שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

דעה | ראשונה לצאת מהבוץ?

בית”ר פתחה פער קטן מהקו האדום ועל הדרך הבליטה את הכישרון העדיף ואת היתרון העצום ביציעים

פורסם בתאריך: 7.4.22 16:28

לאחר הניצחון על מ.ס אשדוד, ניתן להעמיד דברים בפרופורציה: אין בפלייאוף התחתון שחקנים כמו מיכאל אוחנה, אוראל דגני, אופיר קריאף וירדן שועה. לבית”ר יש את כל הכלים לצלוח את המאבקים הקרובים יחסית בקלות. תמיר עדי ודן עזריה למשל, כביכול הפועלים השחורים, יכולים לקשט את ההרכב של רוב קבוצות הפלייאוף. זה לא זלזול, זו מציאות.


כמובן, לא בטוח שכך אכן יקרה, המשחקים הקרובים נחשבים למותחנים, אבל אם בית”ר תבוא עם האנרגיה והקהל והדומיננטיות, כנראה שיהיה שמח. נוף הגליל בחוץ, דרבי ומכבי פתח תקוה – בית”ר עוד לבסוף תהיה מי שתחרוץ את זהות היורדות.
יהיה משהו מאוד מספק בלצאת ראשונים מהבוץ. נדמה כי בית”ר בדרך לשם. זו תהיה הבעת עליונות מול התחתית. בית”ר תוכל בעצם להבהיר כי נקלעה לאירוע בטעות. זו תהיה הצהרה שהמועדון הגדול הזה לא באמת יכול להסתבך בקרב מול נמושות. היריבה הקרובה, נוף הגליל, היא נמושה, אפילו אם מאמן אותה איש נעים כמו שי ברדה. נמושה וג’נטלמן.
ואמנם, בכל משחק יוסי אבוקסיס מכניס ומוציא אוויר באינטנסיביות, נושם בלחץ, אבל רגע, פרופורציות: נוף הגליל לא מסוגלת לתת גול, הפועל יצירתית מאוד במציאת דרכים להפסיד דרבי ומכבי פתח תקוה, ובכן, נראה שלבית”ר צפוי מולה איזשהו יתרון קל ביציעים.
אז נכון, אנחת רווחה יצאה השבוע. בכל זאת, בבית”ר חששו מהמשחק נגד אשדוד, והקלה נרשמה רק בשריקת הסיום. ועדיין, בין כל דפיקות הלב וכל הנשימות החסרות, הנה מה שכדאי לעשות: להבהיר לשחקנים שהם מתמודדים כעת מול סגלים של ליגה לאומית. לא לבוא שאננים, אבל כן להתייצב רגועים ובטוחים.
בית”ר זה לא קאדר של לאומית. בית”ר הגיעה לאן שהגיעה בגלל נסיבות מחוץ לדשא. לכן, זה הזמן להפחית לחץ, יש גם קצת אוויר בטבלה, זה בדיוק הזמן לסגור עניין. אולי אפשר אפילו להתחיל קצת ליהנות מהקטע. בית”ר בכיוון של הצלחה. אמנם המונח הצלחה ספג חבטות רבות העונה, כרגע מדובר בהצלחה להישאר בליגה, סוג של אוקסימורון, אבל למי אכפת? איך לומר, ניתן לשער שאוקסימורון זה לא בדיוק מה שידיר שינה מעיניהם של אוהדי בית”ר.

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר