מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)
מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)

מסעדת דארנא ירושלים: להרגיש במרוקו

כולם מסכימים שאוכל מרוקאי מגיע מהלב והנשמה. אבל אם מוסיפים לקולינריה גם את התפאורה, השחקנים והאווירה המתאימה - זה הופך למכלול של חוויה מושלמת. מסעדת דארנא מספקת לוקיישן מרוקאי בכל המובנים שתעלו על דעתכם, הכל נרכש ויובא ממרוקו כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם. אירועים בירושלים חוגגים במסעדת דארנא - והאורחים שלכם לא ישכחו

פורסם בתאריך: 16.7.19 15:33

מטעמים אתניים מפעילים אצלנו מנגנון רגשי, הם מאוד מנחמים ומזכירים לנו את הבית ואת המשפחה, כך שאי אפשר שלא להתרפק עליהם וליהנות מהטעם. אבל מסעדת דארנא הוותיקה בירושלים מספקת הרבה יותר מקולינריה מרוקאית במיטבה. זו מסעדה מרוקאית אותנטית עם צבעים, ניחוחות וטעמים שלא ניתן לעמוד בפניהם, מקום לאירועים בירושלים באווירה אחרת. כשנכנסים למסעדה אי אפשר להתעלם מהעיצוב האוריינטלי והחם – הרצפה עשויה קרמיקה בסגנון מרוקני, הקירות מקושטים בקשתות ייחודיות מאבן עתיקה, הכלים הצבעוניים שהגיעו הישר ממרוקו הרחוקה, ואת החוויה משלימים צלילים אתניים וצוות עובדים לבוש כפתנים, גלביות ותרבושים מסורתיים. מדובר בארמון מרוקני מפואר שלקוח היישר מן האגדות, כך שאפשר לוותר על כרטיס הטיסה ועל ביקורת הדרכונים – כי מרוקו כבר כאן.

מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)

מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)

ביתנו הוא ביתכם

"הפירוש של 'דארנא' הוא מלשון 'דאר'. אנחנו מקבלים את האורחים 'דארנא דארכום', ביתנו  הוא ביתכם", מספר אילן סיבוני הבעלים, "קודם כל האורח הוא הכי חשוב, והכל נעשה כדי שיקבל את השירות הטוב ביותר. הכנסת אורחים היא מנהג ידוע במרוקו. שם לא שואלים את האורח אם הוא רוצה לאכול, אלא דוחפים לו אוכל", הוא צוחק. "פה במסעדה אי אפשר לדחוף אוכל, אבל אנחנו נותנים כמה שאפשר ברוחב לב ממש כמו בתרבות המרוקנית".

המסעדה קיימת 24 שנים ולקוחות מגיעים אליה מכל הארץ ומירושלים וסביבתה כדי לטעום את המטעמים המרוקניים הייחודים וליהנות מחוויה בלתי רגילה. השירות המוקפד במסעדה, האסתטיקה, הפאר וההדר וכמובן האוכל המשובח, הופכים את המקום לאחד המובילים בעיר – ממש חגיגה לכל אירוע. המסעדה כשרה למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית כאשר סיבוני מקפיד במיוחד על איכות האוכל המרוקני שנעשה על פי המסורת ויוצא טעים להפליא.

מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)

מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)

אירועים מלכותיים למי שיודע לחגוג באמת

מסעדת דארנא מתאימה לאירועים בירושלים בסדר גודל של עד כ-180 איש, ובמילים אחרות: מושלם לארוחות חגיגיות, בר מצוות, חינות, חתונות וימי הולדת. המסעדה בנויה מחדרים נפרדים כאשר החדר הגדול ביותר מתאים ל-70 סועדים. ניתן להזמין תפריט לבקשתכם שכולל סלטים, מנה ראשונה או שתיים, שני טאג'ינים, קוסקוס וקינוחים כיד המלך.

מנות הדגל שחובה לטעום

המטבח המרוקני משלב מסורות ערביות ואפריקאיות שונות שעושות שימוש נרחב בתבלינים רבים כמו: כמון, כורכום, ג`ינג`ר, זעפרן, פטרוזיליה, קינמון ונענע. בשונה ממה שנדמה לנו, המטבח המרוקני אינו נחשב לחריף במיוחד, אלא ההפך הגמור. "החריפות מגיעה מהמזרח למערב", מוסיף סיבוני, "במרוקו זה נקרא מגרב, כלומר מערב. וכך בלוב (במזרח) האוכל היה חריף ובטוניס חריף מאוד, באלג'יר פחות ובמרוקו האוכל על גבול המתוק".

מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)

מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)

בתפריט תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות מרוקאיות – חגיגה לעיניים ולחיך הישראלי. התפריט כולל בין השאר מרק חרירה, סלטים מרוקניים מעודנים, פסטייה מומלאת פרגית, קוסקוס צמחוני ועוד. כל המנות מגיעות עם שפע של סלטים המוגשים בתוספת לחם פרנה ללא תשלום. למנה ראשונה חובה לטעום את הפסטייה – מדובר במנה יהודית העשויה מבצק פילו ממולאת פרגיות, שקדים וקינמון ומעוטרת באבקת סוכר. למנה עיקרית מומלץ ה"משאוי" – כתף טלה מאודה שנכנס לתנור ומוגש על מצע של קוסקוס ופירות יבשים. מדובר במנה גדולה וחגיגית המתאימה לזוג. מנת דגל נוספת ומומלצת במיוחד היא הטאג'ין (כלי חרס לבישול על גחלים) המורכבת מעוף, בשר בקר, טלה או דג מבושל ברטבים שונים. לקינוח –  חובה לטעום את העוגיות המרוקניות המפורסמות ואת מעדן ה"טובקל". מדובר בפסטייה שעשויה בצק פילו עם חלב צמחי, מי פריחת הדרים בעיטור שקדים טחונים אפויים וקינמון.

מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)

מסעדת דארנא (צילום:יובל כהן אהרונוב)

כנהוג במרוקו, המנות מוגשות בנדיבות בכלים צבעוניים ומדהימים. כל זאת מתובל בשירות יוצא דופן, יחס אישי והרבה אהבה. 

 

מסעדת דארנא לאירועים בירושלים

כשרה למהדרין

כתובת: רחוב הורקנוס 3, ירושלים

טלפון: 02-6245406

שעות פתיחה: א' – ה' 12:00-22:00

מוצאי שבת – מחצי שעה אחרי צאת שבת

לאתר: darna.co.il

לפייסבוק: דארנא מסעדה מרוקנית


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר