עובדי חברת עמידר עם הערכות שהכינו לילדי הדיור הציבורי (צילום: נמרוד גליקמן)
עובדי חברת עמידר עם הערכות שהכינו לילדי הדיור הציבורי (צילום: נמרוד גליקמן)

שלום כיתה א': המתנה לילדי הדיור הציבורי

מיזם קהילתי לקראת שנת הלימודים: חברת עמידר ועמותת מאיר יחלקו בירושלים עשרות ערכות הצטיידות לילדי הדיור הציבורי

פורסם בתאריך: 8.8.19 15:19

פתיחת שנת הלימודים תש"פ הולכת ומתקרבת, ולקראת השנה החדשה יזמו חברת עמידר החדשה ועמותת 'מאיר פנים' מיזם קהילתי מיוחד, שכלל הכנת ערכות הצטיידות לבית הספר לילדי הדיור הציבורי העולים לכיתה א'. המיזם, יש לציין, נערך בפריסה ארצית, כאשר בירושלים יחולקו כ-120 ערכות.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במשרד הבינוי והשיכון מציינים כי מטרת המיזם הינה להקל על ציבור ההורים דיירי הדיור הציבורי בעלויות הכרוכות בהצטיידות לשנת הלימודים.

בחברת עמידר מספרים כי הערכות הוכנו על ידי עובדי החברה בצפון הארץ בשיתוף עם מתנדבי ועובדי עמותת מאיר פנים. "בסל הכל הוכנו 1,300 ערכות הצטיידות לספסל לימודים", אומרים בחברת עמידר, "הכוללות תיק גב איכותי וממותג ובו: קלמר, כלי כתיבה, טושים ועפרונות צבעוניים, צבעי פנדה, מחברות ועטיפות למחברות, קלסרים, מרקרים, דבק, מחדד, סרגל, מספריים ועוד".

שרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת שאשא ביטון: "מדובר במיזם חשוב ומרגש, שהוא תוצר של תפיסה חברתית שמובילים משרד הבינוי והשיכון והחברות המשכנות לחיזוק אוכלוסיית הדיור הציבורי והדיור המוגן. המסר המוביל בעבודת הגורמים בשטח הוא שחוץ מקורת גג, עלינו לדאוג לצרכיהם של דיירי הדיור הציבורי גם ברמה החברתית והקהילתית. שמחתי לראות את החיוך והאושר על פני הילדים שפגשתי ואני מברכת את עמידר ואת עמותת 'מאיר פנים' על היוזמה הנפלאה הזו".

שאול גליקסברג, מנכ"ל עמידר מוסיף כי "עלייה לכיתה א' היא תמיד מאורע חשוב, מרגש ומלא תקווה. אנו שמחים על חלקנו בהיערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים ומקוים בעתיד גם להעניק מלגות סטודנטים לתלמידים אלו. עובדי עמידר ו"מאיר פנים" נרתמו למשימת האריזות באהבה גדולה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר