GetMoving

מהיום כך תמצאו שרותי הובלות בירושלים

עוברים דירה בירושלים? מהיום מציאת חברת הובלה מקצועית ואמינה זו משימה פשוטה! לחצו על הקישור לפתיחת מכרז הובלות בירושלים ללא עלות ותוכלו לערוך השוואת מחירים בזמן אמת ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות.

פורסם בתאריך: 28.1.18 09:50

מעבר לבית חדש עשוי להיות לא פשוט כלל ולכן רבים אשר מתחילים להרגיש את הלחץ כבר ברגע ההחלטה על המעבר. גם הרגע שבו שוכרים חברת הובלה לא תמיד מקל על הלחץ אלא להיפך. מסתבר ששכירת חברת הובלה לא פעם רק מעצימה את מפלס החששות בשל סיבות מובנות מאליהן. לא כל החברות בעלות רישיון לעסוק בתחום, והעובדה שסגרתם על מחיר מבעוד מועד אינה אומרת כי זה יהיה המחיר הסופי בפועל, ועל כן המוניטין של חברות הובלה לא תמיד מוצלח, בלשון המעטה. במטרה לשנות את המציאות ולהפוך את המעבר לכמה שיותר פשוט וקל הוקם אתר אשר מציע פתרון חדשני למציאת חברת הובלה.
כנסו לפתוח מכרז הובלות בירושלים ללא עלות

מאז ועד היום – מציאת שירותי הובלה

אם עד היום העול שבמציאת חברת הובלה היה מוטל עליכם, מהיום עומדת לרשותכם אפשרות קצת שונה. אבל בואו נחזור רגע כמה צעדים אחורה. עד היום כאשר רציתם לחפש אחר חברת הובלה היה עליכם לעשות זאת בעצמכם. הדבר דרש מכם להקדיש זמן רב, לשאול מכרים וחברים האם מכירים חברת הובלות אמינה, לעשות טלפונים לפחות לעשר חברות הובלה באזור ירושלים והסביבה, לבקש הצעות מחיר וביום המעבר, להסתמך על המזל ולקוות שהכל יתנהל כשורה. לא עוד. מהיום באפשרותכם לרכז את כל הפעולות הנ"ל לכדי פעולה אחת הכוללת שלושה שלבים בלבד. אתר GetMoving מעמיד לרשותכם מערכת חכמה לביצוע השוואת מחירים בזמן אמת ובשקיפות מרבית. לאחר הזנת כל הפרטים למערכת בשלושה שלבים פשוטים, תקבלו אל הנייד או אל המייל הצעות מחיר מהן תבחרו את ההצעה הכי אטרקטיבית.

המערכת החכמה של אתרGetMoving

מדוע מדובר בפתרון חדשני, מעט מהפכני אפילו? מכיוון שהוא מייתר מכם את הצורך להשקיע זמן ומאמצים באיתור חברת הובלות ומאפשר לכם להסתמך על חוות דעת קודמות בעת תהליך קבלת ההחלטות. יתרה מכך, מדובר בשירות חינמי הניתן ללא עלות בו התשלום מועבר ישירות לחברת ההובלה גם ללא דמי תיווך. המערכת פותחה במיוחד על מנת לספק את המענה למגזר הפרטי והעסקי כאחד, כך שגם אם ברצונכם להעביר תכולת בית וגם אם תכולת משרד, תוכלו לפתוח מכרז חי בין חברות ההובלה החברות באתר אשר כולן נבחרו בקפידה וחתומות על הסכמי עבודה מחייבים למתן שירות אדיב, עמידה בלוחות זמנים ומחירים קבועים. בעזרת השיטה ניתן למנוע הפתעות לא נעימות וליהנות מחיסכון מרבי.

בעזרת המערכת החכמה שלGetMoving  תוכלו למצוא בקלות חברת הובלה אמינה ומקצועית ואף ליהנות ממחיר משתלם ושווה לכל כיס בעבור אלו השירותים. צוות שירות הלקוחות של האתר יהיה זמין עבורכם לכל אורך הדרך, תוך שמפקח ומלווה את התהליך על מנת להבטיח שביעות רצון מרבית ומעבר פשוט וקל!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר