שירותים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ-קריאייטיב INGIMAGE)
שירותים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ-קריאייטיב INGIMAGE)

לא הגיוני: ארבעה ימים שירותים בגן ילדים בבית הכרם סתומים

הורים מתלוננים כי במהלך כל השבוע שני תאי השירותים היחידים בגן לא היו שמישים, הילדים נאלצו לצעוד לגן סמוך כדי להתפנות. בעקבות פניית "כל העיר" נשלח איש מקצוע על מנת לטפל בתקלה

פורסם בתאריך: 26.7.17 13:21

לא ייאמן – במהלך כל השבוע שני תאי השירותים היחידים בגן ילדים לגילאי 5-4 בבית הכרם סתומים ואינם שמישים. הילדים, שצריכים להתפנות, נאלצים ללכת ברגל עד גן סמוך.

הורים לילדים בגן מספרים ל"כל העיר" כי "התקלה בשירותים החלה ביום ראשון, כבר אז הילדים והילדות בגן היו יוצאים מדלת הגן וצועדים לעבר הגן הסמוך כדי להתפנות בשירותים. בגן ישנם שני תאי שירותים ושניהם לא עובדים מיום ראשון ועד היום, רביעי".

ההורים ממשיכים ומספרים כי פנו במהלך השבוע פנו בנושא לעירייה וביקשו להתערבות מיידית. כמו כן, לטענתם במהלך השנה האחרונה נרשמו תקלות בתאי השירותים שנסתמו כבר כמה פעמים.

 

גן ילדים (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

(צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

 

בעקבות פניית "כל העיר", ההורים מספרים כי לפני כשעה הגיע האחראי על הפיקוח והבטיחות בגני העירייה, אבי כהן, אל גן הילדים על מנת לפעול לפתירת התקלה.

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול וכעת נמצא בגן אינסטלטור לפתור את הבעיה באופן מיידי. עם תום הקייטנה, במהלך בחודש אוגוסט, מינהל החינוך בעיריית ירושלים תיקצב עבודת תשתית בה יוחלף כל קו הביוב של הגן". 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר