדים עד גיל 5 יכנסו בחינם, ילד/מבוגר 45 שקלים, כרטיס משפחתי 160 שקלים).

במוזיאון המוזיקה העברי יתקיימו סדנאות איפור וציורי פנים חינם, צפייה והתנסות בתצוגה של כלי נגינה וצילום עם גלימת המלך אחשוורוש. בחמישי יתקיים משחק משימות מתגלגל ברחובות העיר. בשישי בצהריים תתקיים בכיכר המוזיקה שלמרגלות המוזיאון קריאת המגילה לצלילי מוזיקה חיה. (60-32 שקלים – המחירים כוללים השתתפות בסדנת תיפוף).

מוזיאון ארצות המקרא מזמין את הילדים לסיור עם המשרת של אחשוורוש, שזקוק לעזרה באיתור החומרים היוקרתיים הדרושים לבניית כיסא המלך למשתה. המבקרים יסיירו אחר האוצרות ברחבי המוזיאון, ובסיום ייצרו דגם כיסא מפואר משלהם.

בנוסף, המבקרים מוזמנים לחזור לעבר בהשקת #Fun2C – חוויה חדשה המשלבת טכנולוגיית מציאות רבודה ומדומה (AR/VR). הכניסה למוזיאון לילדים בחינם, הסיורים בתשלום של 22 שקלים בהרשמה מראש.

ביום רביעי ייערך בזאפה מופע מיוחד לפורים – גליקריה תארח את הזמר היווני ואסיליס פרודרומו, המתמחה בסגנון הלייקה והרבטיקה (195 שקלים).

בבית מזי"א תעלה ביום רביעי ההצגה "בוז'לה", שבה הקהל בוחר את הסצנות מתוך תפריט, במופע של שעה שיכלול מערכונים, שירים, סטנדאפ ועוד. (60-45 שקלים).

בגן החיות התנ"כי יתקיימו במהלך חג הפורים מופעים מיוחדים, סדנה מיוחדת ליצירת מסכות ובובות אצבע וכמובן שגם בעלי החיים יזכו ליהנות מהחגיגות עם משלוחי מנות מלאים בהפתעות מותאמות עבורם. קהל המבקרים שיגיע לגן החיות יתקבל בכניסה על ידי בובות ענק ודמויות שטח. על האווירה תהיה אחראית להקת ראש בראש שתדאג שאף אדם או בעל חיים לא יישאר עומד, בעזרת ג'אז מקפיץ בסטייל ניו אורלינס.

בנוסף באודיטורים באודיטוריום תתקיים הסדנה 'כל יום פורים' – על בעלי חיים מסתוריים כמו האוקאפי, הארמדילו והפנגולין "המתחפשים" במהלך כל השנה.

כמו בכל שנה, גם בפורים הקרוב החיות יזכו לקחת חלק במסורת החג. יהיה ניתן לחזות בחלוקת משלוחי מנות לקופים. משלוחי המנות יהיו מלאים באזני המן מקמח מלא, לצד שלל הפתעות נוספות שהקופים אוהבים כמו צימוקים, בוטנים ושוקולד חרובים. משלוחי המנות יהיו גם מאתגרים לפתיחה, כך שלקופים יהיה גם כיף גדול עד שיחשפו את כל השלל שבפנים.

ביום רביעי תתקיים במתחם אייסאיט מסיבת וואנזי. במקום מציעים סנגרייה חינם לכל מי שיגיע מחופש ואפשרות השאלה של וואנזי לערב אחד. בעמדה יתקלט דיג'יי ראמזי. הכניסה חופשית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר