יוסי לוי ואהוד אולמרט (למעלה משמאל עם כיוון השעון), ליאור חורב, קרן קדוש, אופיר ומור קריאף, אור זקן, טראזי תומא ולון ניקולסקו, משפחת שוורץ בפולין, ירון זיו, אריאל זיו, ימית יואלי אלה וחן מנצורי (צילומים: פרטי, ליאור יאדו)
יוסי לוי ואהוד אולמרט (למעלה משמאל עם כיוון השעון), ליאור חורב, קרן קדוש, אופיר ומור קריאף, אור זקן, טראזי תומא ולון ניקולסקו, משפחת שוורץ בפולין, ירון זיו, אריאל זיו, ימית יואלי אלה וחן מנצורי (צילומים: פרטי, ליאור יאדו)

בחירות, בית"ר ירושלים ועוד – 'ירושלמיז'

פורסם בתאריך: 1.11.22 17:55

ונפתח עם בחירות 2022 – מה שמוביל את 'ירושלמיז' להעלות על הקו את היועץ האסטרטגי ליאור חורב וגם, כמובן, להתלונן בפניו שזו כבר הפעם החמישית בשלוש וחצי שנים שהפוליטיקאים שולחים אותנו לקלפי, כשבדרך הם עושים עלינו עוד סיבוב. ואחרי התלונות גם תהינו – מתי תהיה הכרעה? "הבעיה היא בנימין נתניהו", פוסק חורב בנחרצות. "כשהוא ילך תהיה הכרעה".

ומה יהיה עד אז?
"הבחירות היום הן מהמכריעות שידעה המדינה. לא מדובר בעוד סבב של ביבי כן או לא, ואפילו לא בבחירה בין ימין לבין שמאל מדיני. אלה בחירות על מהות הגדרתה של המדינה – בין מ:דינת הלכה לבין מדינה דמוקרטית, בין מדינה פונדמנטליסטית אולטרה שמרנית לבין מדינה ליברלית בעלת צביון יהודי מתון".


ליאור חורב צילום ליאור יאדו

ליאור חורב (צילום: ליאור יאדו)


ומה יכריע לדעתך?
"הבחירות תוכרענה על פי שלושה פרמטרים עיקריים א' – אחוז ההצבעה במגזר הערבי. המגמה היא של עלייה, אבל כלל לא בטוח שזה יספיק. בל"ד תעבור את אחוז החסימה אם אחוז ההשתתפות במגזר יעבור את 50 האחוזים; ב' – איילת שקד. אם היא תתמודד עד הסוף היא תשרוף לימין עשרות אלפי קולות; ג' – מרצ והעבודה עלולות לספוג מכה קשה מהמשתה הגדול של יאיר לפיד ויש עתיד. שתיה עמוקה מדי ואחת מהן תעלם מהמפה לתמיד.

"לסיכום – ישראל קרובה מאוד לבחירות שישיות. עסקת טיעון לנתניהו עשויה להפוך את הקערה. וכן, כמובן, שתהיינה בחירות מועילות לכולם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


***

רגע, עוד לא סיימנו עם בחירות 2022. מגרד לכם עוד קצת פוליטיקה? בבקשה, קבלו את העיתונאי והפובליציסט הירושלמי יוסי לוי, שהיה היועץ של נתניהו בין השנים 2009-2008, ומחבר הספר "רק ביבי", שיצא לאור בימים אלו, ושנולד ממונולוגים שבועיים שהגיש לוי בתוכנית 'כיכר תחריר' בערוץ דמוקרט TV.

שלום לך יוסי לוי, אפשר בבקשה תקציר מהספר?
"הספר הוא קובץ מונולוגים על ביבי, שבעצם חושף את שיטות הפעולה שלו, את הספינים, את המשחקים הכפולים שלו, מבלי להיכנס לרכילויות ולסיפורים אליהם נחשפתי במהלך עבודתי. עם הספר מזדהים פוליטיקאים רבים, שחושבים שזהו ספר שחשוב שיקראו אותו. התגובות של אישי הציבור מאוד מחזקות ומעודדות אותי. זה כולל את ראשי הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ואהוד ברק, את השרים וחברי הכנסת בוגי יעלון, יאיר גולן, זהבה גלאון ואחרים, כולל יו"ר הכנסת מיקי לוי".


יוסי לוי ואהוד אולמרט (צילום: פרטי)

יוסי לוי ואהוד אולמרט (צילום: פרטי)


אתה מכיר היטב את נתניהו – אתה לא חושש שהוא יתבע אותך?
"לא, לגמרי לא. ביבי הוא לא טיפש".

***

אוקיי, וכדי לסיים בטעם טוב את הרומן השבועי החד פעמי הזה (בתקווה שהפעם תהיה הכרעה ברורה) עם הפוליטיקאים שלנו, בואו נעבור ליום חמישי שעבר במפגש השייח, אז בשעה 23:30 בלילה, איתר 'ירושלמיז' את ח״כ מירי רגב, עם שרון ארד ואיש העסקים יובל ברזילי, שנהנו להם ביחד מהמאפים המיוחדים של השייח. נושא השיחה? נו באמת – כמובן שהבחירות.


שרון ארד, מירי רגב ויובל ברזילי (צילום: פרטי)

שרון ארד, מירי רגב ויובל ברזילי (צילום: פרטי)


***

נעשה את זה פשוט: אם כבר נתפסתם כשאתם שיכורים מהאהבה הגדולה שלכם ליינות משובחים, אז כדאי לכם לדעת שאריאל זיו, האחיין של ירון זיו, בעלי אולמי הדריה, השיק ביום שישי שעבר במיוחד בשבילכם חנות בוטיק חדשה ליינות, וויסקי וסיגרים בעמק רפאים שבמושבה הגרמנית, וזאת תחת השם המבטיח VALLEY WINE. בפתיחה אגב תפסנו מבוסמים להם קלות מהיינות את חברת מועצת העיר ימית יואלי אלה עם מנהל הפרויקטים בעיריית ירושלים חן מנצורי.


ירון זיו, אריאל זיו, ימית יואלי אלה וחן מנצורי (צילום: פרטי)

ירון זיו, אריאל זיו, ימית יואלי אלה וחן מנצורי (צילום: פרטי)


***

ואם בתופסת עסקינן, אז תדעו שתפסנו גם את קרן ואיציק קדוש בשוק מחנה יהודה, מתענגים להם בצוותא המוכר שלהם שכולו מעדנים וכאלה, כשהפעם הם עשו זאת עם הקרמבו הביתי מבית היוצר של ״קאבום״.


קרן ואיציק קדוש (צילום: אבישג שאר ישוב)

קרן ואיציק קדוש (צילום: אבישג שאר ישוב)


קרן ואיציק קדוש, מספיק יאמי לכם ביחד?
"הקרמבו בפה, אז במילה אחת: טעים, בשתיים, טעים ביותר".

***

לפחות שישה מיליון דמעות, זה כמה שהצטרכו להשאיר חבר מועצת העיר אדיר שוורץ וכל בני משפחתו בפיוטרקוב שפולין לרגל ציון 80 שנה לפירוק הגטו, שבו התכנסו צאצאי בני העיר, בהם משפחתו של שוורץ.


אדיר שוורץ ובני משפחתו בפולין צילום פרטי

אדיר שוורץ ובני משפחתו בפולין (צילום: פרטי)


אליך אדיר שוורץ.
"אין ספק, היה זה מסע משפחתי מרגש ומלמד מאוד"

 

 

***

שחקני בית"ר ירושלים טראזי תומא ולון ניקולסקו הגיעו בתחילת השבוע להסתפר אצל הספר אור זקן, שזה, בינינו, ביחד עם תמונה כמובן, כמוהו כהבקעת גול לשערי 'ירושלמיז'. איך יצאו התספורות, זה כבר בתמונה לשיפוטכם.


אור זקן, טראזי תומא ולון ניקולסקו (צילום: פרטי)

אור זקן, טראזי תומא ולון ניקולסקו (צילום: פרטי)


***

לא רחוק היום שיגלו כולם שהניצחון הכי גדול של קפטן בית"ר ירושלים אופיר קריאף הוא הזכייה שלו ברעייתו, מור. טוב, הנה היום הזה הגיע, זה היום, כמו שאתם יכולים לקרוא עכשיו כאן על לייב בירושלמיז, שלפינאלה מזמין אתכם גם לשמוע בנוסף מה יש לגברת קריאף המקסימה לומר לאוהדים של בעלה.

כן, מור קריאף, האוהדים והאוהדות איתך?
"ובכן, את מה שאני שומעת מבעלי כל הזמן: שהקבוצה לא תהיה אותה קבוצה בלעדיהם, והם כל הזמן נותנים את הכוח והדרייב לשחקנים, וכשאין את העידוד, בגלל תקופות קשות, צריך לדעת להמשיך לעודד, ולתמוך. האוהדים של בית"ר הם בדיוק כאלה שממשיכים לתמוך כל הזמן, שזה מצוין".


מור ואופיר קריאף (צילום: פרטי)

מור ואופיר קריאף (צילום: פרטי)


ותגידי, איך זה להיות אשתו של אופיר קריאף?
"זה זכייה בפיס. ויש הרבה נחת ורגעים משמחים. הוא אבא טוב ובעל טוב ברוך השם. כמובן שאחרי משחקים לא פשוט. הוא שוכב בספה, הוא עייף, קשה לו להירדם ולוקח לו המון זמן להצליח להירדם אחרי המשחקים, אז אני והילדים פשוט נותנים לו את השקט ולא מפריעים לו. יש פלוסים ויש מינוסים, אבל בשורה התחתונה להיות אשתו זה פשוט לזכות בפיס".


מחפשים דירת 4 חדרים בגילה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר