שחקני בית"ר (צילום האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
שחקני בית"ר (צילום האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

דעה | תקחו את עצמכם בידיים – חשבון הנפש ששחקני בית"ר צריכים לעשות

החזרה לכושר עקב השבתת הפעילות היא משוכה פיזית לא פשוטה לנוכח לוח המשחקים הצפוף. במקביל – השחקנים צריכים ללמוד קצת על ההיסטוריה של המועדון כדי להבין היכן הם נמצאים

פורסם בתאריך: 10.2.21 22:11

בעקבות הדחיות המרובות בגלל הקורונה, בית"ר יוצאת לרצף משחקים קשוח גם עבור קבוצה מאומנת ובכושר, אז איך היא אמורה לשרוד את זה בתור קבוצה חלשה, לא ממושמעת ושלא מתאמנת סדיר? לא ברור.

מעבר לאתגר המקצועי שניצב בפני צמד המאמנים ניצב בפניהם אתגר פיזי רציני. שחקני הקבוצה, שגם ככה לא מתבלטים בכושר שלהם, ברצון שלהם ובמלחמה שלהם, יצטרכו לשחק כפול ממה שהם רגילים, ברווחים קצרים יותר בין המשחקים ומול קבוצות שבניגוד אלינו רק הולכות ומשתפרות מידי שבוע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כואב לי על דראפיץ' וברדה, כמו רבים מאיתנו גם אני הייתי בעד החתמתם בקיץ, אני אקדים ואומר שעל אף החרפה השבועית שאנחנו רואים, אני עדיין מעדיף אותם על פני רוני לוי, הכדורגל שלו וגניבות הדעת שלו.

אבל, חצי עונה מאחורינו והאמת צריכה להיאמר: אין ספק שמי שבנה את הסגל צריך להפסיק לעסוק בזה כי זה לא התחום שלו.  התערבותו "המקצועית" של בעל הבית לא תורמת מאומה, ולשחקנים עצמם נוח שהאשמה נופלת על כולם מלבדם, אולי זאת הסיבה שהם לא מרגישים צורך לעשות הגנה, להילחם על כל כדור בשיניים או להביא איזה אספקט כלשהו של מלחמה למגרש, אבל באותה מידה אין ספק שצמד המאמנים שלנו הם כישלון עד כה.

אני לא יודע אם פרידה מהם אכן תהיה הפתרון, כי מסגל כזה גם יורגן קלופ לא היה מוציא יותר. אני באופן אישי מעל 20 שנה במגרשים וכזה סגל לא בית"רי אני פשוט לא זוכר. אם אנחנו בתור בית"רים אוהבים לבוא קטנים ולצאת גדולים, הסגל הזה פשוט אנטיתזה להוד וההדר שלנו, גרועים מבחינה מקצועית אבל עם גינונים של כוכבים.  אם פעם היינו "עמך" אנשים חמים ואוהבים, היום התחושה שלי היא ששחקני בית"ר מורמים מהעם, זחוחים ויהירים וחושבים רק על הסטורי או הקעקוע הבא.

למען בריאותי אני משתדל כבר לא להתעצבן או לכעוס במהלך משחקים, תמיד בא פסימי ואומר "מקסימום הם יפתיעו לטובה", אבל העונה הזאת מוציאה ממני בעיקר געגועים לבית"ר של פעם. אני לא מדבר דווקא על בית"ר זוללת התארים של גאידמק או של ההונגרים, אפילו בית"ר של שמונה שחקני בית בהרכב תחת השריף, בית"ר שעולה למגרש ומשאירה הכל שם, בית"ר שגם אם היא גרועה עולה מול הפועל ת"א כמו מלוע של תותח, שנלחמת בשביל האוהדים והכבוד של העיר, בית"ר שיודעת מה מסמלת המנורה.

גם ככה נראה שהשחקנים לא לומדים יותר מידי באימונים, אולי במקום אימון אחד יקחו אותם לעשות טיול בבית מורשת ז'בוטינסקי, במוזיאון לוחמי המחתרות  או לכלא עכו שם יראו על הקירות חריטות של המנורה ושל השם בית"ר.

מעבר לזה שהם מבזים את עצמם בכל שבוע, מבזים עשרות אלפי אוהדים, אתם מבזים מעל ל-80 שנה של היסטוריה, שלפעמים נכתבה בדם. בית"ר ירושלים זה לא עוד מועדון, ולכם אין שום זכות להיות אדישים לעלבון ולבושה שאתם ממיטים עליו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ארצי בן יעקב

    לא עפת על עצמך בכלל …
    היסטוריה שנכתבה בדם … כמה עונות לא טובות עם תחלופה של בעלים והעדר רציפות בניהול . צפוי ומעניין מי שאיש שכל הזמן ברקע של השנים הגרועות ואולי מבין פחות מאשר אנחנו חושבים בכדורגל וניהול אף שהיה שחקן מצליח.
    תזכר גם מי היה הבעליםהאחרונים שהביא תוצאות בלי להפוך פרייאר של אבק כוכבים עליו דיברת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר