רעות והתינוקת החדשה עם המיילדת שירי וינד קרן צילום דוברות הדסה
רעות והתינוקת החדשה עם המיילדת שירי וינד קרן (צילום: דוברות הדסה)

ילידי 2023: בהדסה קיבלו את השנה החדשה עם בן ובת

בלילה שבין שבת לראשון, בחצות בדיוק, נולדה בהר הצופים בתם של רעות והראל; כדקה מאוחר יותר נולד בהדסה עין כרם בנם של עטרת ובן. בריאות ונחת

פורסם בתאריך: 2.1.23 12:14

הלידה הראשונה לשנת 2023 במרכז הרפואי הדסה התרחשה בבית החולים בהר הצופים, שם, בחצות הלילה שבין שבת לראשון (1.1.23-31.12.22) נולדה בתם של רעות והראל, שזוהי היתה הלידה השלישית שלהם בהדסה הר הצופים.

"אני רוצה להודות למיילדת המדהימה – שירי וינד קרן", מסרה רעות, "תודה רבה על האכפתיות, המסירות הרבה ועל חוויה נדירה. תודה על שנשארת איתי עד סוף הלידה ולא ויתרת. תודה גדולה לכל הצוות המקצועי והנפלא שבהדסה הר הצופים, ברור לי שרק לכאן – אליכם, אני חוזרת ללדת. מזל טוב והצלחה לכל היולדות והאמהות הטריות ושנה אזרחית מוצלחת לכולן".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כדקה מאוחר יותר גם בהדסה עין כרם חגגו את הלידה הראשונה לשנת 2023 – בנם של עטרת ובן, שלהם זה הילד הראשון.

"תודה גדולה לצוות הקשוב, התומך והמקצועי בהדסה״, אמרה עטרת בהתרגשות. ״לצוות חדר לידה על תהליך טוב ומרגש ובכלל לכל מי שפגשנו בדרך והיה לחלק מהחוויה העוצמתית שלנו. מאחלת לכולן לשנת 2023 לצאת בידיים מלאות וחיוך רחב בדיוק כמו שאני יוצאת מהדסה, מחוזקת".

"התינוקות הראשונים לשנת 2023 מבשרים על תחילתה של שנה מלאה בלידות בריאות ובהגשמת חלום ההורות עבור רבים", אומרים בהדסה בהתרגשות.

פרופ׳ דוד שוויקי, מנהל האגף לנשים ויולדות בהדסה, מוסיף: "בשנת 2022 ילדו כמעט 15 אלף נשים בהדסה הר הצופים ובהדסה עין כרם יחד, מה שמהווה בהחלט עלייה לעומת שנים קודמות. בחודשים האחרונים אנחנו רואים את העלייה הזאת ביתר שאת ומאוד משמח שהנשים בוחרות ונותנות אמון במערך חדרי לידה ובמחלקות היולדות שלנו. כמקום עם רמת המקצועיות הגבוהה ביותר לצד טיפול אנושי, חם ומפנק.
כל זה לא היה מתאפשר בלי עבודה מסביב לשעון של אנשי הצוות המסורים שלנו: מיילדות, אחיות, רופאים ורופאות, אנשי אדמיניסטרציה ומנהל, עובדי המנהל והמשק שעובדים כולם ביחד ומגוייסים למשימה- לשים את היולדת שלנו במרכז ולתת לה את כל מה שאפשר, תוך שמירה מלאה על בריאותה ובריאות התינוק".

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בסמוך למרכז הרפואי? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר