אדיר שוורץ עם אווקה אשטה, רות פנחסי ואבישי בלום (למעלה משמאל עם כיוון השעון), ליאור חורב, אלעד נחום וימית יואלי אלה, הראשון לציון שלמה עמאר, רועי זיו, שלומי בניזרי (צילומים: פרטי, ליאור יאדו)
אדיר שוורץ עם אווקה אשטה, רות פנחסי ואבישי בלום (למעלה משמאל עם כיוון השעון), ליאור חורב, אלעד נחום וימית יואלי אלה, הראשון לציון שלמה עמאר, רועי זיו, שלומי בניזרי (צילומים: פרטי, ליאור יאדו)

האם ומתי הממשלה תיפול? ההערכה של היועץ האסטרטגי ליאור חורב

היועץ האסטרטגי שפרץ מירושלים מנתח בשיחה עם 'ירושלמיז' את המצב הפוליטי העדין * וגם - רועי זיו ממשיך לשמח ילדים חולים וחושף מה הוא מרוויח מכך

פורסם בתאריך: 29.5.22 21:03

עוד שבוע סוער עבר על הממשלה, והגיע הזמן לעשות קצת סדר בכאוס שמתחולל בכנסת ישראל. לשם כך, פנה 'ירושלמיז' לביקור אצל ליאור חורב, שהוא כידוע יועץ אסטרטגי מוערך ועסוק עד מעל לראש, ובהתאם להתפתחויות והלקוחות, אחראי ליצירת חדשות רבות.

אהלן ליאור חורב – נשלחתי לשאול אותך מה אתה חושב על המצב, דברים ופרשנות? יהיו בחירות מה אתה אומר? ומה אתה היית עושה במקום ראש הממשלה נפתלי בנט?
"מצבה של הקואליציה בהחלט לא פשוט, אבל בהיעדר אלטרנטיבה טובה יותר לשותפיה היא תשרוד. הממשלה לא נפלה השבוע, הכנסת לא התפזרה ובנימין נתניהו ימשיך להסתודד עם עורכי הדין שלו. בחירות תהיינה מוקדם ממועדן, אבל יש עדיין מרחב תמרון לקואליציה. היא יכולה להעביר את תקציב 2023 ולחוקק את חוקי הנאשם, שחקיקתם נמנעת בשל התנגדות השרה איילת שקד. נפתלי בנט פועל נכון. הוא מנסה לגבש קואליציה ממלכתית שתהיה רלוונטית גם אחרי הבחירות. הוא לא ישוב להיות ראש ממשלה, אבל לשילוב רע״מ בקואליציה, ליצירת חיבור ממלכתי – לכל אלה תהיה השפעה גם בהמשך".

 

ליאור חורב (צילום: ליאור יאדו)

ליאור חורב (צילום: ליאור יאדו)


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]

@@@

'ירושלמיז' בדק ומצא, שבשעה שראש העיר משה ליאון ויועצו הבכיר עופר איובי, היו במסע חיזוק הקהילה הירושלמית באילת לרגל המחוזיאדה, הרב הראשי של ירושלים, הראשון לציון שלמה עמאר, עזב את ירושלים יותר רחוק והגיע לו למקסיקו, ניחשתם נכון, גם הוא לדבריו לצורך מסע חיזוק הקהילה היהודית.


הראשון לציון הרב שלמה עמאר (צילום: פרטי)

הראשון לציון הרב שלמה עמאר (צילום: פרטי)


שלום עוזרו של הרב שלמה עמאר, מה עם מסע לחיזוק הקהילה היהודית-חילונית בירושלים?
"תהילות לאל, הראשון לציון עוסק משך כל השנה בחיזוק עם ישראל בכלל ותושבי ירושלים בפרט. הדברים באים לידי ביטוי בשיעורים הרבים שמוסר הרב בכל רחבי העיר, בסיורים במרכזי קניות לפיקוח הכשרות, בשבתות שכונתיות, קבלת קהל וניסיון לתת מענה לכל נזקק ברוחניות ובגשמיות גם יחד".

@@@

אם אדיר שוורץ, חבר מועצת העיר מטעם "התעוררות", חשב לפרגן עם המילים החמות שהוא שופך כאן על התגליות הספורטיביות הירושלמיות שלו, אווקה אשטה ורות פנחסי מהפועל ירושלים, אז הוא מצליח בגדול. לא כל שכן כשמקבלים ממנו, על הדרך, גם וידוי אישי קטן איך התחיל הקשר החם ביניהם.

כן, אדיר שוורץ, שפוך?
"לפני קצת יותר מ-10 שנים, כשהייתי בכיתה י"א, חברים ליציע גררו אותי לבוא להתנדב בליגת השכונות של הפועל. הגעתי לבית ספר גבעת גונן, לעזור לילדים עם שיעורי בית ולהעביר חלקים מהאימון. אני זוכר מהקבוצה הזאת ילד צנום עם חיוך גדול ועיניים עוד יותר גדולות – אווקה אשטה. במקביל, תוך כדי אחד האימונים, שמתי לב שמספר בנות מביטות בנו מעבר לגדר. גיליתי שהן רוצות לשחק כדורגל אבל אין להן איפה. בכל ירושלים. וכך בשנת 2011, בזכות גב אדיר שקיבלתי מהמועדון המיוחד הזה הפועל ירושלים, שנתן לי להוביל תהליך מורכב של הקמת ליגת בנות כבר בגיל 16, ובזכות הורים ומורים שאפשרו לי לצאת ולחלום בגדול, הלכתי לעירייה לראשונה בחיי והבאתי מגרשים וציוד, ועברתי בין בתי ספר כדי להקים קבוצות של בנות. ילדות. והביקוש היה היסטרי, וליגת השכונות לבנות קמה. שחקנית אחת בליגה בלטה מעל כולן, ג'ינג'ית וכדורגלנית בחסד, רות פנחסי".


אדיר שוורץ עם אווקה אשטה, רות פנחסי ואבישי בלום (צילום: פרטי)

אדיר שוורץ עם אווקה אשטה, רות פנחסי ואבישי בלום (צילום: פרטי)


אז מה השורה התחתונה?
"בשבוע שעבר אווקה פתח בהרכב של הפועל ירושלים והוביל אותה להישארות הרואית בליגת העל, ולפני שבועיים רות פנחסי פתחה בהרכב של קבוצת הבוגרות והובילה אותה לעלייה לליגת העל. אין ספק, אני גאה בהם מאוד היום, וקורא לכולם, יאללה הפועל".

@@@

ונעבור לצדיק הירושלמי רועי זיו מ'רועי והחברים למען הקהילה', אשר ממשיך להפציץ במעשים של חסד וצדקה, עד שקשה לעקוב אחריו כדי לדווח לכם על כל פועלו, אחד לאחד. חוץ מתשואות ומחמאות שהוא מקבל כמובן מכל מי שהוא פוגש ברחוב, הוא כבר נהפך לכוכב תוכניות הבוקר בטלוויזיה, וזה בהחלט הזמן הנכון לעשות אאוטינג לגבי השאלה מה יוצא לו מזה.


רועי זיו (צילום: פרטי)

רועי זיו (צילום: פרטי)


שלום לך רועי זיו, בסוף החודש 'רועי והחברים למען הקהילה' בשיתוף תמנון שליחויות יוצאים במצווה חדשה – אז בהזדמנות זו, שתספר לנו על כך, ספר גם מה יוצא לך מכל המצוות האלו שאתה עושה?
"אני ורן אלמז מתמנון שליחויות שמחים להזמין את הילדים המטופלים במחלקת אונקולוגיה ואת בני המשפחה שלהם ליום כיף ב-Magic Kass – פארק השעשועים במישור אדומים. זה יקרה ביום שלישי הבא, 31.5, משעה 15:00 עד 20:00, הם מוזמנים לבלות בפארק. ואני רוצה להודות לרן אלמז אשר איך שפניתי אליו עם היוזמה הזו נרתם לעזור ולשמח את הילדים.

ובקשר לשאלה השנייה – התשובה שלי – כמו שאני אומר לכולם – רכב צריך לנסוע על דלק, בנאדם צריך למלא את עצמו בעשייה לזולת"

@@@

כשהוא מצויד בפן, מספריים, מכונה, חלוק ומסרק, ספר הצמרת של גבעת זאב רוני טל, נסע באחרונה ללשכתו של אמנון שעשוע, מנכ"ל מובילאיי, כדי לסדר לו את הפריזורה, אבל מה שבאמת מפתיע זה שטל שומר לעצמו את הקלפים על מה הם פטפטו שם בלשכה בזמן התספורת, ולדבריו "אין תמונה למזכרת, כי שעשוע לא אוהב להצטלם".

 

רוני טל (צילום: פרטי)

רוני טל (צילום: פרטי)

@@@

וכמעט באותו הזמן, בקצה השני של העיר – במלחה, חברת המועצה ימית יואלי אלה, התחדשה לה גם היא בפריזורה אצל הספר אלעד נחום, וזאת לכבוד הברית של האחיין החדש שלה. מזל טוב.

ימית יואלי אלה ואלעד נחום (צילום: פרטי)

ימית יואלי אלה ואלעד נחום (צילום: פרטי)


 

 

@@@

ולפינאלה קבלו את שלומי בניזרי, המנכ"ל הירושלמי של אתר אלפנו, אשר משמש כביתם הווירטואלי של יוצרים ואמנים מישראל ומכל רחבי העולם שמציגים באתר יצירות מעשה ידיהם.

שלומי בניזרי (צילום: פרטי)

שלומי בניזרי (צילום: פרטי)

כן, שלומי בניזרי, בוא נשמע ונכיר את חמשת האמנים הירושלמים שאתה מנבא להם גדולות?
"אני שמח שעוד ועוד אומנים ויוצרים ירושלמים מזהים את הפוטנציאל של אלפנו ומצטרפים. זה הזמן לחשוף את עצי הגוש שמייצרים עבודות חריטה מקוריות על עץ, ומדובר בצמד אמנים שעושים זאת – רמי וחני שטרית. כמו כן, יש את רייצ׳ל ביטון, שמייצרת מטפחות ראש וכובעים ייחודיים לנשים, את ירון רחמים שמייצר סבונים וקרמים טבעיים, גם את ליאת שלמה שמייצרת בעצמה נעליים מיוחדות לנשים, וכמובן ירדן מימון שמייצרת תכשיטים יוקרתיים מאבנים יקרות ונחשבת להבטחה עולמית. כולם ירושלמים שראויים להכרה, ואנחנו באלפנו שמחים לקבל כל חנות חדשה ונותנים את כל השירותים שלנו ברמה הכי גבוהה, וכמובן שבחינם".


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר