אוראל דגני, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
אוראל דגני, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | עבר זמנו

אוראל דגני כבר לא מספיק טוב להיות שחקן הרכב בבית"ר, אבל אפשר לשקול להשאיר אותו בכל זאת בעונה הבאה כבלם מחליף בכפוף לשכר המתאים למעמדו

פורסם בתאריך: 4.4.23 13:05

אוראל דגני כבר בן 34 והשנה הוא מסיים את חוזהו בבית"ר לאחר 4 שנים כושלות למדי. פעם אחת בלבד דגני חווה את טעמו של הפלייאוף העליון וזה היה בעונה השנייה של משה חוגג, אליה הגיע תחת פיקודו של יוסי בניון. הבלם הוותיק עבר, ביחד עם כל ההגנה הבית"רית, שנתיים לא הכי מוצלחות, בהן הקבוצה נקלעה למאבקי תחתית שרק בנס הסתיימו עם עונה נוספת בליגת העל. לא משהו להתגאות בו.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

מצד שני, אני מרגיש צורך גם להגן על דגני. לא היה לו ציוות עם שחקן אחד שאיתו הוא שיחק באופן קבוע בשנתיים הללו, אלא בלמים מתחליפם כדוגמת אור זהבי, מחיאס, חגי גולדנברג, אופיר קריאף, אורי דהן ועכשיו גם סרגיי בורודין, וזה בהחלט משהו שמשפיע על הכימיה ועל היכולת.
לא תמכתי בהחתמתו של דגני כשהגיע, ואני חושב שגם הוא לא ירצה לזכור את התקופה שלו בבית"ר. בסופו של יום, אני חושב שמדובר בבלם בינוני, ולמרות הנסיון שיש לו, הוא עשה לא מעט חורים, עבירות מיותרת ופנדלים. הוא צריך להיות מנהיג ובלם אחראי, אבל אני מתקשה לראות את זה על המגרש, אולי זה קורה בחדר ההלבשה, אבל לא על כר הדשא.
השילוב שלו עם בורודין לא הוביל לשינוי משמעותי. הזכרתי את בורודין ולא סתם. אני פותח סוגריים בעניינו וחושב שטוב יעשה אבוקסיס אם יביא בלם זר אחר במקומו בעונה הבאה. הוא לא מספיק מהיר ואיכותי ובית"ר חייבת אחד כזה. ההגנה של בית"ר היתה מאוד חדירה והיוותה נקודת תורפה רצינית במאבק על הפלייאוף העליון, שנגמר כידוע בכישלון, לא מעט בגלל ההגנה.
מבחינתי, עידן נחמיאס ממכבי תל אביב שלא זכה שם לדקות משחק הוא פוטנציאל טוב שיכול להצליח בבית"ר, ואם לא הוא אז אור בלוריאן מהפועל באר שבע. אחד מהם בנוסף לבלם זר, ולצד אורי דהן כבלם שלישי או לחילופין אוראל דגני, אבל רק שחקן מחליף ובסכומים סבירים.
בית"ר צריכה להתחיל להתכונן לחצי גמר הגביע נגד מכבי ת"א. יש עוד חודש, ואבוקסיס צריך להתחיל לתרגל את המערך שבו הוא רוצה לשחק, ואני מקווה שזה יהיה מערך של 4 בקו ההגנה. אסור ליוסי לפחד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר