גן ילדים (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)
(צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

המאבק להקדמת פעילות הצהרונים בעיר בפורים – מתגבש הסכם

עד כה כ-60 אחוז מהצהרונים בירושלים אישרו שיקדימו את שעת הפעילות לשעה 12:00. העירייה: "נעשים מאמצים על מנת להקדים את כל מסגרות הצהרונים"

פורסם בתאריך: 21.2.18 09:24

מי ידאג לילדי ירושלים בחג הפורים הקרוב? בהמשך לעצומת ההורים להקדים את פעילות הצהרון לשעה 12:00 – ל"כל העיר" נודע כי השבוע התגבש הסכם עם כ-60 אחוז מהצהרונים בעיר – ואלו יקדימו את שעת הפעילות בהצרון לשעה 12:00. הדיונים עם שאר הצהרונים בעיר נמשכים על מנת שכל הילדים שלומדים בצהרון בירושלים יתחילו את הפעילות בשעה 12:00.

חלק מההורים לילדי הצהרונים בירושלים כבר קיבלו השבוע מכתב, שבו נמסר להם כי הפעילות בצהרון תתחיל בשעה 12:00, אולם עם כ-40 אחוז מהצהרונים טרם הושג הסכם והלימודים, נכון לעכשיו, יחלו בשעה 14:00.

כזכור, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", הורים רבים בעיר מתלוננים על כך שביום החג הלימודים בבתי הספר מסתיימים בˉ12:00, אך הצהרונים – מסגרות הלימודים לשעות אחר הצהריים – נפתחים כרגיל, כמו בכל יום חול, בשעה 14:00. ההורים טוענים כי בשל המצב שנוצר עליהם לצאת במיוחד מעבודתם לשעתיים, באמצע היום, במקום שהצהרונים יתחילו מוקדם יותר וכך תיפָּתר הבעיה. על רקע התלונות פתחה סיעת ירושלמים בעצומה, וכ-500 איש כבר חתמו עליה.

לטענת יוזמי העצומה, התנהלות זו וחוסר ההיערכות מתווספים לקושי של ההורים בכך שחג של יום אחד הופך לחופשה של חצי שבוע, ללא פעילות הצהרונים מסיבות לא ברורות, וזאת בניגוד למתרחש בחגים אחרים, מה שמאלץ את ההורים העובדים למצוא פתרונות שונים עבור ילדיהם. "לצד הפתרונות המידיים", נכתב בסיום כתב העצומה, "אנו דורשות ודורשים שהנושא יילקח בחשבון במסגרת בניית התוכניות וניסוח החוזים והמכרזים לקראת השנה הבאה, כך שבפורים הבא, או בכל יום אחר שבו הלימודים מסתיימים מוקדם מהרגיל, הצהרונים יחלו לפעול מוקדם יותר בהתאם".

 

 

 

מהעירייה נמסר: "בשנה זו, כמו בשנים קודמות, נעשים מאמצים על מנת להקדים את כל מסגרות הצהרונים לשעה 12 בכדי לשמור על רצף השעות ולהקל על ההורים. נכון לעת הזו כ-60% ממסגרות הצהרונים בעיר אישרו כי אכן יקדימו את שעת הפעילות בצהרון לשעה 12. נמשיך לפעול על מנת לתת מענה לצרכי תלמידי והורי ירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר