אורנים אירועי בוטיק (צילום: ספין תקשורת)
אורנים אירועי בוטיק (צילום: ספין תקשורת)

אורנים אירועי בוטיק: הקונספט החדש לאירועים בירושלים

במקום בו שכנה מסעדת לואיג'י ברחוב מעלה זאב בשכונת גבעת אורנים, קם לו בשבועות האחרונים גן אירועי בוטיק חדש בירושלים - אורנים אירועי בוטיק - לאירועי יוקרה, לאירועים משפחתיים, לכנסים ולאירועים עסקיים

פורסם בתאריך: 15.7.19 16:26

'אורנים אירועי בוטיק' שוכן בלב ליבה של שכונת גבעת אורנים מול חוות הנוער הציוני, ומציע לאורחיו קונספט שונה ממה שנראה עד כה בנוף אירועי הבוטיק הירושלמי – שימוש בטרקלין ממוזג המוקף בגן פסטורלי תחת כיפת השמיים, טובל בצמחייה עשירה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומשלב אווירה ירושלמית אותנטית ייחודית עם הרבה ירוק בעיניים. המתחם משתרע על פני שטח של שני דונמים – מרווח מאוד ומתאים בעיקר לאירועים משפחתיים: בריתות, זבד הבת, בר מצווה, בת מצווה, שבת חתן, שבע ברכות ועוד. בנוסף ניתן לקיים במקום אירועים עסקיים ופרטיים של עד 150 איש. 'אורנים אירועי בוטיק' מצויד בכל הדרוש על מנת להפיק את האירוע המושלם.

אורנים אירועי בוטיק (צילום: ספין תקשורת)

אורנים אירועי בוטיק (צילום: ספין תקשורת)

לצד העיצוב המוקפד, הניחן ברמה אסתטית גבוהה ובדגש על כל האלמנטים הקטנים, ניתן למצוא הקפדה יתרה על הקולינריה והכשרות של המקום. "אנו עובדים עם קייטרינג איכותי וברמה גבוהה שמשלב אוכל עם כשרות של מחפוד או רובין", אומר הבעלים איש העסקים אורן רביבי, שמגיע מתחום עסקי המזון והאירועים. הוא מוסיף: "הרכבנו צוות מקצועי של ניהול אירועים ומנהלי מכירות, אנחנו משמשים כמפיקי אירוע ללקוחות שלנו ותופרים להם את האירוע כמו חליפה. דואגים לכל חבילת ההפקה מאלף ועד תו, מתאימים לכל לקוח את הספקים המתאימים לו על פי צרכיו".

אורנים אירועי בוטיק

אורנים אירועי בוטיק

כאמור, במקום מקיימים בין השאר אירועים עסקיים קטנים וגדולים כאחד, ימי עיון וגיבוש, השקת מותג ועוד. "יש לנו ביקוש רב בכל נושא האירועים העסקיים. הקונספט האינטימי של המקום מתאים מאוד לאירועים עסקיים וזאת בזכות המרחבים בהם ניתן לייצר מינגלינג אינטימי בין הרבה אנשים תחת כיפת השמים והאוויר הירושלמי. בנוסף אנו עובדים כרגע על ירידי אוכל בימי שישי בצהריים ובעתיד הקרוב הקהל הירושלמי יוכל לבוא ולרכוש אוכל איכותי מוכן לשבת".

אורנים אירועי בוטיק (צילום: יח"צ)(1)

אורנים אירועי בוטיק (צילום: יח"צ)(1)

כתובת: שכונת גבעת אורנים, ירושלים

טלפון: אורן רביבי 050-6936031

אתר: אורנים אירועי בוטיק

פייסבוק: אורנים אירועי בוטיק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. Yossi Friedman

    אחלה מקום, עשינו את יום הנישואין ה60 של סבא וסבתא שלי שם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר