כיתה, תלמידים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

היום: אלפי תלמידים בעיר משתתפים בקייטנות פסח

בתוכנית "בית הספר של החגים" משתתפים תלמידי גן ועד כיתה ג'. מנח"י יממן את ההסעות לקייטנות פסח עבור ילדי החינוך המיוחד

פורסם בתאריך: 22.3.18 10:15

היום, חמישי, 2.3, החלה חופשת הפסח עבור תלמידי כיתות ד' ועד י"ב. אלפי תלמידי הגן ועד כיתה ג' ייהנו מתוכנית משרד החינוך "בית הספר של החגים", שבמסגרתה מקוצרת חופשת פסח בחמישה ימים. במהלך אותם הימים תתקיים פעילות העשרה, בדומה לתוכנית "בית הספר של החופש הגדול".

הורים רבים בעיר חששו כי תלמידי החינוך המיוחד לא יוכלו להנות מהתוכנית, מאחר ושירות ההסעות לבתי הספר לא מתקוצב לפעול בחופשת הפסח. אולם, השבוע הם התבשרו כי מינהל החינוך העירוני (מנח"י) יממן את ההסעות עבור ילדי החינוך המיוחד, בסכום של כחצי מיליון שקלים.

אמא לילד בחינוך המיוחד בעיר משתפת: "עבור ההורים, בלי הסעה זה בלתי אפשרי לשלוח את הילדים למסגרות. יש בתי ספר שהם מחוץ לירושלים, כיוון שבחינוך המיוחד המסגרות לאו דווקא קרובות לבית. העירייה קיבלה החלטה אמיצה בנושא תקצוב ההסעות".

ראש מנח"י אביב קינן מציין כי "המחויבות שלנו היא לכל תלמידי ירושלים ובראש בראשונה לחינוך המיוחד ולכן החלטנו לממן באופן מלא את ההסעות לקייטנות פסח עבור התלמידים המוסעים. צעד זה מבטא את התפיסה הערכית של עיריית ירושלים לאפשר שיווין הזדמנויות לכל התלמידים".

 

 

ראש העיר ניר ברקת, מחזיק תיק החינוך, מדגיש כי "ציבור ההורים העובדים משווע לפתרונות איכותיים, על אחת כמה וכמה המשפחות המיוחדות אשר ההתמודדות היומיומית שלהן לא פשוטה. מימון ההסעות עליו החלטנו, מרחיב את המענה של בית הספר של החגים ומאפשר לכל התלמידים לקחת בו חלק. אני שמח על כך שכל ילדי ירושלים יוכלו ליהנות ממסגרות מעשירות בחופשת הפסח וההורים מביטחון בכך שהם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות. נמשיך לשפר כל העת את מערכת החינוך בעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר