טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )
טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )

הגג הירושלמי של מלון טריפ בת שבע

אירוע מיוחד ומקורי עושים במקום שהוא כולו ייחוד וסטייל. בדיוק כזה הוא מלון טריפ בירושלים שמרכז עבורכם שלושה חללים לכנסים ולאירועים קטנים ברמה יוקרתית. היכנסו למידע נוסף.

פורסם בתאריך: 7.8.19 13:35

אולמות אירועים יש באזור ירושלים למכביר, אבל אם ברצונכם בקונספט ייחודי באמת כדאי שתכירו את מלון טריפ בירושלים שמרכז עבורכם שלושה חללים לכנסים ואירועים קטנים. מלון טריפ בת שבע הוא מלון בוטיקי וחדיש שפתח את שעריו לפני כשנתיים ברחוב קינג ג'ורג בירושלים סמוך לכל הצירים המרכזיים. כאשר נכנסים לבית המלון מרגישים תחושה ביתית ואינטימית, הריהוט מעוצב בסגנון רטרו חם, החלל מודולרי מרווח ונוח והתאורה נעימה ומזמינה וזה כל מה שצריך כדי ליצור אווירה מושלמת וחוויה נהדרת.

טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )

טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )

אם אתם מגיעים למלון הבוטיק עם רכב, חשוב שתדעו כי קיימת בסמוך למלון חניה צמודה בתשלום, ולאלו מבינכם שמגיעים בתחבורה ציבורית, תוכלו להיעזר באחד מקווי האוטובוס הקרובים או ברכבת הקלה שנמצאת במרחק הליכה.

מחלקת האירועים במלון טריפ נפתחה בחודשים האחרונים תחת חזון להפוך להיות גג האירועים הירושלמי המוביל. מדובר ללא ספק בפנינה קסומה מול נוף ירושלמי עוצר נשימה.

טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )

טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )

מלון טריפ מציג בית חדש לאירועים אינטימיים קטנים המעניק אסקפיזם מהמולת היום יום וסיבה מצוינת לצאת מהשגרה. המוטו של צוות המקום הוא "תמיד עם חיוך" וללא ספק ניתן להגיד בפה מלא שהצוות מגשים את החזון והאווירה הירושלמית החמה והאוהבת נוכחת בכל פינה. לרשותכם מספר אפשרויות לאירועים קטנים: האחד הוא אולם כנסים המתאים לשמונים איש וכולל את כל הציוד והאביזרים הטכניים המיועדים להרצאות, סדנאות וכו'. אם חשקה נפשכם באירוע מהסרטים, האופציה הנוספת היא הגג הירושלמי הנמצא בקומה התשיעית של המלון וצופה לנוף המרהיב של ירושלים. שם ניתן לערוך אירועי קוקטיילים, אירועי ערב, השקות, אירועים עסקיים וימי הולדת ולטעום את הבראנצ'ים המושקעים מבית היוצר שלה שף המלון (שנספר עליו בהמשך), מול נוף עוצר נשימה ואוויר צלול כיין ממש כמו בשיר.

טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )

טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )

כמו כן, בתוך המלון קיים חדר VIP  המתאים לישיבות ואירועים קטנים של עד 12 איש, בו ניתן לתאם ימי עיון, הרצאות קטנות וכדומה. בחדר ה-VIP  ניתן להגיש ארוחות לאורך כל היום וליהנות מאווירה אינטימית ומקצועית.

טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )

טריפ בת שבע (צילום: סימפלקס 360 )מטבח המלון מייצר מטעמים ייחודיים עם טוויסט ירושלמי. מדובר במטבח חלבי בסגנון "שוק ירושלמי" בחסות השף משה אסולין. ניחוחות האוכל מזכירים את הטעמים הייחודים של שוק מחנה יהודה שנמצא ממש בסמוך למלון – אוכל ים תיכוני משולב עם אוכל חלבי – סגנון נדיר בטעמו שקשה למצוא במקומות אחרים. ניתן לטעום בין היתר מנות עיקריות כמו דגים, פסטות, סלטים ועוד מבחר מטעמים שונים עם טאצ' אישי של השף. לאירוע הקרוב לדוגמא, השף המציא מנת סיגר מרוקאי צמחוני ממולא בכרובית, חצילים, שום מטוגן, אריסה ועוד הפתעות. כל הארוחות מוגשות בסגנון בופה כאשר על השולחנות יוגש לכם משקה "אוזו" בצורה חופשית. לכם רק נותר להפשיל שרוולים ולהתחיל לזלול באלגנטיות.

כתובת: קינג ג'ורג' 42, ירושלים

טלפון לאירועים: 054-2300412 (שרית)

לאתר: www.tryp-jerusalem.co.il/events

אימייל:  [email protected]

לפייסבוק: מלון טריפ ירושלים בת שבע – Tryp Jerusalem Bat Sheva

לאינסגרם: trypjerusalem


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר