מרכז רב תחומי לשירותי רפואה פרטיים. קשת רפואה (צילום: טלי דברת)
מרכז רב תחומי לשירותי רפואה פרטיים. קשת רפואה (צילום: טלי דברת)

קשת רפואה: רפואה פרטית איכותית רב תחומית תחת קורת גג אחת

רופאים מובילים בתחומם במקצועות רפואה שונים, רפואה משלימה, פיזיותרפיה ורפואה אסתטית - כל אלה עומדים לרשות המטופלים תחת קורת גג אחת ב"קשת רפואה" - מרכז רב תחומי לשירותי רפואה פרטיים, שנפתח בתחילת מארס במבשרת ציון. החזון של המרכז: הענקת שירותי רפואה מקצועית, איכותית ורב תחומית בזמינות תורים מיידית עם יחס אישי, תמיכה וליווי לכל אורך הדרך

פורסם בתאריך: 30.3.23 01:17

"קשת רפואה" – מרכז רב תחומי לשירותי רפואה פרטיים, שנפתח במבשרת ציון ב-1 במארס ונחנך באירוע חגיגי בשבוע שעבר, מביא עימו בשורה גדולה לתושבי האזור, המבקשים לקבל שירותי רפואה איכותיים ברמה גבוהה.

את המרכז הקימו שני שותפים, ליאורה הלר וד"ר דוד דביר, שדרכיהם הצטלבו בתפקידים קודמים שמילאו במסגרת הרפואה הציבורית. ליאורה, מעבר להיותה כלכלנית ובעלת תואר שני במשפטים, חיה ונושמת את עולם הבריאות כבר 27 שנים. ברקורד שלה עבודה במרכז הרפואי בילינסון מקבוצת כללית בשורה של תפקידים, כשבאחרון שבהם שימשה המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים. לאחר מכן שימשה מנהלת אדמיניסטרטיבית של המרכז השיקומי רעות, ושם גם פגשה והכירה את שותפה לדרך, ד"ר דביר, מומחה ברפואת משפחה, מנהל רפואי ויועץ סוכרת והשמנת יתר.

את "קשת רפואה" הקימו ליאורה וד"ר דביר עם חזון ברור להעניק למטופלים רפואה פרטית איכותית רב תחומית תחת קורת גג אחת. ליאורה מספרת: "27 שנים ברפואה הציבורית גרמו לי להבין איך הרפואה בישראל באמת צריכה להיראות, וככה נולד המרכז הרפואי 'קשת רפואה', שהדגל שלו הוא רפואה מקצועית, איכותית ורב תחומית".

מרכז רב תחומי לשירותי רפואה פרטיים. קשת רפואה (צילום: טלי דברת)

מרכז רב תחומי לשירותי רפואה פרטיים. קשת רפואה (צילום: טלי דברת)

ואיך זה מתבטא בפועל?

"המחקרים מוכיחים, וגם הרפואה הקונבנציונאלית כבר מזמן הפנימה את זה, שרפואה איכותית היא רפואה שמשלבת טיפולים קונבנציונאליים עם טיפולים מתחום הרפואה המשלימה והפיזיותרפיה, לכן, הקמנו במרכז חטיבה גדולה של רפואה משלימה, בניהולו של עוז לוי, מטפל מומחה ברפואה סינית ויפנית. טיפולי הרפואה המשלימה ב'קשת רפואה' הם רבים ומגוונים וכוללים רפואה סינית, טיפולי מגע ותזונה. את מחלקת הפיזיותרפיה במרכז מוביל איגור רובינשטיין, אחד הפיזיותרפיסטים הטובים בארץ, שבנוסף מתמחה גם ברפואת ספורט ובין היתר מלווה את הנבחרת האולימפית של ישראל בהרמת משקולות. אגב, גם את איגור הכרתי במהלך עבודתי ברעות, שם הוא טיפל במקרים קשים ביותר. הוא הצליח להעמיד על הרגליים מטופלים שלא האמינו שיצליחו אי פעם להשתקם".

 

 

ב"קשת רפואה" עומדים לרשות המטופלים מומחים רפואיים מובילים בתחומי אורתופדיה, כאב, נוירולוגיה, עור, עיניים, קרדיולוגיה, ריאות (ילדים ומבוגרים) וקשב וריכוז, ובנוסף, פועלת במרכז חטיבה לטיפולי אסתטיקה, אותה מובילים שלושה רופאים: ד"ר עידו ליסי, כירורג פלסטי, פרופ' טלי צ'רנוביצקי, רופאת עור, וד"ר אודי רייך, רופא עיניים, מומחה באוקולופלסטיקה (פלסטיקה של העין). "ההסתכלות שלנו על תחום הרפואה האסתטית", מסבירה ליאורה, "היא הסתכלות ייחודית ורחבה, שהיא הרבה מעבר להזרקת חומרי מילוי, שכמובן גם את זה אנחנו עושים".

ומה מבדל את "קשת רפואה" ממרכזים אחרים המעניקים שירותי רפואה פרטיים?

"הייחודיות שלנו היא בגישת המערכים. למשל, מטופל עם כאבי גב ייבדק אצל אורתופד, אבל האורתופד לא יסתפק בכך ויתייעץ גם עם רופא כאב, ושניהם יתייעצו עם הפיזיותרפיסט, וביחד הם יבנו למטופל תוכנית טיפול שהכי מתאימה ונכונה לו, ואם יהיה צורך גם יפנו אותו לדיקור סיני. כל המכלול הזה קורה במרכז שלנו תחת קורת גג אחת. דוגמה נוספת היא הטיפול בילד שסובל מבעיות קשב וריכוז. הטיפול לא מתחיל ומסתיים רק במתן ריטלין, אם בכלל, וההורים גם מוזמנים לסדנאות בנושא שמועברות במרכז על ידי אוסנת יהודה, מומחית בתחום".

מרכז רב תחומי לשירותי רפואה פרטיים. קשת רפואה (צילום: טלי דברת)

מרכז רב תחומי לשירותי רפואה פרטיים. קשת רפואה (צילום: טלי דברת)

את פני המטופלים שבאים בשערי "קשת רפואה" מקבל ומלווה הצוות האדמיניסטרטיבי, בניהולה של מיטל גואטה. "אנחנו מעניקים יחס חם וליווי אישי לכל מטופל", אומרת ליאורה, "מיטל והצוות שלה הולכים עם המטופלים יד ביד לכל התחנות, מוודאים שהם מבינים הכל ויודעים למי לפנות ומה נדרש מהם לעשות. בנוסף, מיטל מסייעת למטופלים גם בהליך הביורוקרטי מול חברות הביטוח לצורך מיצוי זכויות. מתברר שלמטופלים רבים יש ביטוח בריאות פרטי, המכסה חלק ניכר מעלויות הטיפולים, והם אפילו לא מודעים לכך, ומיטל וצוותה מסייעים גם בכך".

המטופלים ב"קשת רפואה" נהנים מזמינות תורים מיידית (מקסימום שבועיים) לכל הרופאים והמטפלים וחלק מהרופאים עובדים בהסדרים עם ביטוחים משלימים של קופות החולים.


קשת רפואה – מרכז מומחים רב תחומי, רח' צור 1, מבשרת ציון בניין MBC, קומה 2

טלפון : 073-3214111

דוא"ל: [email protected]

לאתר קשת רפואה >>> 

לפייסבוק: קשת רפואה – מרכז מומחים רב תחומי >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר