ראש העיר משה ליאון בבית הספר פולה בן גוריון (צילומים: דוברות העירייה)
ראש העיר משה ליאון בבית הספר פולה בן גוריון (צילומים: דוברות העירייה)

"הבעת אמון במערכת": 70 אחוזים מתלמידי כיתות א'-ג' הגיעו הבוקר לבתי הספר בעיר

כ-9,000 תלמידי כיתות א'-ג' בירושלים חזרו הבוקר, ראשון, לספסל הלימודים. ראש העיר ליאון: "נערכנו רבות לקראת חזרתם של התלמידים; נמשיך ללוות את צוותי ההוראה והחינוך עד לחזרה מלאה לשגרה"

פורסם בתאריך: 3.5.20 10:46

חוסר ודאות סביב החזרה לבתי הספר? לא בירושלים: 70 אחוזים מתלמידי כיתות א' עד ג' בעיר התייצבו הבוקר בשערי בתי הספר. מדובר על כ-9,000 תלמידי החינוך הממלכתי והממ"ד (מתוך כ-13,500 תלמידים בסך הכל) שחזרו ללימודים אחרי חופשת הקורונה הכפויה.

"70 אחוזים מההורים כן שלחו את ילדיהם לבתי הספר הבוקר, זוהי הבעת אמון במערכת", מתגאה ראש העיר משה ליאון. "היה מרגש ומשמח לראות את הילדים נכנסים בשערי בתי הספר. בשבועות האחרונים נערכנו רבות לקראת חזרתם של התלמידים, ואני שמח שהצלחנו לפתוח כבר הבוקר. אנו עוד נמשיך ללוות את צוותי ההוראה והחינוך צעד אחר צעד עד לחזרה מלאה לשגרה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר ליאון פתח את יום הלימודים בבית הספר פולה בן גוריון. את ראש העיר ליוו סגניתו ומחזיקת תיק החינוך חגית משה, מנכ"ל העירייה איציק לארי וראש מינהל החינוך בעיריית ירושלים אביב קינן. ליאון ערך סיור מקיף בבית הספר, קיבל סקירה על ההיערכות והחזרה לשגרה ואף שוחח עם חלק מהתלמידים.

בעיריית ירושלים מציינים כי החל ממחר, שני, יחזרו ללימודים גם תלמידי מזרח העיר ובהמשך ייפתח גם החינוך החרדי – הכל בהתאם להוראות משרד החינוך ולאחר שתושלם ההיערכות.



כזכור, כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", בעיריית ירושלים נערכו לקראת פתיחת הלימודים מחדש. במנח"י מציינים כי "על פי הנחיות משרד הבריאות כל בתי הספר עברו ביום חמישי חיטוי מלא הכולל גם ידיות, מעקות וחצרות, וצוותי ההוראה והחינוך צויידו במדי חום, אלכוג'ל ומסכות".

מה לגבי שמירת רמת ההיגיינה לאורך שעות הלימודים? ובכן, בעירייה מדגישים כי "החל מיום ראשון ב-7:30 בבוקר ולאורך כל שעות הלימודים, עובדי הניקיון יעברו שוב על המשטחים הרלוונטיים ויחטאו. בסוף כל יום יתבצע נקיון וחיטוי יסודי".

בנוסף, בכל בוקר יבדקו חום לתלמידים והם יידרשו להציג הצהרת בריאות חתומה על ידי ההורים.




אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אני

    את הנגיף לא מעניין אם ההורים שולחים את ילדיהם לביה"ס, או אם משה ליאון חושב שהכל בסדר בירושלים, או אם הובע אמון במערכת. המבחן האמיתי יהיה האם תהיה או לא תהיה התפרצות של תחלואה. בין הילדים, ובין הילדים להוריהם ולמוריהם. אם הכל יהיה בסדר, אזי הכל בסדר. אבל אם לא – יהיה מאוד מאוד עצוב… נקווה לטוב, אבל במצב הנוכחי של ההדבקה בירושלים, זה הימור מסוכן. כמו כל הימור, הוא יכול גם להצליח, אבל יש המון מה להפסיד אם לא…

  2. בן

    במה מתגאה ראש העיר מה הגאווה ?להורים לא היתה ברירה אז שלחו לבית הספר צריכים להתפרנס נכון?ותפסיקו לעשות מצג שוא מספיק שילד אחד נשא של הנגיף שיהיה אסון ;אתם הייתם צריכים לבצע בדיקות לכל הילדים לשלול את האפשרות שאפילו אחד נשא של הנגיף מה זה יעזור שעשו חיטוי אם הם ישחקו בחצר?ויתקרבו אחד לשני כמו שילדים עושים …ובכלל אף אחד לא התיימר עד עכשיו להכריז שהוא יודע מה זה הנגיף הזה וככל שעוברים הימים הבלבול במערכת הבריאות רק מתעצם…

  3. שרון

    זה לא נכון הנתונים שלכם.
    החרדים לא שלחו אתם יודעים שיש יותר ילדים בגיל הזה בעיר

  4. ביה"ס בגילה

    זה בהחלט לא נכון. אצלנו בבית הספר בגילה הגיו פחות מחצי מסך כל התלמידים..

  5. רינת

    טיפשות שאין כדוגמתה על מה הגאווה בדיוק יש כאן וירוס נוראי שהפחידו אותנו מפניו במשך כמה שבועות סגרו אותנו וכל יום הזהירו וחידדו את ההגבלות הוירוס עדיין כאן אז מה הקטע לא הבנתי כלום
    או שהכסף הרבה יותר חשוב במדינה מחיי אדם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר