מישל דיין ואלי אוחנה (למעלה משמאל עם כיוון השעון), עו"ד יצחק ינוגר, שרון ארד, טלי המר, נטלי כהן ואלישע פלג, אורי ומירב רודריגז גרסיא, חיים אלדר, אופיר קריאף ויוסי משה, שרון ארד, משה ליאון ועופר איובי עם משפחת לוי (צילומים: אריה סופר, פרטי, יח''צ אריאל)
מישל דיין ואלי אוחנה (למעלה משמאל עם כיוון השעון), עו"ד יצחק ינוגר, שרון ארד, טלי המר, נטלי כהן ואלישע פלג, אורי ומירב רודריגז גרסיא, חיים אלדר, אופיר קריאף ויוסי משה, שרון ארד, משה ליאון ועופר איובי עם משפחת לוי (צילומים: אריה סופר, פרטי, יח''צ אריאל)

הנאמן של בית"ר ירושלים אופטימי, מפגש אגדות העבר וכמובן שגם מימונה

עו"ד יצחק יונגר מאמין שיהיה בסדר עם בית"ר ירושלים, על מה דיברו מישל דיין ואלי אוחנה ערב הדרבי הירושלמי וכמה מופלטות אכל ראש העיר במימונה? 'ירושלמיז'

פורסם בתאריך: 30.4.22 17:41

את השבוע הנוכחי נפתח באווירה ספורטיבית, זאת בעקבות הדרבי הירושלמי שבו בית”ר ירושלים ניצחה ואף הבטיחה את הישארותה בליגת העל לעוד עונה. לכן, נראה ל’ירושלמיז’ מתבקש לשוחח עם האיש שאמור לפתור את פלונטר העונה הבאה של הצהובים.

שלום לך, עו”ד יצחק יונגר, הנאמן של בית"ר ירושלים, 'ירושלמיז' עלה על זה שלפני מספר ימים הרבצת נאום עידוד והרמת מוטיבציה לכלל אנשי המועדון – לא כאילו אין מחר אלא שדווקא יש מחר. נו, אז יש?
“יש תקווה”.

תוכל לפרט בבקשה?
“אנחנו מעריכים שבסוף נצליח לעשות את העבודה”.


עו''ד יצחק יונגר (צילום: פרטי)

עו"ד יצחק יונגר (צילום: פרטי)


רגע, אז יש רוכש?
“כרגע עוד אין רוכש. נקווה שהקבוצה לא תתפרק. אני חוזר ואומר: אני מקווה שלא תתפרק”.

אל תתבייש, גם המעריצים והמעריצות של בית”ר ירושלים, שהם הקוראים והקוראות שלנו, רוצים כאן נאום מוטיבציה?
“ובכן, בינתיים אנחנו מצליחים לעמוד בתקוות שאנחנו נוטעים. אנחנו עושים מאמץ גדול שבית”ר ירושלים לא תתפרק”.



בין אם התעודדתם מהדברים של הנאמן או שלא, האייטם הזה בטח יחמם לכם את הלב כי הוא כל כולו אגדות מהעבר – גם של הצהובים וגם של האדומים? אז הנה קבלו את התמונה הזו של צמד כוכבי העבר אלי אוחנה מהצד של בית”ר ירושלים, ומישל דיין מהצד של הפועל ירושלים.

התמונה, אגב, צולמה ערב הדרבי על ידי צלם הפפראצ’י שלנו, שדרן רדיו ירושלים והכרוז של בית”ר ירושלים אריה סופר, אשר מיהר וסיפר ל’ירושלמיז’ כי “בעיניי זו הזדמנות שאני לא מפספס לצלם שתי אגדות כאלה – ועוד בערב הדרבי”.


אלי אוחנה ומישל דיין (צילום: אריה סופר)

אלי אוחנה ומישל דיין (צילום: אריה סופר)


אלי אוחנה ומישל דיין, נו, הקהל בטירוף – מה היה שם בשיחה?
אוחנה: “אין תגובה”
דיין: “ובכן, סיכמנו ביננו שמה שדיברנו נשאר ויישאר בינינו לנצח. זוהי חברות בדם של 45 שנים”.


ונעבור לדיווח תנועה, ולא מהמסוק הקל. אז הנה מספר הדקות שיוסי משה, נהג המונית והכוכב המפורסם מהפרלמנט של שוקי בן עמי ברדיו ירושלים, בילה בליל הסדר בפקק מגשר המיתרים ועד לתלפיות – 70 תאמינו או לא.

שלום לך יוסי משה, נהג המונית הירושלמי בעל הפינה “סיפורים מהמונית”, ברשותך, נעזוב בבקשה את הפקקים, ונתמקד במה שאומרים עליך – שיש רק דבר אחד שהוא יותר טוב מלהיות נהג מונית: להיות הנוסע שלך?
“תשמע, אני נהג מונית ותיק ולא הייתי יום אחד קשור לתחנת מוניות. הנוסעים שלי ממש אוהבים אותי וזה הדדי, כי תמיד יש סיפורים מהנסיעות האלו. אני כבר יותר מעשור מופיע בהצלחה ובהנאה גדולה בפרלמנט של שוקי בימי שישי ברדיו ירושלים, שם הוא מכנה אותי מלך נהגי המוניות. הסיפורים שאני מספר לנוסעים שלי כמו גם למאזינים ולמאזינות, הם אמיתיים, מרתקים ויפים, לפעמים מצחיקים, והם מיועדים בעיקר לירושלמים”.


יוסי משה ואופיר קריאף (צילום: פרטי)

יוסי משה ואופיר קריאף (צילום: פרטי)


אז ספר לנו ברשותך סיפור ירושלמי רכילותי עסיסי לסיום, ושיהיה כמה שיותר צהוב בבקשה?
“אוקיי, צהוב אמרת, אז קבל: ד. א. (השם המלא שמור במערכת), אדם מאוד מוכר בירושלים שנסע איתי במונית ובאמצע הנסיעה לא יכול היה להתאפק וביקש לצאת להשתין, ובגלל שהיה חשוך ולילה, הוא לא שם לב ונפל לתוך המנול, שזה הפתח לתוך התשתית של הביוב והצנרת שיש בצדי הכביש, וכל זה בזמן שאני הייתי עסוק בטלפון ולא שמתי לב בכלל שהוא צורח לעזרה מתחתית המנול שהיה פתוח. זה היה מצחיק מאוד ועצוב גם יחד”.


ואת השבוע הזה אי אפשר להעביר בלי אייטם על המימונה. אז נספר לכם שראש העיר משה ליאון לקח את העוזר הבכיר שלו עופר איובי ל-8 חגיגות מימונה שונות במוצ”ש האחרון, בהן גם של קובי לוי במלחה, שגם שלח תמונה למזכרת.


שרון ארד, משה ליאון ועופר איובי במימונה של משפחת לוי (צילום: פרטי)

שרון ארד, משה ליאון ועופר איובי במימונה של משפחת לוי (צילום: פרטי)


עופר איובי, לא חבל – בטח העליתם במשקל כמה קילוגרמים מכובדים?
“לפני המשקל, אגיד שלא רואים דברים כאלה כמו האהבה וההערכה שראש העיר הוצף בה בסדרת חגיגות המימונה האלו. התחלנו את החגיגות אצל חבר המועצה אבישי כהן בבית וגן, עברנו למשפחת וענונו בפת, אחר כך לתמר אבוחצירא בארנונה, משם למרכז קנגורו בקטמון, המשכנו לקובי לוי במלחה, אחר כך חגגנו בהר חומה אצל ליאור עדיקא וגם אצל מני רון וסיימנו את הערב בשעה מאוחרת אצל אריק אבוחצירא בריבלין. ובקשר למשקל – תשמע, לא נגענו בכלום, אני נשבע לך, כי פחדנו להשמין”.


מחגיגות המימונה נעברו היישר לחגיגות יום ההולדת של סגן ראש העיר עו”ד אלישע פלג, מחזיק תיק הספורט ותיק החירום והביטחון בעיריית ירושלים, אשר הופתע על ידי הצוות שלו – היועץ האישי שרון ארד, מנהלת הלשכה טלי המר, והמזכירה נטלי כהן, יממה לפני התאריך שלו – ככה, בשביל ההפתעה.


שרון ארד, טלי המר, נטלי כהן ואלישע פלג (צילום: פרטי)

שרון ארד, טלי המר, נטלי כהן ואלישע פלג (צילום: פרטי)


שלום שרון ארד, אז בן כמה הוא, מותר לנו לדעת?
“הוא הגיע לגיל שאפשר להתחיל. אני שמח שאחרי יום ההולדת, בימי חופשת הפסח, אלישע, שעובד מבוקר עד ערב, יצא לזמן איכות בקפריסין, ביחד עם בנו אורן, בתו אודליה, חתנו ליעד רוח והנכדים”.

 

 

עדיין לא סיימנו עם החגיגות, כשעכשיו על הפרק רומנטיקה במיטבה על פי אורי ומירב רודריגז-גרסיא, אשר חגגו 21 שנות נישואין ושלחו אחד לשני זרי פרחים יפיפיים. מה שיפה פה בזוג היפה הללו, שהם לא רק אושיות ירושלמיות אהובות – הוא עורך בכיר ב”ישראל היום” והיא הדוברת לשעבר של התנועה הרפורמית – זה שהם חוגגים 21 שנות נשואים רפורמים, פלוס שלושה ילדים, בלי כל הטררם, הרעש והצלצולים של הרבנות הראשית.


אורי ומירב רודריגז גרסיא (צילום: פרטי)

אורי ומירב רודריגז גרסיא (צילום: פרטי)


אז מה לדעתכם עדיף – נישואין אורתודוקסים או נישואים רפורמים?
אורי רודריגז-גרסיא: “שוויוניות היא הסוד לנישואין מאושרים, מתחילת הדרך וגם אחרי 20 שנה”.
מירב רודריגז-גרסיא: “אחד היתרונות, ויש הרבה, בנישואין רפורמיים, הוא המחשבה שמקדישים בני הזוג לכתובה. שבועות רבים התחבטנו, התלבטנו והתווכחנו על סוגיות רבות שיצוצו במהלך הנישואין. החל בהגדרת הזוגיות שלנו כתומכת, מפרה ושוויונית, המשך בדרך גידול הילדים (על ברכי המסורת הישראלית? או היהודית והישראלית?), וכלה באהבה ובחברות שאנו מאחלים לעצמנו. אני יכולה לשתף שבמשך השנים צצו שאלות, וויכוחים מהותיים. לשמחתי לכולם התשובה היתה בכתובה. על פיה פעלנו, ואני שמחה על הדרך, ומודה על החברות והאהבה לאישי האהוב”. רומנטיקה במיטבה כבר אמרנו?


והנה לכם פריט טריוויה ממדורי הרכילות של לפני שני עשורים – האם תנחשו מי זכה היום בדיוק,29.4, לפני 20 שנה להופעת בכורה בתקשורת? קשה. אבל עכשיו תסתכלו בתמונה ובטח תזהו את חיים אלדר הילד, שמאז אותה כתבה עשה דבר או שניים בחייו וכיום הוא משמש כסמנכ”ל החברה העירונית אריאל וגם מחזיק בתואר עורך דין.


הופעת הבכורה של חיים אלדר בתקשורת (צילום כתבה)

הופעת הבכורה של חיים אלדר בתקשורת (צילום כתבה)


שלום לך חיים אלדר, אתה זוכר את פיסת ההיסטוריה הזו?
“וואו. מדהים שעברו כבר 20 שנה. מאז עברתי כברת דרך ארוכה עם לא מעט תחנות משמעותיות בחיים. כבר מגיל צעיר סימנתי לעצמי כמטרה מרכזית לפעול למען תושבי ירושלים ולקדם את חיי התרבות, הספורט והפנאי בעיר. אני שמח שהשגתי את היעד הזה, אם בתפקידיי הקודמים ואם כיום כסמנכ”ל החברה העירונית אריאל. אני רואה בכך זכות גדולה להיות חלק מנבחרת מנצחת ולתרום את חלקי למען קידומה של העיר”.

הרבה דמויות עזבו את ירושלים במהלך השנים. לא חלפה בך המחשבה?
“ממש לא. ירושלים עבורי היא בית אמיתי. אין על העיר הזאת בעולם. להיות ירושלמי זה הרבה אופי ונשמה, וזהו המקום שבו אני מרגיש הכי טבעי שיש”.

שבת שלום.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר