ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אסף קרלה)
ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אסף קרלה)

כל הסיבות להגיע לויסמן – תצוגת הרהיטים הגדולה ביותר בירושלים

הזמנת פריטי ריהוט בהתאמה אישית ולא סטנדרטית היא המגמה הבולטת בעולם העיצוב. אם גם אתם מעדיפים את הסלון שלכם במידות מיוחדות ובצבעים האהובים עליכם ויחד עם זאת חשוב לכם לשמור על מראה יוקרתי ולא מתפשר – הכירו את ויסמן רהיטים

פורסם בתאריך: 14.3.18 18:25

על מנת לשמור על מעמדה המוביל בשוק התחרותי, מייצרת ויסמן רהיטים מושקעים ואיכותיים, כשאת כל המרכיבים תוכלו לבחור בעצמכם בהתאמה אישית עד הפרט הכי קטן. הרעיון להמשיך ולייצר בעבודה ידנית פריטי ריהוט איכותיים ומעוצבים, שמאפשר התאמה אישית לפי תנאי הלקוח, מבדל את ויסמן משאר השחקנים, וכך היא מצליחה לשמור על קהל אוהד שמעדיף מוצר מותאם באופן מושלם לתנאים שלו.

יצאנו לבדוק איך אפשר לשלב יופי עם נוחות, מסורת עם חדשנות, ומגוון עצום לצד שירות מזמין: ויסמן מציעה הרמוניה מושלמת לבית

 

"הרבה אנשים שנכנסים לויסמן מופתעים שלא הכירו את המקום עד עכשיו", אומר יעקב נבון המנהל, "יש לנו 3,000 מטרים של תצוגת רהיטים מכל הסוגים – חדרי שינה, מזנונים, פינות אוכל, כורסאות, ארונות קיר, ספות נוער, מערכות ישיבה ועוד – את הכל תוכלו למצוא כאן במגוון שאין שני לו ובמחירים תחרותיים".

ולמי שלא מבין מה המשמעות של 3,000 מטר תצוגה – מדובר בכ-40 בתים ממוצעים, בהחלט מרשים וייחודי. ויסמן מצליחה לשמור עשרות שנים על מיקומה כמותג מוביל בענף הרהיטים בירושלים, הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד בענף, ולכל אלה נוספת ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי תוך כדי שהיא תמיד מובילה את הקו העיצובי העכשווי. ובכל זאת – מה הייחודיות?

"הייחודיות שלנו היא היכולת לבצע כל מוצר בהתאמה אישית לצורכי הבית. ניתן לבחור סלונים בכל צבע ובכל בד, להפוך ספה זוגית לספה פינתית, לשנות כיווני ימין ושמאל, להגדיל כריות, לשנות את צבע העץ, אפשר להזמין ספה ענקית במידות לא מקובלות. את הכל אנחנו מסוגלים לייצר, זה מה שאנשים אוהבים".

 

ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אסף קרלה)

ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אסף קרלה)

מחלקת DIUR – מארצות הקור אל חלוני

המחלקה הדנית המרשימה הושקה לפני מספר חודשים, ומאז תופסת תאוצה בקרב הירושלמים אניני הטעם וחובבי הלייף סטייל. שילוב של עיצוב מרהיב ופונקציונאליות, לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומפתיעות הם המאפיינים העיקריים המלווים את פריטי הריהוט במחלקה.  בשורת העיצוב הסקנדינבי חודרת לישראל במהירות עצומה ורהיטים אשר היו פופולאריים בשנות ה- 60 זוכים היום לביקוש רב בעולם כולו. אז לא צריך להרחיק עד דנמרק – גם בירושלים ניתן להשיג את המוצרים.

 

 

פינות אוכל: הזמנה לארוחה

"400 מטר של פינות אוכל מכל הסוגים והמינים, זו  לדעתי התצוגה הכי גדולה בארץ לפינות אוכל", אומר יעקב, "ניסינו לקלוע לטעם הקהל הישראלי והתוצאה היא מגוון ענק של פינות אוכל מעוצבות בהתאם לטרנדים האחרונים בעולם העיצוב".

בחירה של פינת אוכל היא מאתגרת למדי, בעיקר משום טווח הסגנונות הרחב. בויסמן מאפשרים לכם להתרשם ממיטב הדגמים, הגדלים, הצבעים והצורות, כך שאין מה לחפש במקומות נוספים והכל כבר מוגש לכם בתוספת עזרה ממומחי הייעוץ של ויסמן.

המחלקה כוללת שולחנות עץ וכיסאות מעוצבים בסגנון קלאסי, כפרי או מודרני בגימורים שונים, כולם משלבים פרקטיות עם לוק מרשים, והשיא – פינת אוכל קומפקטית וצנועה היכולה להפוך לשולחן אירוח ליל סדר, משום  ההגדלות המאוחסנות בתוך גוף השולחן ומאפשרים לעיתים להכפיל את מידותיו. "הרעיון הוא לאפשר פינת אוכל נעימה וקטנה המתאימה למידות הבית, שיש אפשרות בבוא הצורך להגדיל אותה פי ארבעה".

 

ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אסף קרלה)

ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אסף קרלה)

 

מחלקת השינה: חלום שהתגשם

מדובר בשטח מרשים הכולל מבחר מערכות שינה המתוכננות באמצעות הנדסת אנוש מתקדמת, כל מה שנחוץ כדי שתחלמו חלומות נעימים בלילה. המיטות מיוצרות במפעלים הטובים בישראל, וגם כאן תוכלו להזמין הכל בהתאמה אישית, לפי גודל, רוחב, גובה, הפרדה או ארגז מצעים צף שיאפשר כניסה של irobot  לניקיון מתחת למיטה. ללא ספק מחלקה המצוידת במיטב השכלולים והטכנולוגיות המתקדמות בתחום, וניתן לבצע בה כמעט הכל לפי רצון הקונה. "לכל זוג יש את הפנטזיות שלו לגבי נוחות המיטה וההתאמה לחדר השינה ואנחנו יודעים להגשים אותן". כולל הפרדות למגזר המסורתי דתי .

 

ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אסף קרלה)

ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אסף קרלה)

 

לחיות בירושלים להרגיש בפריז

רבים מהמבקרים בויסמן מתפעלים מחנות הנישה – ריהוט במראה עתיק שמצד אחד שומר על האלמנטים המסורתיים עם זיקה לתקופות עתיקות ומצד שני הוא חדש לחלוטין. את הריהוט העתיק מאפיינים הצבע המאגוני העמוק של העץ, פיתוחים וסלסולים האופייניים לתקופות מרגשות ורומנטיות, ריפוד רקום בדיגומי פרחים והם כוללים קונסולות, ויטרינות וסקרטרים מתקופת לואי ה-15.

"חנות הנישה בסגנון לואי, סגנון צרפתי קלאסי, שגם אותו ניתן לשנות לפי רצון הקונים, מרגלי השולחן, דרך הבדים, הצבעים ועד לכסאות. "הרעיון הוא ליצור נקודה מעניינת גם בבית מודרני, כאשר נוצרת נקודת עניין בתוספת פריט מהריהוט המסוגנן הזה, נותנים קריצה גם לסגנון הקלאסי", אומר יעקב.

"זו ויסמן של פעם באיכות המוצר אבל עיצובית עם הפנים תמיד קדימה. ויסמן שכל הירושלמים מכירים. אנחנו עובדים בשיטות של פעם, עבודה ידנית שנעשית באהבה עם החומרים הכי מתקדמים שיש. צביעה ידנית, תפירה לפי סגנון אישי, התאמה אישית של הלקוח. בנוסף, הלקוח יכול להביא אלינו פריט בעל ערך סנטימנטלי, ואנחנו נוכל לטפל בו כך שיתאים לריהוט בבית, באיכויות של ויסמן".

 

בית ויסמן – דרך בית לחם 120, ירושלים

טלפון: 02-6734069

שעות פעילות: א’-ה’ 10:00-20:00 , שישי 9:30-13:30 פתוח במוצ"ש 

לאתר ויסמן

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר