תלמידי בית חינוך, מתוך קלפי המחווה לעברי לידר
תלמידי בית חינוך, מתוך קלפי המחווה לעברי לידר

וידאו – הכי "מוגזם" שיש: תלמידי בית חינוך שרפו את הרשת

תלמידי בית חינוך צילמו קטע מהשיר החדש של עברי לידר - "מוגזם", והזמר שיתף אותו ברשת - מה שהביא לעשרות אלפי צפיות באינסטגרם

פורסם בתאריך: 20.12.17 12:08

את הסיפור הזה תלמידי בית חינוך בקטמון לא ישכחו עוד שנים רבות: השבוע צילמו תלמידי חטיבת הביניים קליפ כמחווה לקטע משירו החדש של הזמר עברי לידר – "מוגזם", במסגרת אתגר ויראלי מיוחד שעליו הכריז הזמר בעמוד האינסטגרם שלו. לידר קרא לעוקבים ולמעריצים להקליט ת עצמם רוקדים לצלילי השיר, ולשלוח אליו את הקליפ. התלמידים הצייתנים – מגדול ועד קטן, מכיתה 'ח ועד י"ב – עשו זאת, העלו את הסרטון לרשת, וקיוו לטוב.

 



 

הזמר אכן ראה את הקליפ, התלהב – ופרסם אותו בחשבון האינסטגרם שלו. תחת הסרטון כתב לידר: "אין לי הרבה מה להגיד על תלמדי תל"י בית חינוך המרגשים והמוגזמים… פשוט עשיתם לי את הסופ"ש. איזה כיף!". הסרטון גרף עשרות אלפי צפיות לאורך סוף השבוע, והפך לאחד המוצלחים ב'אתגר מוגזם' שעליו הכריז הזמר רק כמה ימים לפני כן.

 


הקליפ של עברי לידר

 

מנהלת חטיבת הביניים בתל"י בית חינוך, אלה אסיה, מציינת כי "התלמידים קיבלו על עצמם את האתגר שהציב בפניהם הזמר, ובמשך כמה ימים התאמנו לצלילי השיר. שיתפנו פעולה עם היוזמה המעניינת הזו: לאחר כמעט חצי שנה שבה התלמידים אותגרו והצליחו במבחנים, בהערכות חלופיות ובתחרויות ארציות ברובוטיקה ובסייבר, ראינו גם באתגר זה ערך מוסף. זה לצד זה רקדו תלמידים כל השכבות – היה שיתוף פעולה נעים ומלא כבוד של התלמידים הצעירים לצד התלמידים הבוגרים יותר. תחושת השותפות לצד מצוינות לימודית אינה מובנת מאליה, ואנו מברכים על כך וגאים מאוד בכל הצלחה של התלמידים שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר