אולפני בוקסה בתיכון מקצועי ויצו | צילום: אולפני BOOXA
אולפני בוקסה בתיכון מקצועי ויצו | צילום: אולפני BOOXA

יד ביד למען העסקים בירושלים, והפעם – אולפני בוקסה

פרויקט ייחודי ומשותף של "כל העיר" ועיריית ירושלים למען קידום העסקים בעיר. הכירו את אולפני בוקסה – להקלטות, חזרות ואירועי שטח במסגרת המגמה לסאונד בתיכון מקצועי ויצו - בית הכרם

פורסם בתאריך: 24.10.21 20:13

שם העסק: אולפני בוקסה

מאחורי העסק: תלמידים ממגמת סאונד בתיכון מקצועי ויצו – בית הכרם מנהלים את האולפן בסיום שעות הלימודים יחד עם פליקס שמואלייב – מורה בבית הספר שמלווה את התלמידים מקצועית ועסקית.

ההתמחות שלנו: הקלטות, חזרות, אירועי הגברה לאירועים עד גודל בינוני.

קצת עלינו: "אולפן שנחשב לאחד הטובים בעיר עם ציוד מהחברות המובילות בעולם. התלמידים יושבים בצוות הנהלה והם אלה שמקבלים את ההחלטות בכל הנוגע לניהול האולפן, אילו אירועים מפיקים, התנהלות מול לקוחות, שכר וכדומה. המורה המלווה מלמד את התלמידים לנהל עסק, כישורי חיים ומיומנויות להשתלבות בשוק העבודה בסיום הלימודים כטכנאי סאונד. זה העסק של התלמידים וכולם יוצאים נשכרים".

אנחנו ממליצים על: שני חדרי חזרות פעילים עם ציוד חדשני ומקצועי ברמה גבוהה מאוד, בתחזוקה שוטפת.

וגם על: אולפן נייד שבאמצעותו ניתן להגיע להקלטות שטח.

לא יודעים עלינו ש: ההכנסות מהאולפן גבוהות ומהן נרכש הציוד האיכותי, שמשמש את התלמידים.

דבר טוב שקרה לנו בקורונה: "יכולנו לעבוד חלקית במסגרת ההגבלות, מה שגרם לנו לחשוב איך אנחנו יכולים לפתח את העסק מבלי לפגוש לקוחות. כך פיתחנו את האולפן הנייד, ועשינו כמה אירועים בלייב, וכן, הקלטה וצילום של סיפורי חיים של קשישים, ששודרו בפלטפורמות הדיגיטליות של בית הכרם, שזה משהו שלא היינו עושים אם לא הייתה הקורונה".

קשר עם עיריית ירושלים בתקופה זו: בעקבות האירועים שהפקנו, נוצר קשר מצוין עם המינהל הקהילתי בבית הכרם, קשר שסלל את הדרך לשיתופי פעולה בהמשך. כמו כן, העמותה של ויצו נותנת לנו גב כלכלי וסיוע בהתנהלות השוטפת".

מבצעים מיוחדים: יש לנו מבצעים לאירועי הגברה ומבצעים למוצר חדש "שיר במתנה" – הקלטת שיר לאירוע בר/בת מצווה, ימי הולדת במחירים מוזלים.

כדאי לכם להגיע כי: "המקום שלנו ברמת תחזוקה גבוהה מאוד, השירות שלנו אדיב, נוח וידידותי וניתן להתאים את השימוש באולפן לכל צורך, בהתאם לדרישת הלקוחות".

כתובת: רחוב החלוץ 47, ירושלים

טלפון: 054-9732804

לפייסבוק אולפני בוקסה

לאינסטגרם אולפני בוקסה


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר