יוסי הרשקוביץ ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
יוסי הרשקוביץ ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

"הכאב עצום והלב שבור": מנהל תיכון פלך נהרג בקרבות בעזה

הותר לפרסום: רס"מ יוסף הרשקוביץ (בן 44), לוחם בגדוד 697, חטיבה 551 (עוצבת חצי האש), נפל אתמול, שישי, בקרבות בצפון רצועת עזה. הרשקוביץ ז"ל היה מנהל תיכון פלך בנים: "יוסי היה איש חינוך שהוביל ופעל למען עתיד התלמידים ומקומם בעולם", ספד לו ראש מנח"י יואב זימי זימרן. עמנואל זילברמן, ראש אגף במנח"י מוסיף: "יוסי אהוב, מילותך הראשונות כשנבחרת לנהל היו ששאיפתך היא - להוסיף רק טוב למען תיקון עולם. וכך תמיד פעלת כאדם, כמחנך, כמנהיג". יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 11.11.23 19:25

אבל כבד נפל הערב, מוצ"ש, על מערכת החינוך בירושלים, זאת לאחר שדובר צה"ל התיר לפרסום כי רס"מ יוסף הרשקוביץ (בן 44), לוחם בגדוד 697, חטיבה 551 (עוצבת חצי האש) מנהל תיכון פלך בנים, נפל בקרבות בצפון רצועת עזה. הרשקוביץ ז"ל, תושב גוש עציון (גבעות), הותיר אחריו רעיה ו-5 ילדים. יהי זכרו ברוך.

יואב זימי זימרן, ראש מנח"י: "בצער רב ובלב כואב, אנו מודיעים על נפילתו בקרבות בדרום של שותפנו יוסי הרשקוביץ זכרונו לברכה, מנהל תיכון אורט פלך בנים. יוסי היה איש חינוך שהוביל ופעל למען עתיד התלמידים ומקומם בעולם, וכאחד שתמיד רואה את הטוב בכל אדם. ליבנו עם משפחת הרשקוביץ ומשפחת פלך בנים. יהי זכרו ברוך".

עמנואל זילברמן, בכיר במנח"י מוסיף: "יוסי אהוב, מילותך הראשונות כשנבחרת לנהל היו ששאיפתך היא – להוסיף רק טוב למען תיקון עולם. וכך תמיד פעלת כאדם, כמחנך, כמנהיג. ליבנו אתכם – משפחת הרשקוביץ, קהילת פלך בנים".

מתיכון פלך נמסר: "בכאב עצום ובלב נשבר אנו מבשרים על נפילתו בקרבות בדרום של חברנו יוסי הרשקוביץ ז"ל מנהל תיכון אורט פלך בנים".

הרב אברהם סתיו כתב: "שכן אהוב. חבר יקר. העיניים דומעות מאז ליל שבת והלב לא מצליח לעכל. איש שכולו חסד, איש שכולו חינוך. כמה דאגת לתלמידים שלך. כמה דאגת לנו. כמה עוצמה ובטחון השרית כשריכזת את צוות החירום היישובי, וכמה עדינות קרנה ממך כשהיית מנגן על הכינור בהתוועדות הקבועה בבית שלך במוצאי שבת תשובה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר