אורי ששון (צילום: קית' גלסמן)
אורי ששון (צילום: קית' גלסמן)

בנק יהב הכי משתלם גם לסטודנטים

בשנים האחרונות בנק יהב מיצב את עצמו בפעילות מול סטודנטים, מה היתרונות?

פורסם בתאריך: 10.7.18 10:33

בנק יהב קיים למעלה משישים שנה. בעשור האחרון הוא נמצא בתנופת צמיחה מואצת בכל הקשור למספר לקוחות הבנק, ולפעילות הפיננסית שלו. הבנק הרחיב בצורה משמעותית את תשתיותיו והוא מונה כיום 46 סניפים בכל רחבי הארץ מנהריה ועד אילת, מרכזי ייעוץ והשקעות מרחביים, מרכז ייעוץ ארצי לני"ע זרים ומרחב טכנולוגי הכולל מוקד טלפוני ארצי ומוקד ניירות ערך ארצי. כמו כן, לקוחות הבנק נהנים מאפשרויות מקוונות מגוונות בין אם במענה קולי (הכולל גם מתן אשראי מהיר) ובין אם באתר אינטרנט או באפליקציה של הבנק.

לבנק התמחות מיוחדת בניהול חשבונות עו"ש למגזר הקמעונאי ולקוחות הבנק נהנים ממגוון רחב של פטורים והנחות בניהול חשבון הבנק שלהם. כמו כן, הבנק מעניק ללקוחותיו מעטפת צרכנית מלאה לפעילותם, הכוללת מוצרים פיננסיים באשראי ובהשקעות, המתאפיינים בשיעורי ריבית ייחודיים במערכת הבנקאית, וכן בתחום הצרכנות, באמצעות מועדון הצרכנות "נכון" שהוא מהגדולים בשוק.

בשנים האחרונות הבנק מיצב את עצמו בפעילות מול סטודנטים, ואלפי הסטודנטים שמנהלים את חשבונם בבנק, מקבלים שירותים נרחבים במחירים משתלמים במיוחד. הבנק שם דגש על תכנון כלכלי לטווח ארוך שמאפשר לסטודנטים לעבור את שנות הלימוד בשקט נפשי ולהתחיל לשלם את עלויות שכר הלימוד רק בתקופת העבודה שלאחר מכן.

ההטבות לסטודנטים כוללות הלוואה לפריסת שכר הלימוד עד 25,000 ₪ לכל שנת לימודים (סה"כ עד 75,000 ₪). ניתן לדחות את תשלום הקרן של כל ההלוואות לתום הלימודים ועד 3 שנים מתחילת הלימודים, תקופת ההלוואות היא עד 8 שנים. ההלוואות הן בריבית פריים+1%.

בנוסף לכך עומדת לרשות הסטודנטים "הלוואת כיף" לחופשה, נופש, או לכל מטרה אחרת בסכום של עד 5000 ₪ בריבית פריים + 1.9%, לתקופה של עד 50 חודשים.

אישור ההלוואות ותנאיהן כפוף בכל מקרה לנהלי הבנק ולשיקול דעתו. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצל"פ.

סטודנטים זכאים בבנק יהב לחשבון ללא עמלות עו"ש , ונהנים מפטור מדמי כרטיס אשראי קמפוסכרט.

לוגו בנק יהב

להצטרפות ולקבלת פרטים מלאים בדבר תנאי האשראי ניתן להתקשר למוקד הלקוחות של הבנק בטלפון 2617*.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר