תיכון סליסברג, נבחרת הרובוטיקה של תיכון סליגסברג (צילומים: יח”צ, איתמר נתן)
תיכון סליסברג, נבחרת הרובוטיקה של תיכון סליגסברג (צילומים: יח”צ, איתמר נתן)

גאווה עירונית: סליגסברג זכה בתחרות הרובוטיקה הארצית

נבחרת הרובוטיקה זכתה בפרס ה-Rookie All Star, והיא תייצג בשבוע הבא את ישראל בתחרות הרובוטיקה העולמית ביוסטון שבארצות הברית

פורסם בתאריך: 10.4.18 09:46

גאווה לעיר, לתלמידים, להורים ולמורים: נבחרת הרובוטיקה של תיכון סליגסברג משכונת ארמון הנציב השתתפה לאחרונה בתחרות הרובוטיקה הארצית, ה-FRC (first robotics competition), שהתקיימה בהיכל מנורה מבטחים. הנבחרת זכתה בתחרות בפרס ה-Rookie All Star, על פעילותה החברתית בקהילה ועל חשיפת בתי ספר ותלמידים רבים לתחומי הרובוטיקה, המדע והטכנולוגיה.

אך זה לא הכול: בעוד כשבוע תטוס נבחרת הרובוטיקה של תיכון סליגסברג ליוסטון שבטקסס, ארה"ב, שם תהייה הנבחרת הראשונה אי פעם שתייצג את העיר ירושלים בתחרות ה-FRC העולמית, מול נבחרות מכל העולם.

יצוין כי נבחרת הרובוטיקה של תיכון סליגסברג, בהובלתו של רכז המגמה ארז נחמנזון, החלה לפעול בבית הספר בשנת הלימודים הנוכחית לאחר שגובשה ופותחה במשך ארבע שנים, וכבר הספיקה לזכות בפרסים  Rookie seedוRookie All Star-, ואף דורגה במקום הראשון מבין הקבוצות הירושלמיות. את הפרס האחרון השיגה הנבחרת לאחר שהעפילה לתחרות הגמר הארצית, שבה התמודדה מול 45 נבחרות רובוטיקה מובילות מכל הארץ.

ממנהל חינוך ירושלים נמסר: "אנחנו גאים בבית הספר, שמוביל למידה חדשנית ומשמעותית. נמשיך לפעול על מנת לאפשר למורים ולתלמידים הירושלמים ליזום בבתי הספר ולהוביל חינוך ירושלמי מצוין".

נבחרת הרובוטיקה של תיכון סליגסברג (צילום: איתמר נתן)

נבחרת הרובוטיקה של תיכון סליגסברג (צילום: איתמר נתן)

מנהלת תיכון סליגסברג, גלית קמיניץ: "אנו מברכים על ההישג המשמעותי ומודים לעיריית ירושלים ולמנח"י על התמיכה ועל הסיוע בהוצאת המשלחת. התהליך שעברה הנבחרת, בהובלתו של הרכז ארז נחמנזון, מבטא את מהותו של בית הספר שלנו, המוביל את התלמידים להישגים פורצי דרך בזכות הדיאלוג המתקדם ומודל הניהול העצמי, המעודד את התלמידים לפתח אחריות, מחויבות ומקצועיות כלפי כלל תחומי הלימוד ומגוון המגמות החדשניות שהטמענו".

לדברי רכז מגמת רובוטיקה, ארז נחמנזון: "ברצוננו להודות לארגון PICO Kids הירושלמי, התומך בנו לאורך כל הדרך, למנטור אריק טומרקין ולבית הספר סליגסברג, על כך שהוא מאפשר מצוינות חברתית ומקצועית, המהווה בסיס להישג המרשים הזה, ומעודד את התלמידים לשאוף לכך".

 

יש לציין כי בית הספר נתקל בתחילה בקושי מסוים במימון הטיסה לתחרות העולמית בארצות הברית, כשמי שנחלץ לעזרתו, בין השאר, היתה חברת מועצת העירייה עינב בר כהן (התעוררות).

נבחרת הרובוטיקה של תיכון סליגסברג (צילום: איתמר נתן)

נבחרת הרובוטיקה של תיכון סליגסברג (צילום: איתמר נתן)

"במהלך חופשת הפסח נתקלתי בפוסט של אחת האמהות בבית הספר בנושא", מספרת בר כהן ומוסיפה: "הבנתי שבתור חברת מועצת העיר ירושלים, עליי לעשות הכל בכדי לאפשר למשלחת הנוער לייצג את העיר ירושלים ואת מדינת ישראל בתחרות הרובוטיקה העולמית ביוסטון, טקסס. אני שמחה שיחד עם עזרתם של גורמים נוספים בעירייה, אפשרנו לזה לקרות. הזכייה בתחרות הארצית וההזמנה להשתתף בתחרות העולמית היא ההוכחה למצוינות של הנוער הירושלמי שעל כולנו להתגאות בו. אני בטוחה שהתלמידים הירושלמים ייצגו אותנו בכבוד רב, ואני מאחלת להם הצלחה רבה בתחרות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר