סיגל קליין, ההמבורגר של שגב (צילום: עצמי)
סיגל קליין, ההמבורגר של שגב (צילום: עצמי)

תאוות בשרים: סיגל קליין בסבב המבורגריות ירושלמיות

שגב בתלפיות, בורגרס בר בשוק ו-BBB במרכז העיר - לכל אחד טעם משלו וגם אווירה ייחודית ומזמינה

פורסם בתאריך: 25.1.18 15:39

אחת מתענוגות החיים השוות ביותר, לפחות עבורי, היא לבלוס המבורגר נוטף ועסיסי, הנתון בתוך לחמנייה טרייה עם מיליון תוספות וביצת עין מתנוססת לסיום. איך אני עושה את זה? פותחת פה בגודל היפופוטם ומתפללת שאף אחד שאני מכירה לא רואה אותי, כי כנראה שאין דרך נשית לטחון המבורגר. ואם נרד רגע לפרטים, נגלה שגם הדרך הגברית היא לא בדיוק סקסית כשהקטשופ נמרח מצד אחד, החסה נדבקת לזקן הטרנדי והביצה נוזלת ומותירה נטיפים על החולצה. האסתטיקה לא בדיוק מככבת כאן.

המבורגר הוא סמל לתאווה, שכידוע היא לא נחלתן של נשים ענוגות, וזאת לצד רשימת תכונות נוספות שנמנעו מאיתנו הנשים, כן, כך אנחנו ענוגות ותמימות מרגע הבריאה.

בורגרס בר (צילום: יח"צ)

בורגרס בר (צילום: יח"צ)

אבל עם מפולת ההמבורגריות שנפלה על העיר אין מצב שאסתפק בלהביט מהיציע ואפספס את האפשרות להפנט אנשים עם ביס ענקי של המבורגר בציבור. אז יש כמה דרכים להתמודד. דרך ראשונה היא לרכוש את התופעה החמודה הקרויה מיני המבורגר, כמעט כל מקום מתהדר בשלישיית מיני שכאלה מסוגים שונים. דרך נוספת שמורידה את מידת החזיריות ומעלה את מד הנשיות היא להיפטר מהלחמנייה. להשאיר רק את הקציצה ולאכול אותה בסכין ובמזלג.

אבל יש עוד דרך אחת מצוינת – לשים פס. אבל פס גדול מאוד של רוטב מיונז שום, ועליו עוד צ'ימיצ'ורי, אננס, נקניקיה חריפה וכמובן ביצת עין, וליהנות מכל ביס.

ההמבורגר של שגב (צילום: עצמי)

ההמבורגר של שגב (צילום: עצמי)

אז הפעם אסקור שלוש המבורגריות חדשות בעיר, כל אחת בסגנון הייחודי לה. נתחיל עם בורגרס בר, רשת ירושלמית במקור, שפתחה מקום חדש בשוק מחנה יהודה, עם אווירת שוק מושלמת – מוזיקה אותנטית, ישיבה על ארגזים, ניחוחות מטריפים, אמנות רחוב, אנשים מכל מקום ובכל פינה ותפריט אקספרס חדש ואיכותי.

 

נעבור להמבורגר של שגב בתלפיות שכבש בסערה את עסקיות הצהריים בעיר. הבעלים, ניסים שגב אשר נחשב מומחה בתחום הבשר מוכר בזכות הקצבייה ששמה הולך לפניה. לאורך השנים הלקוחות ביקשו שיאכיל אותם, עד שהחליט לפתוח מסעדת המבורגרים בצמוד לקצבייה, כך שהבשר מגיע ישירות משם. מדובר בהמבורגרים ייחודיים מנתחי אנטריקוט היישר מנברסקה, עם שלל תוספות ומה שמתחשק לכם ממבחר הבשרים. אפשר לבחור נתח בקצבייה ו…הופ הוא יהפוך למנת הבשר שלכם, כך שהכל מאוד טרי.

סיגל קליין, BBB (צילום: עצמי)

סיגל קליין, BBB (צילום: עצמי)

אחרונה בסקירה, שממש לא מכילה את שלל ההמבורגריות הירושלמיות, היא רשת BBB, שפתחה סניף ברחוב הלל. התחושה המתקבלת היא כשל מסעדת יוקרה. המקום מספק חוויה לקהל יעד רחב במיוחד החל ממשפחות עם ילדים שמקבלים את ההמבורגר בתוך משחק, ועד צעירים וסטודנטים שמחפשים בילוי לילי המשלב אוכל ואווירה ייחודית.

אז יכול להיות שהדרך הנשית שהדביקו לנו היא רק סטריאוטיפ, או חשיבה ילדותית, חוסר פרגון עצמי, או אפילו שוביניסטיות לשמה, אבל בסופו של דבר כל אחת תעשה מה שטוב לה. וזה מה שאני עושה – זורקת את הלחמנייה ואוכלת בסכין ומזלג את הקציצה. נשית או לא צריך לשמור על הגזרה.

בורגרס בר. עץ חיים 68 – שוק מחנה יהודה.
ההמבורגר של שגב. יד חרוצים 4.
BBB. הלל 35.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר