דור מיכה (צילום: באדיבות הפועל באר שבע)
דור מיכה (צילום: באדיבות הפועל באר שבע)

דעה | ריח קצת חשוד

קשה שלא לזוז באי נוחות לנוכח הידיעות על חתימתו האפשרית של דור מיכה בבית"ר על אף ש"יצא זכאי"

פורסם בתאריך: 6.7.23 13:30

משהו לא טוב עובר על בית"ר ירושלים. זה מתחיל בדור מיכה, ממשיך בניהול מוזר, בלשון המעטה, של ענייני הקבוצה והשחקנים, ונגמר ברכש שלא מתרומם. מה שתמוה ביותר, ואולי לא מפתיע כי בכל זאת מדובר בבית"ר ירושלים, הוא שהכל מגיע דווקא אחרי רגע השיא ב-15 השנים האחרונות. רגע שהביא לשיא בכל הזמנים במספר המנויים – מעל 9,100 איש שהבטיחו את מקומם בטדי בעונה הבאה. גאידמק מקנא.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אבל בבית"ר כמו בבית"ר, העניינים לא יכולים להתנהל על מי מנוחות יותר מחודש ימים. לא רק שהרכש מדשדש, אלא גם שהרכש הכי נוצץ הוא, איך לומר, מגיע עם ריח קצת חשוד. דור מיכה הוא שחקן נהדר, שלמרות שלא הלך לו בבאר שבע, קורץ בדיוק מהחומר שגורם לשחקנים לפרוח בטדי. מישהו אמר לי השבוע שמיכה עוד יעשה שכטר, אבל קשה שלא לזוז באי-נוחות בעקבות אותה פרשה שחשף אלמוג בוקר בחדשות 13. אז נכון, מיכה "יצא זכאי", גם לקטינות יש חלק לא מבוטל בפרשה, ועדיין – איזה מסר המועדון מעביר לאוהדים, לאוהדות שלו בהחתמה הזו? האם בית"ר לא מעדיפה למתג את עצמה אחרת?
ומה נגיד על שאר הרכש? אוהדי הפועל תל אביב חגגו את המעבר של בן ביטון, שמגיע לעמדה בה כבר יש את אבישי כהן שהוכיח שמגיע לו צ'אנס. ההתקפה הבית"רית הולכת ומתפוררת, ולא נראה אופק בנושא. טימוטי מוזי אולי עוד יפתיע, אבל לא בטוח ששחקן שירד ליגה העונה הוא הבינגו שבית"ר מחפשת כדי לרוץ בצמרת. גידי קניוק הוא עוד שחקן שמסתובב בליגה. ויובל אשכנזי? בחלום הוא יחזור לזהור תחת יוסי אבוקסיס. זה חלום ריאלי, אבל בית"ר לא צריכה חלומות – היא צריכה איכות. כל עוד אברמוב רוצה לרוץ בצמרת, בית"ר חייבת למצוא מחליפים ראויים ולהחתים שחקנים שמכוונים צמרת. לא פלא שהאוהדים מאוכזבים.
אבל אולי עוד לפני הרכש, והדיבורים על צמרת, בית"ר צריכה להתנהל יותר כמו מועדון מסודר. מה שהולך סביב מחנה האימונים בימים האחרונים הוא הזיה מוחלטת. לזה אין ויזה, ההוא לא רוצה לבוא, בקיצור, קודם להתנהל כמו מועדון צמרת, אחר כך להפוך גם לקבוצת צמרת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר