קייטרינג בירושלים מרבד הקסמים (צילום: אסף קרלה)
קייטרינג בירושלים מרבד הקסמים (צילום: אסף קרלה)

קייטרינג בירושלים: הכירו את המומלצים ביותר

אוכל ביתי או גורמה, חלבי או בשרי, לחתונה או למסיבה פרטית - הכירו את חברות הקייטרינג בירושלים שיסגרו לכם פינה ויפנקו את האורחים בלי שתתאמצו בכלל

פורסם בתאריך: 30.5.19 12:11

מסעדת מרבד הקסמים: עושים קסמים בצלחת מאז 1948

עכשיו אצלכם עד פתח הבית – בקליק אחד ההזמנה בדרך אליכם לארוחת שישי או לאירועים מיוחדים!

אין ירושלמי שלא מכיר את מסעדת מרבד הקסמים המוכרת והוותיקה בעיר, שהתחילה את דרכה לפני שנים רבות כמסעדה והפכה למותג ירושלמי בתחום הקייטרינג לאירועים והאוכל הביתי. כיום, מרבד הקסמים עם שני סניפים מרכזיים האחד ברחוב רחל אימנו 1 בלב המושבה הגרמנית והשני ברחוב קינג ג'ורג' 16 במרכז העיר, מציעה תפריט קייטרינג בשרי בירושלים, עשיר לאירועים, אוכל מוכן הביתה כארוחה מפנקת לשישי שבת ושפע של מטעמים ותבשילים שכולם אוהבים.

אתר חדיש ונוח להזמנת אונליין, אוכל מוכן לשישי שבת >> 

נדמה כי צוות מרבד הקסמים לא נח אף פעם ומעבר לאוכל הביתי שכל הזמן משתכלל גם בפאן הטכנולוגי נראה כי מרבד הקסמים צועדים לעבר העתיד. יחד עם אתר הזמנות חדש ונוח תוכלו להזמין אוכל מוכן לשישי שבת ישירות מהאתר.  יחד עם הוותק והניסיון בתחום הקולינרי והמאכלים האותנטיים והירושלמים של פעם. הצוות הקולינרי של מרבד הקסמים לא נשאר מאחור ותמיד לומד ומתפתח ומעניק לאוכל של פעם ניחוח טעמים מודרניים וחדשני.

מרבד הקסמים (צילום: אסף קרלה)

מרבד הקסמים (צילום: אסף קרלה)

הזמנתם אורחים לשישי בערב? החייל שלכם חזר הביתה והוא רוצה אוכל ביתי משובח?
אין לכם כוח לבשל ובא לכם לבלות את שישי צהריים בבית קפה ולסיים בבחירת תפריט איכותי לשישי? בואו לבנות תפריט עשיר לארוחת שישי מפנקת ליקרים לכם מכל במרבד הקסמים.
בתפריט עשיר הכולל: מבחר עשיר של כ- 20 סוגי סלטים טריים או מבושלים, עופות צלויים בגריל, כבד קצוץ שהוא שם דבר ואם לא טעמתם אז כנראה שלא אכלתם כבד קצוץ טוב בחייכם, גפילטפיש כמו של סבתא, עלי גפן נימוחים בפה, סלוף- פיתה תימנית טרייה, חילבה תימני, פסטלים וקובה, בורקס בשר, גולש אסאדו, פרגיות ממולאות, פטריות מוקפצות, מקלובה ועוד ועוד. עם חומרי גלם טריים ואיכותיים שיהפכו לכם את השבת לתענוג קולינרי לכל המשפחה.

לפני שבלוטת הטעם שלכם תתחיל לפעול שעות נוספות ותמצאו את עצמכם מפנטזים על הצלי הכתף המהמם, או על הכבד קצוץ שהולך נהדר יחד עם הסלוף ותמהרו להגיע בשישי בבוקר לאחד מהסניפים או להזמין ישירות מהאתר. נספר לכם שכל הטוב הזה יכול להיות במרחק נגיעה מהאירוע הקרוב שלכם.

מרבד הקסמים (צילום: אסף קרלה)

מרבד הקסמים (צילום: אסף קרלה)

תפריט קייטרינג עם נגיעות של חדשנות וסוויץ' מודרני, מותאם במיוחד עבורכם 

מרבד הקסמים מאפשר לכם לתכנן את האירוע הבא שלכם קטן ואינטימי ככל שיהיה. יחד עם צוות מיומן יבנו עבורכם תפריט מותאם אישית לכל אירוע ומסיבה (ניתן למצוא מנות צמחוניות/ טבעוניות וללא גלוטן) את הקייטרינג הייחודי תוכלו להזמין לכל אירוע החל מבר/בת מצווה, בריתות, שבע ברכות, חינות, סעודות מצווה ועד לחתונות ולאירועים קטנים במיוחד. יחד עם שימוש בחומרי גלם טריים, יוקרתיים ואיכותיים תוכלו למצוא בתפריט האירועים: צלי בקר ברוטב פטריות ויין, אסאדו ברוטב השף וסטייק פרגית צלוי בגריל, דגים ברוטב מזרחי, דג סלמון בעשבי תיבול, מגוון תוספות של מג'דרה עשירה בליווי בצל מטוגן, אורז עם אטריות, אורז צהוב, דואט תפוח אדמה ובטטה צלוים, מגוון סלטים טריים ועוד ועוד. הייחודיות של מרבד הקסמים לא נעוצה רק באיכות חומרי הגלם ובטעמים שישאירו טעם טוב בפה, היא נעוצה ביכולת של צוות מרבד הקסמים להתאים את התפריט לכל אירוע והאופי המיוחד לו.

מרבד הקסמים (צילום: אסף קרלה)

מרבד הקסמים (צילום: אסף קרלה)

באירועי בת מצווה או בר מצווה כשחלק נכבד מהאורחים הינם ילדים התפריט יציע גם אפשרויות של מנות שילדים אוהבים יחד עם שמירה על איכות וטיב הטעמים, כמו: שניצלונים, צ'יפס, נקניקיות, המבורגרים ועוד. ביחד עם הצוות המקצועי והקולינרי ועם מנהל האירוע המיוחד שיוצמד עבורכם תוכלו למצוא את השילוב האידיאלי בהתאם לתקציב שלכם, מספר האורחים, סגנון האורחים (צעירים, מבוגרים), שילוב של מנות צמחוניות וכמובן תעודת כשרות מהודרת בשר חלק בהשגחת הרבנות הראשית ירושלים (ניתן להזמין כשרות מחפוד). מרבד הקסמים צבר ניסיון של שנים בתחום האירועים יוכל לייעץ לכם החל משלב הרעיון ואף לעזור בבחירת אולם אירועים (בהתאם להנחיות המותרות לפי חוק). בנוסף, במידה וחשקה נפשכם לקבל גם את האווירה האותנטית של מרבד הקסמים, ישנה אפשרות לאירוח קבוצות במקום עד 60 איש בהזמנת מקום מראש בסניף במרכז העיר וכל הטוב הזה יחכה עם מאכלים טריים ואיכותיים במיוחד בשבילכם, החל ממנה ראשונה ועד הקינוחים והכל במחירים משתלמים במיוחד.

בואו לעשות קסמים בצלחת שלכם, להזמנת אוכל מוכן לשישי שבת לחצו כאן >

למידע נוסף אודות הקייטרינג ואירועים מיוחדים ברוח התקופה התקשרו עכשיו:

טלפון: 02-5670007

054-4430209 ניתן לשלוח גם הודעת וואטסאפ 

 


יפל'ה קייטרינג

כבר שמונה שנים שמסעדת יפל'ה מפנקת במאכלים ביתיים את הבאים למסעדה, את הנהנים באירועים ואת מזמיני הקייטרינג והמשלוחים. יפה סבג מנצחת על התבשילים, מגיעה בכל יום בשעות המוקדמות של הבוקר ומתחילה בבישולים שגורמים לכל מי שטועם – להתענג. יש שיאמרו כי האוכל מזכיר להם את הבית של סבתא או את בית אימא, והמשותף לכולם: כבר בפעם הראשונה שבה טעמו את המטעמים של יפה, הם התמכרו.

יפל'ה קייטרינג(צילום עצמי)

יפל'ה קייטרינג(צילום עצמי)יפל'ה הוא עסק משפחתי שבו שותפים גם הבנים והחתן. הם החלו במסעדה קטנטנה, ועם הזמן הבינו את הצורך – והקהל הרב הוכיח ברגליים ובפה, וכך העסק גדל והתרחב. בכל יום המסעדה פתוחה עד לשעה ארבע אחר הצהריים, אלא אם כן מתקיים בה אירוע.
נוסף על המסעדה ישנו במקום אולם אירועים עד ל-170 איש, שירותי קייטרינג במהלך השבוע, וביום שישי המקום נדחק על ידי הקהל הרב שמבקש לקנות אוכל לשבת.

"המטבח שלנו הוא מטבח מזרחי ביתי. יש בו מאכלים מרוקאיים, חאלביים וטריפוליטאיים, כך שהרבה מאוד אנשים מוצאים בו את המאכלים שהם אוהבים", מסביר איציק, חתנה של יפה, ומוסיף: "הסוד של העבודה המשותפת של כולנו זה שיתוף הפעולה בינינו. לכל אחד מאיתנו יש תפקיד מוגדר שמתאים לו ולאישיות שלו. רק כך ניתן להצליח. אנחנו גאים מאוד במקום ומחוברים אליו. כל מי שנכנס אלינו מרגיש שהגיע למקום משפחתי, וזה מה שאנחנו משדרים ללקוחות. השירות שלנו עומד בסדר העדיפויות, וכמובן האוכל הטרי המתבשל מידי יום ביומו. יש לנו הרבה מאוד משרדים ממשלתיים שאנו שולחים אליהם מידי יום ארוחות חמות ומגוונות".

כתובת: מעשה חושב 6, תלפיות, ירושלים

טלפון: 077-4644134

 


סופיה כנסים ואירועים

סופיה כנסים ואירועים, זהו המפגש המושלם של אווירה נעימה ואינטימית, קולינריה עם נוף עוצר נשימה. אולם האירועים לחתונות, בר מצוות, בת מצוות, בריתות, כנסים ועוד ממוקם באוניברסיטת הר הצופים, לאולם ישנה טרסה גדולה הפונה לנוף היפה ביותר בתבל, אל מול הר הבית והעיר העתיקה. עם שני מטבחים שונים, מטבח חלבי ומטבח בשרי, לבחירת הלקוח ולכל אחד מהמטבחים ישנו את מנות הדגל משלו בהכשר הרבנות.

סופיה כנסים ואירועים (צילום: אבי נועם)

סופיה כנסים ואירועים (צילום: אבי נועם)

קבלות הפנים באירועים מתקיימים בטרסה המשקיפה אל הנוף הירושלמי והאירוע עצמו נערך באולם המעוצב בעיצוב קלאסי ומותאם ל 250 איש. מנהל האירועים והשיווק אמיר פרץ מספר מדוע המקום מושך כל כך הרבה לקוחות "קשה שלא להתרשם מהנוף הכל כך ייחודי והאווירה האינטימית הירושלמית שלנו. מעבר לכך אנחנו מאוד קשובים ללקוחות, אנחנו מתכננים כל פרט יחד עם הלקוח, כדי שהאירוע שלו יהיה המושלם ביותר והוא יהיה מרוצה. כך גם בבחירת המנות, יש לנו מנות דגל שכולם מאוד אוהבים ומצד שני אנחנו לא מקובעים ומאוד גמישים, אנחנו נוהגים לשבת עם הלקוח ולבנות את התפריט לפי הסגנון והטעמים של האורחים, עם חומרי גלם מצוינים ועם ירק רק מגוש קטיף בהכשר הרבנות".

"מנות הדגל של המטבח החלבי הם לזניית השף שמאוד טעימה, ובה ישנם חצילים ופלפלים קלויים, ברוטב עגבניות, שמנת ופטריות. רביולי הבית עם גבינה, בטטה. פוטוצ'יני, פוקצ'ות שאני עופים במקום וכך גם הלחמים והפיצות האישיות. במטבח הבשרי יש גם מבחר גדול כגון אנטריקוט, צלי כתף ברוטב פטריות, ברווז בתפוזים ועוד, אך כפי שציינתי ניתן לבנות לבד את התפריט ולהתאים את עצמנו לטעמים של הלקוחות". בנוסף לאירועים המתקיימים במקום וכנסים, סופיה גם מציעה שבתות בר מצווה וחתן, בסמיכות לאולם, ישנו בית מלון אינטימי בעל 29 חדרים ובו ניתן להתארח במהלך השבת וליהנות מהאולם של סופיה "השבתות מאוד אינטימיות ומאוד נעימות. בניגוד לשבתות חתן המתקיימות בבתי המלון הגדולים, כאן המקום הוא אך ורק למשפחה או לחברים. אנחנו מציבים מלצרים צמודים לכל השבת לאורחים, כך הם יכולים לינהות ולהתפנק לאורך כל השבת".

כתובת: אוניברסיטת הר הצופים

טלפון: 02-5882295 אמיר נייד 052-3096264

מייל: [email protected]

הטאג'ין: קייטרינג מרוקאי ים–תיכוני 

 מסעדת ה"טאג'ין" הוותיקה והאהובה של מרציאנו וטולדנו נפתחה לפני 22 שנים מתוך רצון להכיר לקהל הירושלמי את הטעמים האותנטיים של המטבח המרוקאי. כיום, היא מציעה שירותי קייטרינג של מאכלים מרוקאים אשר יוסיפו לאירוע שלכם חוויה עשירה וססגונית של טעמים. בנוסף, במהלך השבוע ניתן לקיים שלל אירועים במסעדה ומדי יום שישי מתקיים שוק אוכל עם מבחר גדול של תבשילים, סלטים ופסטלים שיהפכו את השבת שלכם לבלתי נשכחת.

הטאג'ין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הטאג'ין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אם נמאס לכם לבשל או שאתם סתם רוצים לשדרג את ארוחת השישי, שוק האוכל במסעדה מציע מגוון עשיר של מטעמים לסוף השבוע. תפריט האוכל המוכן מציע כ- 25 סוגי סלטים שונים וביניהם: גזר מרוקאי, סלק מזרחי, מטבוחה, חציל פיקנטי ומגוון חמוצים ביתיים. כמובן, שכל ארוחת שישי-שבת חייבת לכלול דגים והמסעדה מציעה שבע מנות דגים שונות וטעימות: דג נסיכה מרוקאי, דג טונה מרוקאי, דג סלמון בעשבי טיבול, פילה מושט מרוקאי, קציצות דגים ועוד.  כמו כן, התפריט כולל מבחר תבשילי טאג'ין: בשר עם זיתים ולימון, צלי בקר עם תפוח אדמה, קציצות בשר עם ירקות, עוף עם פירות יבשים, בשר וראשי ארטישוק, בשר ראש עם גרגירי חומוס. וכמובן – איך אפשר בלי מטוגנים? פסטלים עם תפו"א, סיגרים עם בשר, קובה נבלוסיה, קציצות ירק, שניצלונים.

מלבד כל זאת, ישנו מגוון של מנות עיקריות מיוחדות: בלינצ'ס בשר, כרעי עוף בתנור, כבד עוף ברוטב בצל ופטריות, פרגיות ברוטב שום ודבש, צלי בקר ברוטב פטריות ועוד מגוון מנות עשירות. כמו כן, ישנו מגוון ענק של תוספות שישלימו לכם את הארוחה ובינהן: אורז מקלובה עם עוף, פטריות בבצל ויין, תפו"א אדמה אפוי ועוד.

כמובן שמלבד האוכל המוכן לשישי שבת ניתן להזמין שירותי קייטרינג לכל אירוע ובין היתר לשבתות חתן וסעודות מצווה. במהלך השבוע ניתן לקיים במסעדה אירועים מגוונים באווירה אותנטית וייחודית ולאכול כיד המלך מנות מהתפריט העשיר של המקום.

כתובת: יד חרוצים 15, ירושלים

שעות פעילות: א'-ה' 12- עד גמר האירוע, יום ו': 7:30-15:00

טלפון: 053-9344833

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר