רוני בודין ואנה זק (למעלה משמאל עם כיוון השעון), עופר איובי, דניאל לוי, תמר טסלר, אייטם 4. ניקולו פאריאלי ומאור זגורי, אדיר שוורץ ועופר איובי (צילומים: פרטי, רונן גולדמן, שוקה כהן)
רוני בודין ואנה זק (למעלה משמאל עם כיוון השעון), עופר איובי, דניאל לוי, תמר טסלר, אייטם 4. ניקולו פאריאלי ומאור זגורי, אדיר שוורץ ועופר איובי (צילומים: פרטי, רונן גולדמן, שוקה כהן)

לא רק צרות באות בצרורות, גם חגיגות

שבוע נהדר עבר על יועץ ראש העיר שגם חגג יום הולדת וגם הפך לסבא באותו היום @ וגם – שרגא בודין ושלומי תורג'מן חגגו לבנות שלהם בת מצווה

פורסם בתאריך: 12.6.22 19:33

אם יש דבר ש'ירושלמיז' אוהב בדיוק כמו סיפורים צהובים משובחים – זה חגיגות למיניהן, ועדיף כפולות ומכופלות (טוב, לא באמת – רק כמעט – כי אין כמו צהוב משובח). חגיגה שכזו היתה במוצ"ש האחרון לעופר איובי, היועץ הבכיר של ראש העיר משה ליאון. זה התחיל בבוקר עם יום הולדת (ואת הגיל והתרגיל לא מגלים), נמשך מספר שעות לאחר מכן עם חגיגת שבועות מהודרות ובתווך – השוס הגדול – בן חדש שנולד מבתו, שנולד בדיוק באותו היום כמו של הסב הגאה.


עופר איובי והנכד (צילום: פרטי)

עופר איובי והנכד (צילום: פרטי)


ואיך הוא אמר איובי? "המתנה הגדולה ביותר ליום הולדתי – סבא".

@@@

ונמשיך כמובן עם חגיגות – והפעם: בת מצווש כפול שתיים. ראשית נגד מזל טוב לשלומי תורג'מן, מבעלי קבוצת לוצ'ינה, שחגג לבתו מסיבת בת מצווה בדסטינו ביום שישי.

ונמשיך עם מזל טוב לעוד בת מצווש אחת שהתקיימה לה השבוע, שבה נהנו מאות האורחים הנלהבים מהופעה של הזמרת-דוגמנית אנה זק ב"בוסתן אבו גוש". ומי החוגגת אתם בטח תוהים? רוני בודין, בתם השלישית של ויקי ושרגא בודין, בעלי "הבוסתן" ואיש חיי הלילה לשעבר.


אנה זק ורוני בודין (צילום: פרטי)

אנה זק ורוני בודין (צילום: פרטי)


שלום לך שרגא בודין, 'ירושלמיז' בעד שתשחרר לציבור את הטלפון החדש של אנה זק – כמו שהיא עשתה בשיר שהוציאה. אז קדימה, שחרר, שחרר את המספר?
"אמרתי לה שזה לא יפה ככה לפרסם את הטלפון שלה, שהילדים שלי כבר שבועיים מתקשרים ואף אחד לא עונה, אפילו שיש לנו את הטלפון הזה הרבה לפני שהיא שרה עליו והיינו מתקשרים אליה. בקשר לטלפון החדש, אנה לא צריכה לענות אחי, היא פשוט צריכה לחייך, וזה מה שהיה".

@@@

לא קשה לנחש את צרור סימני השאלה שיעבור לכם בראש אחרי שתקראו מה נשאל אורי לוי, אחד מגדולי התקליטנים של ירושלים, שהוביל אותו לענות 'לירושלמיז' את המילים "אני עסוק, אין לי זמן".

כן, התשובה הדהימה את 'ירושלמיז' וסביר להניח שהיא תדהים גם אתכם – כי בסך הכל התבקש לוי לומר מספר מילים על בתו הבכורה – המאפרת דניאל לוי – שיצאה עם פרויקט אופנת שיער חדש ביחד עם אמן תוספות השיער עופר בן ומספרת קווים של אבי בן חמו.


דניאל לוי (צילום: פרטי)

דניאל לוי (צילום: פרטי)


נעבור אליך עופר בן, איך התרשמת מדניאל בתור מאפרת?
"דניאל לוי היא ללא ספק מאפרת מוכשרת ברמות על. היא יודעת בדיוק מה היא עושה. היא מקצוענית. עבדתי עם הרבה מאפרות בחיי, ויש לנו כאן כוכבת עולה, ומתברר שאנחנו שנינו זה שילוב מאוד טוב ביחד. אני מקווה כמובן שיהיו לנו עוד המון הפקות אופנה בעתיד".

ואת, דניאל לוי, ספרי לנו מה את חושבת על עופר בן?
"כיף גדול לעבוד איתו, ובכלל הוא אמן השיער שאני הכי אוהבת, והיה נפלא לעשות איתו את הפקת אופנת השיער הזו".

ואיך זה להיות הבת של..?
"כיף גדול, ואני רוצה להגיד שעזרתי לאבא שלי בעבודה שלו הרבה מאוד בעבר".

@@@

ב'ירושלמיז', ולא רק בחנות הרשת של 'אופנת סגל' בקניון מלחה, גאים להציג לראווה את החייט המפורסם של מותג החליפות היוקרתי 'קנלי' – ניקולו פאריאלי, שהגיע לפני מספר ימים מאיטליה לישראל ועלה לירושלים, כדי להלביש אישית את השחקן מאור זגורי, שמצידו הגיע גם הוא במיוחד לקניון מלחה, והסתודד לו ארוכות בחנות לטובת מדידות, הלבשות והתאמות של חליפות טיילור יוקרתיות, שעלותן ברשת אופנת סגל היא עשרות אלפי שקלים.


ניקולו פאריאלי ומאור זגורי. (צילום: שוקה כהן)

ניקולו פאריאלי ומאור זגורי. (צילום: שוקה כהן)


פאריאלי, מצד מי שעדיין לא יודעים מי-מה-מו, הלביש כבר, בין השאר, את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ואת השחקנים ג׳ורג׳ קלוני, וין דיזל, רוברט דאוני ג׳וניור ורבים אחרים, כך שכל דקה שהקדיש לזגורי היתה מלאה באבק כוכבים.

@@@

מאיר מיכה קיבל לארוחה במסעדה המיתולוגית שלו "פינתי", שבמרכז העיר, את הזמרת אתי לוי, ביחד עם האמרגן ישראל בונדק, שמכורים לחומוס שלו ובאו כדי לנגב ולאכול. אבל כל ההפתעות שמיכה ראה בחיים שלו לא הכינו אותו להפתעה שהכין לו בונדק – חולצה עם המטוס F16 שהוא הדפיס בתגובה לחולצות הטרנד הערבי.

מאיר מיכה, אתי לוי וישראל בונדק (צילום: פרטי)

מאיר מיכה, אתי לוי וישראל בונדק (צילום: פרטי)


 

 

@@@

ועכשיו קבלו המלצה על ספר חדש, שיש בו את כל האוניברסיטה של החיים על ירושלים. מדובר בספר "שיר העצב הנורא" (מו"ל "שתיים"), שהוא רומן ירושלמי מקורי מאת הסופרת תמר טסלר, בתו של שדרן הטלוויזיה שמעון טסלר.


תמר טסלר (צילום: רונן גולדמן)

תמר טסלר (צילום: רונן גולדמן)


"רציתי לספר סיפור התבגרות של ילדה בירושלים בשנת 93", כך מספרת טסלר ל'ירושלמיז', "זהו סיפור התבגרות על ילדה שאבא שלה קריין חדשות בערוץ 1, הערוץ היחיד שקיים אז, והיא מבלה חלק גדול מהילדות שלה בבניין הטלוויזיה ברשות השידור. זוהי ירושלים כמו שאני חוויתי אותה כמתבגרת, עם חיי לילה די סוערים, פנקיסטים בכיכר ציון ועוד".

ומה עוד?
"בספר שזור פסקול מוזיקלי שמלווה את העלילה והוא הפסקול של העיר, מהמוזיקה שהושמעה בקולי קולות ב'גידי יון', דרך ההופעות בפרגוד, ועד לחנויות התקליטים הקטנות שהיו מקום מפגש ומרבץ בשנות ה-90. אני גם מזכירה כמובן את המועדונים שהיו בתלפיות ובמרכז העיר, כמו האנדר והפיתגורס, אם כי אני לא קוראת להם בשמות שלהם, אבל אפשר כמובן לזהות אותם בקלות".

@@@

זה כלום התמונה הזו שלהם ביחד, של חברי המועצה אדיר שורץ ועופר ברקוביץ מ'התעוררות בירושלים' שנצפו בלוק קיצי קליל ולוהט בהופעה של הדג נחש בכיכר החתולות השבוע, ולא השאירו מקום לספק: הם יודעים גם להזיז את הגוף לצלילי הלהיטים של הלהקה, אבל לא כשמהבהבים להם ברקע הפלאשים של המצלמה כמובן.


אדיר שוורץ ועופר ברקוביץ (צילום: פרטי)

אדיר שוורץ ועופר ברקוביץ (צילום: פרטי)


@@@

הנה עוד אחת מאותן פנינים שחבויות בין כותלי בית החולים הדסה עין כרם. ובכן, במהלך טקס חגיגי לכבוד הרופאים שסיימו את שנות ההתמחות בהצלחה, התינוק הטרי של אחת מהמתמחות החל לבכות, כשקולו הרם מנצח את הקול של המנחה שבקע מהמיקרופון, אבל את המצב הצילה ד״ר שירי טננבאום, סגנית מנהל בית החולים, שמיהרה לקחת אליה את המתוק והרגיעה אותו בביטחון ובחום.


ד"ר שירי טננבאום (צילום: פרטי)

ד"ר שירי טננבאום (צילום: פרטי)


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר