לירון בת אל דורי (צילום: אריה חמד)
(צילום: אריה חמד)

תכירו, המתמודדת ממעלה אדומים לתחרות מיס פרוגרס

לירון בת אל דורי, בת 32, ממעלה אדומים, מתמודדת להיות הנציגה הישראלית בתחרות מיס פרוגרס העולמית: "מדובר בתחרות שלא רק מקדמת יופי, אני מקדמת אג'נדה של שמירה על אורח חיים בריא בעיקר בקרב נפגעי שבץ מוחי"

פורסם בתאריך: 14.8.17 21:05

לירון בת-אל דורי, בת 32, ממעלה אדומים מתמודדת בתחרות הארצית לשמש כנציגת ישראל בתחרות הבינלאומית "מיס פרוגרס" – מדובר בתחרות יופי לא שגרתית, כזו שלא מתמקדת רק ביופי אלא בעיקר באג'נדה של המתמודדות. מיס פרוגרס אינטרנשיונל נערכת מדי שנה בארץ אחרת, הפעם היא תתקיים באיטליה, מדובר במיזם שפועל כבר למעלה מחמש שנים וכולל לא רק דוגמניות אלא מתמודדות ששמות דגש על העצמה נשית בתחומים של סביבה, בריאות וזכויות אדם.

 

דורי, נשואה לדביר ואמא לנוי בת השנה, היא דוגמנית, ובעלת סטודיו לעיצוב גרפי, ובזמנה הפרטי היא מקדמת את נושא הספורט והבריאות בדגש על פעילות גופנית לנפגעי שבץ מוחי. "כל התהליך התחיל אצלי אחרי שכל הילדות הרגשתי לא יפה ולא מוצלחת", מספרת דורי ל"כל העיר". "עכשיו אני מביאה סיפור של הצלחה ודוגמנות בגילאים מאוחרים יותר. אני לא התחלתי לדגמן כמו כולן בסוף שנות העשרה, אלא בסוף שנות ה-20 שלי, ויחד עם זה בה הרצון שלי להראות שאין גיל להצלחה".

 

לירון בת אל דורי (צילום: יוסי וונש)

(צילום: יוסי וונש)

למה מיס פרוגרס, ולא תחרות יופי אחרת?

"מפני שבתחרות הזו אני מביאה עוד משהו שבו אני מאמינה ורוצה לקדם ולא רק יופי. מדובר בתחרות שלא רק מקדמת יופי, ואני מקדמת אג'נדה של שמירה על אורח חיים בריא בעיקר בקרב נפגעי שבץ מוחי. בריאות ופעילות גופנית הם חלק חשוב מאוד מחיי ואני מנסה להעלות את המודעות של שמירה על הבריאות. פעילות גופנית היא מרכיב חשוב בתהליך שיקום של חולים אלו מפני שהם נמצאים בסיכון מוגבר לשבץ נוסף. מיס פרוגרס נותנת לי את ההזדמנות להעביר את האג'נדה הזאת בשיתוף פעולה עם עיריית מעלה אדומים ופרופ' רונן לקר, מנהל המרכז לטיפול בשבץ מוחי, במרכז הרפואי הדסה עין כרם".

 

(צילום: יוסף אלון)

(צילום: יוסף אלון)

איך את תורמת ומקדמת את המטרות הללו בחיי היומיום בקהילה?

"קיימתי ערב בריאות עירוני, ומספר משתתפים גדול מאוד פקד אותו, כחלק מהמידע אותו העברנו במפגש הזה, הרצו לקהל נוירולוג, דיאטנית וכמובן הרצאות על שמירה על כושר גופני. בנוסף, העברתי בהתנדבות קבוצת ספורט לנשים שעבדה על חיטוב הגוף ביחד עם שיחות מוטיבציה לאורך כל הדרך".

"בסוף החודש תפתח התחרות באתר האינטרנט של מיס פרוגרס ישראל", מספרת דורי, "כרגע עוד אין תאריך מדויק. הדף יהיה פעיל במהלך שבוע לשם הצבעות. מספרי הוא 35 ואשמח שתבחרו בי ותחזקו אותי על מנת שאוכל לקדם את פעילותי בספורט ובבריאות".

לירון בת אל דורי (צילום: רפאל מזרחי)

(צילום: רפאל מזרחי)

מה את עושה כשאת קמה בבוקר?

"מנשקת את הבת שלי".

מה מרגש אותך?

"האימהות וכל הקשור בכך".

האם את שומרת על דיאטה ועל כושר?

"ברור".

מתי היתה הפעם האחרונה שבכית?

"כשבתי נולדה".

 

לירון בת אל דורי (צילום: ספיר מלכי)

(צילום: ספיר מלכי)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר