מינהל קהילתי פסגת זאב (צילום: באדיבות מינהל קהילתי פסגת זאב)
מינהל קהילתי פסגת זאב (צילום: באדיבות מינהל קהילתי פסגת זאב)

פסגת זאב: מוסדות החינוך בשכונה בצמיחה

לקראת פתיחת שנת הלימודים מציינים במינהל הקהילתי ובפורום החינוך כי "יש עלייה במספר הנרשמים, דבר שמעיד על שביעות רצון ההורים"

פורסם בתאריך: 7.8.18 14:48

בעוד קצת פחות מחודש תצא לדרך שנת הלימודים התשע"ט, ובמוסדות החינוך בשכונות העיר נערכים לקראת תחילת הלימודים. בשכונה הגדולה בעיר, פסגת זאב שמונה למעלה מ-42 אלף תושבים (נכון לסוף שנת 2017), פועלים מספר רב של מוסדות חינוך – גני ילדים ובתי ספר – ובמינהל קהילתי פסגת זאב מציינים כי "בשנה הקרובה לא יהיה שינוי מבחינת מוסדות חדשים שייפתחו או יסגרו".



בשיחה עם "כל העיר" מספר אהוד (אודי) רמבח, יו"ר המינהל הקהילתי, כי "במידת הצורך, אם יתווספו לשכונה משפחות צעירות, נפתח גני ילדים נוספים".

יש לציין, כי למינהל הקהילתי בפסגת זאב ישנו פורום חינוך מאוד מורחב ופעיל. המינהל מאגד לתוכו סגל חינוך שכולל מנהלים, רכזים חברתיים בשיתוף עם ועדי ההורים בשכונה. "ביחד אנחנו מגבשים תוכניות ופעילויות חברתיות מגוונות בשיתוף הקהילה בשכונה", מציין רמבח.

בפורום החינוך מציינים כי "נרשמה עלייה במספר התלמידים שנרשמו לחטיבת הביניים טדי קולק, דבר שמעיד על ההצלחה החינוכית בפסגת זאב ועל שביעות הרצון של ההורים, שמשאירים את ילדיהם ללמוד בשכונה. בנוסף, יש לנו בתי ספר יסודיים מצוינים, ההורים מאוד מרוצים ואנו מאוד שמחים על כך".


מגמת הלימוד החדשה בתיכון יובל: מדריכי ומדריכות שחייה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר