מוזכר כמועמד - אלי כהן (צילום: ארנון בוסאני)
מוזכר כמועמד - אלי כהן (צילום: ארנון בוסאני)

ניצחון גדול לבית"ר 1:2 בעשרה שחקנים על מכבי פ"ת

הצהובים של לבנדה וכהן שיחקו דקות ארוכות בעשרה שחקנים לאחר שסירושטיין הורחק בהחלטה שנויה במחלוקת של השופט יפת. בסיום, ניצחון שלישי ברציפות עם עוד הצגה של הקהל

פורסם בתאריך: 11.9.17 22:55

עוד ערב גדול לבית"ר נרשם הערב באצטדיון המושבה, במשחק בו ניצחו הצהובים את מכבי פתח תקוה. בית"ר שוב הלכה קדימה עם הקהל הנפלא, שסיפק הוכחה נוספת לכך שהוא הטוב בליגה, ולא פסק מלעודד ולמשוך את בית"ר לאורך כל המשחק. סה"כ 8000 אוהדים של בית"ר הגיעו למושבה, מספר מדהים בתצוגה יוצאת דופן. ברוב הדקות שיחקה בית"ר של אלי כהן וגיל לבנדה בעשרה שחקנים, מה שלא מנע את הניצחון השלישי ברציפות החל מפתיחת העונה.

מתאים לתפקיד המאמן? גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)

עוד ניצחון. גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)

בית"ר פתחה היטב את המשחק והזכירה את יכולתה משני המחזורים הראשונים של הליגה בהם השיגה שש נקודות. בדקה ה-18 פרץ עידן ורד באגף ימין ועל מפתן הרחבה שלח כדור גובה מדויק שפגש את ראשו של חלוץ הרכש ז'ורז'יניו, שנגח פנימה – 0:1 לבית"ר, והרבה אופטימיות להמשך המשחק.

אלא שהאופטימיות השתבשה תוך דקות בודדות בלבד. בדקה ה-25 פרץ יובל אבידור מפתח תקוה לכיוון שער בית"ר. על אבידור כיסה בלם בית"ר מיקי סירושטיין, ובין השניים התנהל מגע פיזי. בהחלטה שנויה מאוד במחלוקת פסק השופט אלון יפת כי סירושטיין הכשיל את אבידור, וכך נתן פנדל לפתח תקוה ואף השאיר את בית"ר בעשרה שחקנים, כאמור, החל מהדקה ה-25. את הפנדל שלח רומאריו פירס פנימה וקבע 1:1.

מכאן התנהל משחק שבו בית"ר בעיקר צופפה והמתינה לרגע שלה. פתח תקוה ניסתה ליזום אבל נתקלה בבית"ר קשוחה וחכמה. ואז, בדקה ה-77, זה הגיע ובגדול: קשר הרכש החדש פול אדגר חטף כדור במרכז השדה ומצא מיד את ורד במסירה חכמה. ורד המשיך באומנות אל מרסל הייסטר שהגיח באגף שמאל ונעץ חזק ועמוק ברשת של צחי בן גיגי, 2:1 פנטסטי לבית"ר, בעשרה שחקנים.

השוואה מחמיאה - אדגר (צילום: בית"ר ירושלים)

פרמיירה מוצלחת – אדגר (צילום: בית"ר ירושלים)

התוצאה נשמרה עד לסיום, כשהקהל הבית"רי מושך את הלוחמים על המגרש ונותן טון של ווינרים. לאחר שריקת הסיום בית"ר עדיין מושלמת עם מאזן של תשע נקודות ושלושה ניצחונות משלושה משחקים. זוהי פתיחת הליגה הטובה ביותר של בית"ר ב-10 השנים האחרונות. במקרים הקודמים הסתיימו פתיחות עונה שכאלו בזכייה באליפות. כעת, ישנה הזדמנות לבית"ר לשבור את שיא הניצחונות ברצף בפתיחת עונה – במוצ"ש תשחק בית"ר מול פועל חיפה, בקרב המושלמות של הליגה. הקהל הצהוב-שחור כבר לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר