מורל לוי (צילום: פרטי)
מורל לוי (צילום: פרטי)

הביצה בהלם: מורל לוי עוזבת את ירושלים ועוברת לראשון לציון

לוי, דמות מוכרת בזירת הפקות האירועים והלילה בעיר, עברה ביום חמישי לראשון לציון, לאחר שמונתה למנהלת שיווק ברשת עוז קרמיקה: "היום אני באה לזירה שאף אחד לא יודע מי את. זה אתגר, יש לי המון ביטחון ואני בטוחה שאצליח"

פורסם בתאריך: 28.7.17 10:03

מורל לוי, שעוסקת במיתוג, בפרסום, בשיווק וביחסי ציבור בעיר, היא שם נרדף בחיי הבילויים והלילה בירושלים להפקות נוצצות ולאירועים, מסיבות ושמחות. השבוע היא הטילה פצצה בביצה הירושלמית, כשסיפרה לחבריה שהיא עוזבת את ירושלים עם שלושת ילדיה, ועוברת להתגורר בראשון לציון.

מורל, למה את עוזבת לראשון?

"קיבלתי הצעה להיות מנהלת שיווק של רשת 'עוז קרמיקה' המונה חמישה סניפים ברחבי הארץ. אני עובדת ברשת כמה חודשים והבנתי שכדי להיות קרובה יותר לסניפים במרכז אצטרך לעבור לאזור. הייתי חייבת לעזוב את ירושלים. זו עבודה מאתגרת ויוקרתית, נעניתי להצעה ואני הולכת על זה בכל הכוח.

"כיום אני מנהלת את האדריכלים והמעצבים בעוז קרמיקה", מספרת לוי. "בין השאר פיתחתי פלטפורמה של שיתוף פעולה מבורך בין הרשת לבין מעצבים בכל הארץ. תחום עיצוב הבתים והאדריכלות זה משהו שלא נגעתי בו אף פעם, זה תחום חדש שהתחלתי לאהוב אותו. אני עובדת עם קבלנים, מעצבים, אדריכלים וכל מי שיש לו נגיעה בתחום. הגעתי למשפחה מאוד חמה – עוז קרמיקה, מקסימה. ואני נהנית לעבוד איתם. עד עכשיו התנהלתי מתוך ירושלים והעדפתי פשוט לעזוב ולהתגורר בראשון לציון מאשר בתל אביב. ראשון היא עיר מתפתחת שמתאימה לילדים שלי והיא נקודת מפתח שקרובה עבורי לרוב הסניפים, כמו ברחובות ובפתח תקווה".

 

 

אתמול, יום חמישי, הגיעו המובילים לביתה של לוי בארנונה וארזו בית שלם שעבר כולו למרכז. זה לא קל לעזוב את העיר כאישה, ועוד לבד", היא מתארת את התחושות בעקבות המעבר החד. "בשנתיים האחרונות, מאז שהתגרשתי, בניתי את עצמי מאוד חזק שאני יוכל לעמוד על שני הרגליים ולהתקדם הלאה ולא להישען על אף אחד. לא להיות תלויה באף אחד ולתת לילדים שלי את כל הטוב שיש, גם אם יש מצבים קשים צריך לדעת להתמודד איתם. כאישה אני קמה ומחליטה החלטה מאוד אמיצה וקיצונית כדי שיהיה לי יותר טוב, עם כל הסיכונים שבדבר. אני מאמינה בעצמי, וההתמודדות שלי עם כל המעבר היא די טובה. אני יודעת לצאת מסיטואציות ולהרים אותן ובאמת להתקדם. אני יכולה להגיד שיש לי תמיכה מהגרוש ומהמשפחה, שזה הכי חשוב לילדים וחשוב לי. לקח לי כמה שנים לעשות את זה ולהחליט לעזוב את העיר. אני רואה את הצעד הזה כמשהו מבורך בשבילי, אני חושבת שאני יכולה להתקדם ולהצליח יותר ברמה הארצית".

 

מורל לוי (צילום: פרטי)

מורל לוי (צילום: פרטי)

 

איך הגיבו הילדים שלך למעבר?

"וואוו, הילדים שלי שמחו מאוד, הם רוצים להכיר את העיר, כבר רוצים לבחון אותה. הם מתרגשים, אולי יותר ממני. עכשיו יש להם גם בית בירושלים וגם בית בראשון. באמצעות הרכבת אפשר להגיע תיק-תק. חוץ מזה הילדים כבר גדולים, וזה לא אומר שאני לא אבוא לירושלים, אני עדיין אהיה על הקו של ראשון-ירושלים".

איך הגיבו הקולגות בתחום?

"כל השבוע קיבלתי פרגון מטורף – כל כך הרבה וואטסאפים של 'חבל שאת עוזבת', 'תותחית', 'איך את קמה יום אחד עם הילדים ועוזבת', 'אבידה גדולה לעיר'. התגובות מלבבות. אני לא כל כך מכירה אנשים במרכז, זה קצת מוזר ובכל זאת יש את החשש הקטן הזה. תמיד חשבתי שבירושלים אני יכולה לעשות הכל – כל מה שרציתי הפקתי גם בתחום השיווק ופתחתי עסק. עסקתי בכל תחומי המיתוג, הפרסום, השיווק ויחסי הציבור. ברמה האישית – החזקתי חברת הפקות ופרויקטים משותפים וניהלתי ושיווקתי כמה מתחמי אירועים במהלך הדרך. השיווק היה עיקר העשייה. היום אני באה לזירה שאף אחד לא יודע מי את. זה אתגר, יש לי המון ביטחון ואני בטוחה שאצליח".

בשנים שעבדה בירושלים הצליחה לוי, שגדלה בשכונת גילה, לבסס את מעמדה בחיי הלילה הירושלמיים, כשארגנה הפקות ומסיבות, ובהמשך למתג את עצמה כמומחית בשיווק ובפרסום של ארגונים וחברות. "כן, היה לי מקום מאוד בולט בירושלים", היא מדגישה, "זכיתי לחגוג שמחות להרבה מאוד משפחות. אין אחד שלא היה מרוצה מהאירוע שהפקתי. אני יודעת שאני יוצאת מכאן בראש מורם והרבה זוכרים אותי מהעבודה הטובה". 

 

מורל לוי (צילום: פרטי)

מורל לוי (צילום: פרטי)

 

"חשוב לי להגיד שזה צעד בחיי", היא מבהירה, "ויכול להיות שבעתיד אחזור לירושלים. כאן בעיר הכרתי הרבה אנשים טובים שעזרו לי במהלך הדרך והיום אני רואה אותם מהצד ממריאים ומתפתחים. ירושלים כן מתפתחת, למרות מה שאומרים. אני מאוד שמחה ותמיד אני אהיה חלק מירושלים, המשפחה שלי פה, החברים והחברות שלי פה וירושלים תמיד תהיה חלק ממני".

לוי, שכאמור כבר כמה חודשים עובדת בין השאר במרכז, חושפת את התגובות שהיא מקבלת במגרש החדש שלה. "אני גיליתי שהירושלמים במרכז זה ירושלמי-לירושלמי, עוזרים אחד לשני באופן מדהים. אם יש פגישות ישר מזהים את הירושלמים, רואים את הקליקה. אני מאוד גאה להיות ירושלמית, אני הולכת בגאווה ירושלמית, עם השפה הירושלמית ועם הסלנג הירושלמי", היא צוחקת, "אני רואה את עצמי כשגרירה של ממש – מזמינה הרבה אנשים לירושלים ומסבירה להם שהעיר זה לא רק כותל, שיבינו כמה דברים טובים יש בירושלים".

"אני רוצה למסור תודה לירושלמים ולירושלמיות, לכל מי שליווה אותי עד עכשיו", היא מסכמת. "אני מאחלת הצלחה ענקית לכל מי שעבדתי איתו. מי היה מאמין לפני כמה חודשים שאעבור לראשון ואני אהיה במקום הזה, לא דמיינתי. אבל אני חושבת שמי שעובד קשה ומוכיח את עצמו בסופו של דבר הדלתות נפתחות, למרות שכל הזמן, כל הזמן, צריך להוכיח את עצמנו מחדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יעקב היקרררר
    זו תותחית שאני מאחל לך שהקרובות לך יהיו כמוה יפות ומוכשרות
    מורל לוי את אהבת חיי!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר