ירקות רקובים בגן הצפירה
ירקות רקובים בגן הצפירה

בלי שום בושה: ירקות ופירות רקובים חולקו בצהרון במושבה

מלפפונים, מלונים ואפרסקים רקובים בצהרון במושבה הגרמנית. ההורים זועמים: "מחפיר, זה מה שנותנים לילדים שלנו לאכול?"

פורסם בתאריך: 18.12.17 18:19

ירקות ופירות רקובים בצהרון במושבה הגרמנית. הורים שהגיעו היום, שני, 18.12, לאסוף את ילדיהם מצהרון במושבה הגרמנית הזדעזעו כשראו את הירקות והפירות שהיו במקום – גמבה, מלפפונים, אפרסקים ומלונים רקובים. אחד ההורים צילם את הירקות והפירות במקום ומהר מאוד התמונות הגיעו לקבוצת הוואטסאפ של ההורים בצהרון.

"זה מזעזע שזו הרמה של האוכל שמביאים לילדים שלנו", אומרת בשיחה עם "כל העיר" אחת האימהות בצהרון. "פשוט מחפיר, זה מה שנותנים לילדים לאכול? זה שאין הורים בסביבה, כדי שיפקחו על המזון שנכנס לפה של הילדים שלנו, אומר שזה מה שמביאים להם לאכול. אנחנו מבינים שצוות הצהרון נורא עסוק ולחוץ, אבל זה לא בא בחשבון שהאוכל הזה יגיע לילדים שלנו. אנחנו ממש מקווים שרמת האוכל תשתפר כי זה מחריד, איך אפשר לתת אוכל כזה לילדים".

ההורים מספרים כי פנו בתלונה בנושא למינהל הקהילתי גינות העיר, למינהל החינוך בעיריית ירושלים, למשרד החינוך ולמשרד הבריאות.

 

אפרסקים רקובים

אפרסקים רקובים



 

שייקה אל עמי, יו"ר מינהל גינות העיר, מוסר היום ל"כל העיר": "מערכת ההזנה לא מופעלת על ידינו. משרד החינוך בוחר את הספקים ואני בטוח שהם יטפלו בזה כמו שצריך. אנחנו נוודא שהספקים יעבדו ברף המצופה מהם, נראות שכזאת של אוכל מקולקל לא מקובלת עלינו כלל. העברנו את התלונה לעירייה ולמשרד החינוך לבדיקה מול הספק, ונצפה מהם לטיפול המיידי".

 

מלפפונים ועגבניות - ירקות רקובים

מלפפונים רקובים

 

פלפל אדום רקוב

גמבה

מלונים - ירקות רקובים

מלונים

ממנח"י נמסר בתגובה: "האחריות על המזון של הצהרונים היא של משרד החינוך שבחר במכרז את ספקי המזון. העירייה תבדוק את המקרה והוא יטופל מול משרד החינוך".

ממשרד החינוך נמסר: "מבדיקה שערכנו נמצא שאכן היתה תקלה באספקת הפירות והירקות והנושא טופל מיידית מול הספק כדי למנוע כל מקרה כזה בעתיד".

ממשרד הבריאות נמסר: "בהמשך לפנייתכם מיום 18.12.17 נערכה ביקורת ביום 19.12.17 בגן על יד מפקחי המחלקה בריאות הסביבה בלשכת הבריאות המחוזית ירושלים. כמו כן, ביום קבלת התלונה נעשתה על ידי שירות המזון בלשכת הבריאות המחוזית ירושלים פנייה למפעל ההסעדה המספק את הירקות הארוזים עם המזון המבושל. המפעל הודיע כי החליף את ספק הירקות הארוזים בספק חיצוני אחר, ואכן, בעת הביקורת נמצא כי הירקות סופקו בתבניות פלסטיק סגורות ולא נצפה עובש או ריקבון, פירות הדר היו בתוך שקית ניילון והיו תקינים מלבד פרי אחד. הטמפרטורה של המזון החם  נמצאה תקינה. גם הגננת, מסרה כי היא התלוננה לפני מספר ימים לעיריית ירושלים ולאחר התערבות ההורים התחילו לראות שיפור וכעת מגיע אוכל תקין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר