the modern living room interior.3d design concept

מעצבי פנים בירושלים והסביבה שכדאי שיעצבו את הבית שלכם

הם מוכשרים, יצירתיים והבתים שהם מעצבים הם WOW. מעצבי פנים בירושלים והסביבה שיגרמו לכם להתאהב בבית שלכם כל יום מחדש

פורסם בתאריך: 22.1.19 12:30

עדכון אחרון: 16.3.23 12:00

קו יצירתי או שמרני? מאופק או נועז? אקלקטי או מודרני? הכירו את השמות הגדולים בתחום מעצבי פנים בירושלים שיפכו את הבת והעסק שלכם לחלומי ממש


יורי נולמן | YUNU DESIGN

עבור מעצב הפנים יורי נולמן כל פרויקט עיצובי הוא יצירת אמנות. "אני יוצר אמנות שימושית, שבאה לידי ביטוי בחלל שאני מעצב ושבו אנשים משתמשים. לכן, אני ניגש אל כל פרויקט בחרדת קודש", הוא אומר, "אין פרויקט אחד שזהה למשנהו, שכן לכל לקוח חלומות, צרכים ודרישות משלו. התפקיד של הלקוח הוא לחלום, התפקיד שלי הוא להגשים לו את החלום במלואו".

אל עבודת עיצוב הפנים מביא איתו נולמן ניסיון רב שצבר כמעצב תעשייתי. הוא בוגר תואר ראשון בעיצוב תעשייתי מהאקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל ומצטיין לימודי עיצוב פנים בשנקר הנדסאים. את הסטודיו שלו, YUNU DESIGN, פתח לפני 13 שנה, ומאז הוא מעניק שירותי עיצוב פנים ללקוחות פרטיים ומסחריים, כשעיקר התמחותו היא בעיצוב בתי מגורים. בין השנים 2021-2019 הוא לימד במחלקה לעיצוב פנים במכללת פרוג, שם הכשיר את הדור הבא של מעצבי הפנים בקורסים של עיצוב מוצר והנחה את פרויקט הגמר בעיצוב למגורים.

עיצוב פנים: יורי נולמן, צילומים: אלעד גונן

עיצוב פנים: יורי נולמן, צילומים: אלעד גונן

כל מי ששיפץ את ביתו לפחות פעם אחת בחיים יודע עד כמה מורכב הוא שלב התכנון והעיצוב. ההתעסקות היומיומית והבלתי פוסקת מול ספקי המוצרים ובעלי המקצוע השונים, הצורך שכולם יעבדו בתיאום ובהרמוניה, הפערים בין התכנון לביצוע ובין הרצוי למצוי – כל אלה כרוכים בכאב ראש לא קטן, ואת כאב הראש הזה נולמן חוסך מלקוחותיו.

"הליווי שאני מעניק ללקוח הוא מקיף", אומר נולמן, "הוא מתחיל מהשלב שבו הוא רק מדבר על החלום שלו ומפרט את הצרכים והרצונות שלו, מה מפריע לו היום ומה היה רוצה שיהיה בעתיד הקרוב, ומנקודה זו אנחנו צועדים יחד, יד ביד, לכל אורך הדרך. אני הוא זה שאחראי על ההתנהלות מול הספקים ובעלי המקצוע, אני דואג שיהיה סנכרון מלא ביניהם וכל הזמן מדייק את כל המעורבים בפרויקט. הלקוח לא חייב להתעסק בזה בכלל. הליווי שלי מסתיים רק כשהלקוח נכנס לחלל המעוצב ומתרווח על הכורסה".

תאר את תהליך העבודה שלך מול הלקוח.

"תהליך העבודה מתחיל בפגישה עם הלקוח, שבה אני לומד להכיר אותו ואת הרצונות והצרכים שלו. לאחר מכן, אני מתחיל לפתח חלופות לחלל שלו ומגבש קונספט תכנוני ועיצובי שמותאם ללקוח באופן אישי, כמובן בהתאם לתקציב שעומד לרשותו ולמגבלות הזמן והחלל. אני אף פעם לא ממחזר עיצובים, כל פרויקט הוא יצירה בפני עצמה. אני משלב בין סגנונות ומשתדל להימנע מקלישאות ומטרנדים. לאחר שהסכמנו על קונספט תכנוני ועיצובי, אנחנו מתקדמים לתכנון מפורט, וכאמור, אני מלווה את הלקוח בכל שלבי התהליך עד לתוצאה הסופית המושלמת".

מעצב הפנים יורי נולמן (צילום: שירן כרמל)

מעצב הפנים יורי נולמן (צילום: שירן כרמל)

מכיוון שנולמן הוא מעצב תעשייתי ומעצב מוצר בהכשרתו, פרטי העיצוב הנבחרים על ידו, ובמיוחד פרטי הנגרות, התאורה והמסגרות הם תמיד מיוחדים ויחידים במינם. "אלה מוצרים שמיוצרים במיוחד עבורי על ידי מיטב בעלי המקצוע, שאני עובד איתם שנים רבות. הם מבינים את 'הראש' שלי ויודעים לממש עבורי את התכנון בצורה מדויקת. המוצרים הם פר פרויקט. כלומר, כל פרויקט והמוצרים הייחודיים לו. לא תראי אותם בשום מקום אחר".

יצירות העיצוב של נולמן הן מלאות השראה, דמיון ומעוף, כשהמטרה המרכזית שלו היא, כאמור, לרקום ללקוח את החלום שלו. עם זאת הוא מדגיש: "אני מנהל דיאלוג מתמיד עם הלקוח, כי בסופו של דבר הוא זה שישתמש בחלל, ולכן לדעתו יש חשיבות רבה. תפקידי הוא לדייק אותו, להגדיר באופן מדויק את החזון העיצובי שלו ולהוציא אותו מהכוח לפועל. כמובן שאני נותן את ההמלצות וההסתייגויות שלי, אך בסופו של דבר המטרה היא ליצור חלל שישקף את טעמו הייחודי ואת אורח החיים של הלקוח ואף יתעלה על כל ציפיותיו".

טלפון: 054-4909400

לאתר: https://yunu.design/

פייסבוק: www.facebook.com/yurinulmandesign

דוא"ל: [email protected]

אינסטגרם: www.instagram.com/yunu.design


צביה בודנר – אדריכלית ומעצבת פנים

"הלקוח לא צריך להתאים את עצמו אליי, אלא אני צריכה להתאים את עצמי ללקוח" – זה המוטו המוביל את צביה בודנר, בעבודתה כאדריכלית ומעצבת פנים.

יותר מ-37 שנים שבודנר מתכננת ומעצבת פרויקטים, כשכל פרויקט הוא יצירת מופת בפני עצמה. "לכל משפחה יש את הצרכים, הרצונות והחלומות שלה, ואני שם עבורם, כדי להגשים להם אותם".

צביה בודנר מעצבת פנים (צילום: צבי אפשטיין)

צביה בודנר מעצבת פנים (צילום: צבי אפשטיין)

לפני תחילת העבודה, בודנר נפגשת עם הלקוחות, מבינה מהם הדרישות והרצונות של בעלי הבית או בעלי העסק ובונה עבורם תוכנית המותאמת להם באופן אישי. "הפגישה הראשונה היא ללא תשלום והיא מתקיימת בבית הלקוח. אני מתאימה את עצמי לרצונות שלהם, ומאוד אוהבת לחדש,  לכן אני מקפידה כל העת ללמוד, להתעדכן ולהתחדש. לעולם לא אמליץ ללקוח על מוצר מסוים, לפני שחשתי אותו, בדקתי אותו ולמדתי אותו מתחילתו ועד סופו".

צביה בונדר עובדת בירושלים והסביבה עם כל המגזרים – דתיים, חילוניים וגם עם תושבי חוץ שמבקשים לרכוש דירות בארץ או לחלופין מבקשים ממנה שתעצב עבורם את הדירה שלהם מעבר לים. לאורך השנים היא עיצבה מאות פרויקטים, החל מדירות קטנות דרך בתים פרטים וכלה בפנטהאוזים יוקרתיים, בתי כנסת, משרדים, מרפאות, מרכזי יום, חניות ועוד. נוסף על עיצוב הדירות, היא מעצבת גם מטבחים, חדרי אמבטיה, חללי מגורים ושינה ויודעת להתאים את הבית מבחינת ההנגשה לטובת בעלי מוגבלויות. "היום אנשים מתחילים את תהליך העיצוב עוד לפני תהליך השיפוץ או הבנייה", היא אומרת, "יש לי לקוחות שמבקשים ממני להתלוות אליהם כשהם רק בשלב של חיפוש דירה לרכישה, וזאת כדי ללמוד ממני האם יש לדירה פוטנציאל עיצובי".

צביה בודנר (צילום: צבי אפשטיין)

צביה בודנר (צילום: צבי אפשטיין)

את תוכנית העבודה בונה בודנר מול בעלי המקצוע השונים, והיא מלווה את התהליך מתחילתו ועד סופו. היא מפקחת על כל השלבים – חלוקת החדרים בבית, ההריסה והבנייה, המפרט הטכני וגם הפרטים הקטנים, כמו מיקום תליית התמונות ובחירת הווילונות. "אני מלווה את התהליך מתחילתו ועד סופו ומעניקה ללקוחות שלי ראש שקט ותוצאות לשביעות רצונם", היא מסכמת.

אתר אינטרנט: https://tziviadesign.com/, https://www.tziviadesign.info/

טלפון: 053-6543045


ירדן יהודה – אדריכלות ועיצוב פנים

מאז ומתמיד נמשכה אדריכלית עיצוב הפנים ירדן יהודה לדברים אסתטיים. היא אהבה להיכנס לבתים יפים ולחנויות לעיצוב הבית, להסתכל שעות על העיצובים הייחודיים ולחלום, אבל אף פעם לא חשבה שתהפוך את האהבה שלה למקצוע.

"אחרי הצבא, בדקתי וחקרתי לגבי המון מקצועות ותפקידים", היא נזכרת, "ובשיחה אקראית עם חברה, היא העלתה את נושא האדריכלות ועיצוב הפנים ואמרתי לעצמי איך לא חשבתי על זה קודם, וכבר באותו הרגע חיפשתי את המסלול שמתאים לי. אני חיה ונושמת עיצוב ואסתטיקה, אוהבת לבקר בשטח וכל פעם כשאני רואה תוכניות אני מתרגשת וישר הראש שלי מתחיל לחשוב על השינויים ואיך אני הולכת להפוך את המקום למקום טוב ויפה יותר".

יהודה היא בוגרת לימודי עיצוב פנים בהצטיינות ביחידה ללימודי המשך של הטכניון, והעיצוב הוא חלק בלתי נפרד ממנה. "לאחר שסיימתי את לימודיי צברתי ניסיון רב במשרד אדריכלים עם התמחות בתכנון מטבחים וליווי פרויקטים מגוונים של דירות יוקרה, חללי משרדים וחנויות למיניהן", היא משתפת. לפני מספר שנים, יצאה לעצמאות ופתחה סטודיו שמתמחה בתכנון ועיצוב חללים עם דגש על פונקציונאליות, אסתטיקה ויצירת אווירה המותאמת לכל לקוח באופן אישי. "העיצוב והתכנון האדריכלי הם חוויה משותפת שלי ושל הלקוחות בדרך להגשמת החלום שלהם, תוך עיצוב החלל בהתאמה לרצונות שלהם. מבחינתי, ההצלחה שלי, היא ההצלחה שלהם".

ירדן יהודה (צילום: Q Elite Beauty)

ירדן יהודה (צילום: Q Elite Beauty)

מהי דרך העבודה שלך עם הלקוח?

"העבודה שלי מתחילה כבר בפגישה הראשונה עם הלקוחות, כשאני מגיעה אליהם הביתה. בפגישה אני מקשיבה היטב לחלום, לרצונות ולצרכים של בני הבית. אני שמה דגש על הפרטים הקטנים, שבהמשך יהיו חשובים בהבנת הצרכים של הלקוח, כמו חיי היום יום בבית, האווירה הרצויה וכדומה. פרויקט של תכנון ועיצוב הוא תהליך ארוך שרק מתחיל בפגישה הראשונה, בהבנה מה חשוב ללקוחות בעיצוב הבית ומהו היקף העבודה. אני שואלת אותם שאלות מכוונות על מנת להגיע למה שהם מדמיינים בראש, להבין מה נכון להם מבחינת משפחתית, זוגית או אישית. לאחר המפגש, אני לוקחת את זה אליי, אנחנו בונים את הקונספט, בוחרים את הסגנון, הגוונים והחומרים. השלב הזה מאוד חשוב, מכיוון שהוא מכתיב לנו את הקו, לפיו נעבוד ואת האווירה שנרצה ליצור. בעזרת הדמיה בתלת ממד שאני בונה להם, קל ללקוחות לקבל אינדיקציה לגבי התוצאה הסופית".

מה חשוב לשים לב כשעובדים עם מעצבת פנים?

"ראשית, שיהיה חיבור ראשוני, כי זה תהליך ארוך שאנחנו הולכים לעבור ביחד, והמטרה שלי לתפור להם את החליפה שמתאימה רק להם. בנוסף, חשוב להבין שכל פרויקט הוא שונה, וכל פרויקט נבנה בהתאם לצורכי הלקוח. בעלי המקצוע עובדים מולי, אני בקשר איתם ומפקחת על הביצוע ועל לוחות הזמנים, על מנת לחסוך ללקוחות זמן והתרוצצויות מיותרות. מאוד חשוב לי להיות קשובה ולעמוד בתקציב ובזמנים. בסופו של פרויקט, הלקוחות הם אלו שנכנסים לבית או לדירה, וזה הופך להיות שלהם, ולכן חשוב לי שהם ירגישו שהם נכנסים לבית שהם חלמו עליו, שירגישו את הנחת והרוגע אחרי יום עבודה".

ליצירת קשר: ירדן יהודה, טלפון: 054-7386502 

לפייסבוק >>>

לאינסטגרם >>>

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר