גן הילדים שפועל ללא היתר ברחוב שטרן, קרית היובל (צילום: פרטי)
גן הילדים שפועל ללא היתר ברחוב שטרן, קרית היובל (צילום: פרטי)

הדיירים בקרית היובל : עבודות להקמת גישה לגן ילדים חרדי מבוצעות ללא היתר

גן ילדים לציבור החרדי הוקם בדירה ברחוב שטרן 35 באישור העירייה - הדיירים מתלוננים על בניית הגישה המקרה מוכר למחלקה על הפיקוח על הבנייה. התיק הועבר להמשך טיפול המחלקה המשפטית. כמובן שנפעל בהתאם למדיניות האכיפה".

פורסם בתאריך: 4.9.19 19:37

בגן ילדים לציבור החרדי שהחל לפעול בדירה ברחוב שטרן בקרית היובל החלו בשבוע האחרון עבודות להקמת כניסה לגישה נפרדת. הדיירים בבניין מתלוננים כי העבודות מבוצעות ללא היתר. בעיריית ירושלים מוסרים ל"כל העיר" כי "המקרה מוכר למחלקה על הפיקוח על הבנייה", והם מבטיחים כי הם יפעלו "בהתאם למדיניות האכיפה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"דיירת בבניין החליטה להשכיר את הדירה שלה לרשת חינוך חרדית ואנחנו סובלים", מספרת ל"כל העיר" דיירת. " לפני כחודש נודע לנו שבעלת הדירה הסכימה להקים בדירתה גן ילדים, מבלי לקבל שום הסכמה משאר דיירי הבניין, אני שמעתי את זה ממש במקרה בחדר המדרגות. כעת, יש בסביבות 24 ילדים שנרשמו אליו. הגן מתנהל כל יום כסדרו, ואנחנו הדיירים סובלים מהרעש, מהטיילת בבניין של עגלות וילדים, מצעקות ומבכי. מתגוררים בבניין אנשים מבוגרים, קשישים, זה לא מגיע להם כל הכאוס והרעש הזה. בגלל שאנחנו גרים בשטרן, ולא בבית הכרם, ברחביה או ברמת שרת עושים לנו את זה?".


גן הילדים שפועל ללא היתר ברחוב שטרן, קרית היובל (צילום: פרטי)

גן הילדים שפועל ללא היתר ברחוב שטרן, קרית היובל (צילום: פרטי)


לדברי הדיירת היא פנתה מספר פעמים לעירייה, ונאמר לה שהנושא בטיפול, ואף החליטה לפנות לבית משפט. "אני פניתי לעירייה מספר פעמים, כבר שלושה שבועות נאמר לי כי העניין בטיפול. בנוסף, מחוץ לגן נבנות מדרגות בלי אישור. והם ממשיכים בעבודות ההקמה. אנחנו לא ניתן יד לגן הזה, מי ירצה גן ילדים בבניין שלו? זה גן עירוני ולא פרטי, צריך להבין שיש לגן הזה מקום אחר".

מהעירייה נמסר בתגובה: "לקראת פתיחת שנת הלימודים נעשו מאמצים רבים להעניק לכל ילד את המסגרת המתאימה והראויה ללימודים. בכלל זה השלמת מבנים, שרובם אכן הסתיים. בשל אילוצים נפתח גן ברחוב שטרן 35; באישור כל הגורמים הרלוונטיים ובכלל זה בית המשפט. לסוגיית הבנייה במקום – המקרה מוכר למחלקה על הפיקוח על הבנייה. התיק הועבר להמשך טיפול המחלקה המשפטית. כמובן שנפעל בהתאם למדיניות האכיפה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אספרנסה

    החרדים בשטרן מתרבים כמו מגפה והפכו ממש למפגע עם ההרגלים שלהם וקצב הילודה שלהם. ממש מכה, צריך לחיות בשטרן כדי להבין מה התושבים הותיקים עוברים שם. הם עוברים דירה בחצות, פותחים משפחתונים וצהרונים בכל דירה שניה, עושים ארועים רועשים עד השעות הקטנות של הלילה בבית הכנסת שמול בנייני המגורים, פחי הזבל עולים על גדותיהם ונשפכים לכביש, תולים שקיות לחם שאולי אלוהים אמור לפנות?
    איזו תופעה … מפגע על פני כדור הארץ!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר