יעל נבו, רפואה סינית בירושלים (צילום: ניר שניידר)
יעל נבו, רפואה סינית בירושלים (צילום: ניר שניידר)

הבית לבריאות האישה: על טהרת הרפואה הסינית

בלב בית הכרם שוכן הבית לבריאות האישה המתבסס על טהרת הרפואה הסינית בירושלים ומציע טיפול הוליסטי משלים: דיקור, צמחי מרפא, תזונה בריאה וסדנאות לנשים בהריון ובחופשת לידה. העיקר שתצאו בבריאות נפשית ופיזית גם יחד

פורסם בתאריך: 4.6.20 20:14

היא הקימה את הבית לבריאות האישה במטרה להוות מרכז טיפולים אלטרנטיביים על טהרת הרפואה הסינית ולתת מענה ופתרונות לנשים וילדים כאחד במגוון רחב של בעיות וכאבים החל מבעיות פוריות, כאבי מחזור, ועד לטיפול בבעיות גזים של תינוקות ועוד. יעל נבו, מטפלת מוסמכת ברפואה סינית ומומחית לרפואת נשים וילדים.

איך הגעת לתחום הרפואה הסינית?

"מאז ומתמיד ידעתי שאני רוצה להיות מטפלת. כשבתי הבכורה נולדה הבנתי שאני רוצה לגדל אותה בצורה טבעית והתחלתי לעשות שינוי תזונתי בעצמי. כשהיא חגגה שנה למדתי ארומתרפיה, שימוש בשמנים אתריים למטרות ריפויי, והבנתי שבזה אני רוצה לעסוק. הלימודים כללו מבוא של רפואה סינית ובקורס לימדו על הקשר בין האדם לטבע ואיך הגוף שלנו קשור לעונות השנה, איך הסינים ראו את החיבור הזה – וזה משך אותי וברגע הזה נפל לי אסימון שזה הייעוד שלי. בסיום הלימודים נרשמתי ללימודי רפואה סינית במכללת מעיינות ושם למדתי את התחום במשך 4 שנים וכבר עברו 7 שנים מאז. את הסטאז' עשיתי בבית חולים בשערי צדק במחלקת דיקור ושם נחשפתי לראשונה לנפלאות הריפוי של הרפואה הסינית, עם לא מעט מקרים מעניינים שקיבלו מענה. לאחר מכן המשכתי ללמוד שנתיים נוספות התמחות ברפואה יפנית".

יעל נבו, רפואה סינית בירושלים (צילום: ניר שניידר)

יעל נבו, רפואה סינית בירושלים (צילום: ניר שניידר)

מי הם המטופלים שמגיעים אליך? ובמה את מתמחה?

"אחרי סיום הלימודים הבנתי שהכי מעניין אותי לעבוד עם נשים וילדים. נשים שמגיעות עם בעיות בתחום הגניקולוגיה והפריון. מדובר בכל מי שמתקשה בקליטת הריון, מחזור לא סדיר, כאבי מחזור, דמומים כבדים. במהלך שנותיי כמטפלת ראיתי הרבה הצלחות בדיקור וצמחי מרפא. למשל – כאבי מחזור. לרפואה הקונבנציונלית אין באמת פתרון לכאבים, הולכים לרופא ואין לו מה להציע מלבד משככי כאבים. אחרי שלמדתי רפואה סינית הבנתי שאפשר לחיות כמעט ללא כאבי מחזור אחרי סדרת טיפולים מתאימה. בתחום הילדים למדתי אני מתמחה בטיפול בשם "שונישין" – דיקור ללא מחטים, שמתבצע עם כלי מתכת ועיסויים. בגילאים הקטנים זה מאוד יעיל ותוך מספר מועט של טיפולים אפשר לחזק מערכת חיסון ודלקות חוזרות, בעיות עיכול, בעיות שינה, כאבי גזים אצל תינוקות, אסטמה של העור, בעיות נשימה ועוד. באופן הזה ובשיטת הטיפול הייחודית הזו גם הילדים שמחים וגם ההורים מבסוטים. לשמחתי היום יש יותר מודעות לתחום הדיקור והורים רבים מכירים את נפלאות הטיפול ומביאים את ילדיהם מגיל ינקות ועד לגילאים הבוגרים".

הבית לבריאות האישה (צילום: ניר שניידר)

הבית לבריאות האישה (צילום: ניר שניידר)

לאילו כאבים נוספים יש פתרון בטיפול שלך?

"לכאבי גב, מגרנות, תופעות גיל המעבר, גלי חום, חוסר איזון הורמונאלי שלרפואה הקונבנציונלית אין באמת פתרון, ליווי הריון ולידה והכנה ללידה. בסוף החודש התשיעי מגיעות אלי נשים בהריון ואנחנו מבצעות טיפול שעוזר לגוף להתכונן ללידה, להכין את הגוף במטרה שכשהלידה תגיע הצירים יהיו יותר קלים, חוויה נעימה יותר, רגועה".

את יכולה לתת דוגמה לטיפול שהצליח?

"מטופלת שהגיעה אלי עם ריבוי מי שפיר לקראת סוף ההיריון בחודש שמיני. זה היה ההיריון הראשון שלה והיא הייתה מאוד מודאגת . הרופאים כל הזמן טפטפו שאולי יצטרכו לבצע לידה מוקדמת ואני וידעתי שאני יכולה לעזור. עשינו סדרה של טיפולים, אחרי חודש היא הלכה לביקורת וראו ירידה במי השפיר ולקראת החודש התשיעי המצב שלה היה כבר ממש טוב. עבדנו גם על הקטע של הנפש כי הייתה במתח. זה קורה לא מעט פעמים שמגיעים אלי עם בעיה פיזית אבל זה למעשה יושב לא מעט על הפן הנפשי. בסופו של דבר היא ילדה בזמן עם תינוק בריא ולידה קלה ורגועה".

מה החזון של "הבית לבריאות האישה"?

"לפני שנה פתחתי את הבית לבריאות האישה. החזון והמטרה של המרכז הוא להוות מקום ריפוי על טהרת הרפואה הסינית לנשים וילדים. במקום אנחנו מקיימים סדנאות לאמהות אחרי לידה. למשל, סדנת עיסוי תינוקות, או סדנה של טיפול בתנועה ואיך להתמודד עם התקפי זעם אצל ילדים. בקרוב נצא בסדרת סדנאות נוספות לאישה ולילד. בנוסף, הבית לבריאות האישה מהווה מרכז הוליסטי עם אפשרות למגוון של טיפולים מהתחום, כמו: דיקור, נטורופתיה, טיפול רגשי, דיקור מיוחד לילדים, תזונה סינית, צמחי מרפא ועוד. אני מזמינה נשים ואמהות להגיע אלינו ולחוות ריפוי נפשי ופיזי ולראות שאפשר לשפר את איכות החיים ולחיות חיים רגועים, שלווים וללא כאבים".

הבית לבריאות האישה
בית הכרם, ירושלים

טלפון: 054-4826998

אתר: https://www.yaelnevo.com/

פייסבוק: יעל נבו – רפואה סינית לבריאות האישה

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר