עופר בן (למעלה משמאל עם כיוון השעון), שלומי חן, ראובן לובלין ומיקי חזן, שלומי בניזרי וארקדי גאידמק (צילומים: פרטי, ירושלמיז, צילום עצמי, צילום פרטי, deror avi cc by-sa 3.0 via wikimedia commons)
עופר בן (למעלה משמאל עם כיוון השעון), שלומי חן, ראובן לובלין ומיקי חזן, שלומי בניזרי וארקדי גאידמק (צילומים: פרטי, ירושלמיז, צילום עצמי, צילום פרטי, deror avi cc by-sa 3.0 via wikimedia commons)

הכל נשאר במשפחה: שלומי חן, הבן של סלע חן ז"ל, פתח סניף של פינתי בצומת פת

על חורבות פלאפל שבח המיתולוגי בצומת פת, פתח באחרונה חן סניף של פינתי – המסעדה שאותה ייסד אביו סלע ז"ל ביחד עם משה מיכה ז"ל ומאיר מיכה אי שם בשנת 1975. וגם – מה אומרים בלה פמיליה על ארקדי גאידמק?

פורסם בתאריך: 28.3.22 16:54

נפתח בבשורה קולינרית חדשה, ולא סתם אחת – אלא כזו ששומרת על קשר משפחתי הדוק. בימים כתיקונם זה לא וואו כזה גדול למצוא עוד סניף של "פינתי" נפתח לו באחת מהשכונות בירושלים, אלא שבניגוד לכל שאר הסניפים שכבודם במקומם מונח, הסניף החדש שנחנך השבוע בצומת פת – על חורבות 'שבח פלאפל' המיתולוגי' – מיוחד יותר. ולמה זה אתם לבטח שואלים? כי המנהל של 'פינתי צומת פת' הוא בן משפחת פינתי אסלי – שלומי חן, הבן של סלע חן ז"ל, מהמייסדים של פינתי ביחד עם מאיר ומשה מיכה אי שם בשנת 1975.


שלומי חן (צילום: ירושלמיז)

שלומי חן (צילום: ירושלמיז)


שיהיה לך בשעה טובה שלומי חן, בוא וספר לכולנו מה זה אומר פינתי המקורי השני?

"הדוד שלי מאיר דחף אותי לפתוח את פינתי בצומת פת, והוא ממשיך לפרגן לי עם כל הנשמה לכל אורך הדרך, שזה אומר לעשות בדיוק כמוהו אוכל ביתי, שבא בהרבה בישול ואהבה. למעשה, אני נצמד ממש לתפריט של מאיר – עם המתכונים המקוריים שלו, כולל החומוס המפורסם שלו. מה עוד? ובכן, חכה, תראה, אני הולך להפוך את המקום להיכל התהילה של בית"ר ירושלים, וכל השחקנים כבר הבטיחו לבוא קבוע, כמו גם שחקנים מהעבר ואוהדים שרופים. יאללה בית"ר".


ואם חן הרים להנחתה עם בית"ר ירושלים, נמשיך עם מי שהיה הבעלים של המועדון עד לפני כ-9 שנים – ארקדי גאידמק, שזרק ביום שישי שעבר פצצה בחלל אולפן תוכנית האירוח של אופיר אסייג ואייל ברקוביץ, כשאמר: "אם לה פמיליה יכריזו שהם מקבלים שחקן מוסלמי, אני אחשוב על לקנות מחדש את בית"ר. לקנות את בית"ר זה לא הרבה כסף. יש לי מספיק משאבים". נו, אז מהי התשובה של לה פמיליה אתם שואלים? קבלו.

אהלן אבי כהן, מהבולטים שבחברי ארגון אוהדי בית"ר ירושלים לה פימילה, צפית בראיון, נו, מה אתה רוצה למסור לגאידמק?

"כן, ראיתי. ולא, לא, לא, לא מעניין להגיב על זה, כפרה. אני חוזר: לא מעוניינים להגיב, כי לא צריך להגיב על זה, כפרה".

אבל למה? לא חראם על בית"ר?

(בצעקות) "אני אומר לך יפה, לא צריך להגיב, אז לא צריך. ואל תנסה לשכנע או למשוך אותי בלשון. שבוע טוב. ביי".

ארקדי גאידמק (צילום: Deror avi CC BY-SA 3.0 via Wikimedia Commons.JPG)

ארקדי גאידמק (צילום: Deror avi CC BY-SA 3.0 via Wikimedia Commons.JPG)


עדיין בספורט – ונגיד איזה כייף לרצי מרתון ירושלים, שהיום בדיוק מתקיים לו בעיר: הם רצים לצד ראש העיר משה ליאון. ליאון, כמיטב המסורת מאז הפך לראש העיר, צפוי לקחת חלק במקצה ל-10 ק"מ. ליאון, כמובן, ממש לא לבד – ביחד איתו ישתתפו במרתון כ-30,000 רצות ורצים מכל הגילאים, ובין הסלב המקומיים שצפויים לרוץ נזכיר את דיג'יי איציק גודדי, את שדרן הרדיו לשעבר איציק הררי, וכן את אריה סופר, טכנאי ושדרן רדיו ירושלים, שהוא גם הכרוז של בית"ר ירושלים, לכן החליט שהוא יהיה הרץ היחיד עם חולצה של ביתר ירושלים, "כי עם כל הכבוד ללוגו של הפועל על כל חולצות המרתון הרשמיות", הוא אומר, "כל השנים אני רץ ככה עם חולצה של בית״ר ירושלים, ואני מתכוון לרוץ איתה בגאווה גדולה לפחות 10 קילומטרים". בהצלחה.

ראש העיר משה ליאון רץ במרתון (צילום: אלטרנטיבה 1)

ראש העיר משה ליאון רץ במרתון (צילום: אלטרנטיבה 1)


נישאר בכושר ונספר שיונתן כהן, בעלי הסטודיו לנשים JOHNYFIT, הוזמן השבוע על ידי לא אחר מאשר כוכב הרשת הגדול במדינה, קווין רובין, לצילום וולוג אשר במהלכו עבר כהן בהצלחה מספר משימות מאתגרות במיוחד.

יונתן כהן (צילום: פרטי)

יונתן כהן (צילום: פרטי)


יוצרים ביד ואומנים מכל רחבי העולם שמרוכזים כולם בירושלים ומאפשרים לכם להשיג את עבודותיהם המקוריות במקום וירטואלי אחד בלבד. מאחורי המיזם עומד ירושלמי משלנו, שלומי בניזרי, שהוא איש סייבר ומתכנת מחשבים בכיר כמו גם ההאקר של ירושלים, תואר שנצמד אליו מאז ימי השובבות שלו בעבר, עד שנהיה ילד טוב ירושלים ופתח לפני כעשור את "סטוק הסלולר" במרכז העיר.

שלומי בניזרי (צילום: פרטי)

שלומי בניזרי (צילום: פרטי)

וואלה מברוכ לך, שלומי בניזרי, על כך שהשקת השבוע מרכז קניות של יוצרים מקורים – בוא תספר לנו מה מיוחד באתר ולמה עשית זאת?

"הכול התחיל כשמשברי הקורונה גרמו לעסקים להתרסק, כשראיתי שאנשים מתחילים לייצר מוצרים בעבודת יד מהבית ומשתמשים ברשתות החברתיות כדי למכור אותם. החלטתי לקחת את כל הידע והניסיון שלי ולבנות במה טכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר לכל אותם יוצרים מקסימים, שמכינים את מוצריהם בעבודת יד. אני מזמין בזאת כל יוצר לפתוח חנות אינטרנטית בחינם באתר ובאפליקציה, וליהנות ממגוון שירותים שיקדמו את המכירות בחנות שלו בכל העולם ב-30 שפות. בנוסף, האתר שלי הוא הראשון מסוגו בעולם שאפשר לקנות בו את המוצרים באמצעות מטבעות קריפטו".


ותראו את מי מצאנו מסדר את הפריזורה אצל מעצב השיער מיקי חזן? כן, זיהיתם נכון, זהו מלך חיי הלילה של ירושלים בעבר, ראובן לובלין, שבא לסדר את מה שנשאר לו מהשיער לפני מסיבת הריקודים של הדי.ג'י ארמין ואן ביורן, אליה הלכו השניים יחדיו.

ראובן לובלין ומיקי חזן צילום: פרטי)

ראובן לובלין ומיקי חזן (צילום: פרטי)


והנה בשורה לנשים ירושלמיות עם דלילות ומחסור בשיער: אמן תוספות השיער עופר בן בוחן כבר שבוע מועמדות לתפקיד הפרזנטורית לקמפיין חדש של המרכז לתוספות שיער שלו בשלומציון המלכה. הדרישות? "עליה להיות אישה יפה וחושנית, בת 30 ומעלה, עם שיער שזקוק בדחיפות לתוספות שיער".

 עופר בן (צילום: פרטי)

עופר בן (צילום: פרטי)

ולמה נשים מעל גיל 30?

"נשים צעירות הן לא אתגר ולא פונקציה ליופי שאפשר להשיג באמצעות האומנות שלי בתחום תוספות השיער. הצעירות יפות גם ככה, אז תן לי להפוך אישה עם דלילות שיער למלכת יופי הראויה להיות פרזנטורית בקמפיין גדול".


אושרה לוי, שאתם מכירים בתור מנהלת התוכניות המיוחדות במט״י ירושלים, הפיקה והגישה השבוע את פאנל ״יוזמות את המחר״, שם הציגה יזמיות ירושלמיות שהתבלטו בזכות היותן נשים חזקות בעלות חזון.

אושרה לוי (צילום: מטי)

אושרה לוי (צילום: מטי)


קפטן בית״ר ירושלים אופיר קריאף נכנס בסוף השבוע האחרון לרהיטי ׳קיבוץ השלושה׳ בתלפיות והתחדש בריהוט לבית. הבעלים דוד אדרי דאג שמספר 24 בצהוב-שחור ייצא עם חיוך גדול ובחר איתו את הריהוט האידיאלי עבור המשפחה שמתגוררת בארנונה.

דוד אדרי ואופיר קריאף (צילום: רון ירקוני)

דוד אדרי ואופיר קריאף (צילום: רון ירקוני)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר