האגף החדש במיון שערי צדק (צילום: אפרת פרג'ון, שערי צדק)
האגף החדש במיון שערי צדק (צילום: אפרת פרג'ון, שערי צדק)

רגע לפני הפתיחה הרשמית: הצצה למיון החדש בשערי צדק

היום, שני, צפוי להתקיים טקס החניכה של המרכז לרפואה דחופה (מיון) בשערי צדק, שנפתח להרצה בשבועות האחרונים. "תוכנן ונבנה תוך תשומת לב רבה למסלול מטופל נגיש ונח המאפשר זרימה של תהליך הטיפול בנוחות ובקלות", נמסר מהמרכז הרפואי

פורסם בתאריך: 11.9.23 08:18

אחרי ארבע שנים של תכנון ובנייה ובהשקעה של מיליונים – באחרונה נפתח להרצה האגף החדש במרכז לרפואה דחופה – חדר המיון – במרכז הרפואי שערי צדק. היום, שני, 11.9, יתקיים טקס החניכה הרשמי.

האגף החדש במיון שערי צדק כולל מערך טריאז' רחב ונוח ואגף למטופלים מהלכים, עמדות טיפול נוחות, חדרי בדיקה וטיפול חדשים, עמדות קבלה רחבות ועוד. לדברי גורמים בשערי צדק, "האגף תוכנן ונבנה תוך תשומת לב רבה למסלול מטופל נגיש ונח המאפשר זרימה של תהליך הטיפול בנוחות ובקלות".

יצוין כי האגף החדש הוא השלב הראשון בבינוי ובחידוש של חדר המיון כולו – בינוי אשר יתבצע בשנים הקרובות.


האגף החדש במיון שערי צדק (צילום: אפרת פרג'ון, שערי צדק)

האגף החדש במיון שערי צדק (צילום: אפרת פרג'ון, שערי צדק)


"מלר"ד שערי צדק הוא הגדול והמבוקש בירושלים כיום, עם למעלה מ- 100,000 מטופלים בשנה", נמסר משערי צדק. "בשנה האחרונה המלר"ד הוא הצומח ביותר בארץ עם עלייה של 10 אחוזים במספר הפונים. אנו מייחסים את העלייה המתמדת במספר הפניות לטיפול המקצועי והאנושי של צוותי המלר"ד ומקווים להעניק חווית טיפול טובה יותר עם השיפור המבני".

את בניית האגף החדש הוביל מנכ"ל המרכז הרפואי פרופ' עופר מרין, שמיד עם כניסתו לתפקיד לפני 4 שנים שם את הנושא כמשימה מרכזית בשערי צדק.


המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)


 

 

הקמת המלר"ד החדש היא פרי שיתוף פעולה בין שערי צדק, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד הבריאות – אשר כולם ביחד היו שותפים בתקצובו שנאמד בכ-50 מיליון שקלים. יצוין כי את התכנון הוביל משרד האדריכלים של צביקה רובינשטיין ושי עופר.


האגף החדש במיון שערי צדק (צילום: אפרת פרג'ון, שערי צדק)

האגף החדש במיון שערי צדק (צילום: אפרת פרג'ון, שערי צדק)


מנכ"ל שערי צדק פרופ' מרין אומר כי "המרכז הרפואי שערי צדק ממשיכה לגדול, להתחדש ולהתפתח הרמה הארצית. מיד עם כניסתי לתפקיד שמתי כמשימה מרכזית להרחיב את חדר המיון כדי לתת מענה למטופלים. חדר המיון של שערי צדק לא מעד בעומסים של המטופלים וראינו בזו משימה חשובה מאין כמוה עבור המטופלים. חווית המטופל, זרימת הליך הטיפול וכמובן התנאים והנוחות הם אלו שהובילו אותנו בתכנון של המלר"ד החדש ואנו כבר רואים תוצאות בשטח. אני מבקש להודות לראש העיר משה ליאון על התמיכה, למנכ"ל הרל"י אייל חיימובסקי על השותפות, לשר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן שסייע ולשרים אחריו שהמשיכו בתמיכה, לכל מי שעבד ולקח חלק בתכנון ובבניה, האדריכלים וצוות הפרויקטים שלנו וכמובן לצוות המלר"ד כולו מכל התחומים על העבודה המסורה בכל ימות השנה. זוהי בשורה גדולה לתושבי ירושלים והסביבה ואני מקווה שלא תצטרכו, אבל במידה וכן- מלר"ד שערי צדק החדש פתוח בשבילכם".

ראש העיר משה ליאון "הרחבת המיון בשערי צדק ושדרוגו עתיד להעניק למטופלים טיפול טוב יותר. השדרוג ישפר את זרימת הליך הטיפול, יפחית את העומס ויקל על הצוותים הרפואיים והמטופלים כאחד. אני מודה לכל צוות בית החולים שערי צדק ובראשם למנכל פרופ' עופר מרין על עבודת הקודש למען תושבי העיר והצלחת החיים מידי יום".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאן דהוא הזוכר את חדר המיון הקטן בשע"צ הישן ברח' יפו.

    מאחל לכל עם ישראל ולמרכז הרפואי שע"צ שהמלר"ד החדש וכן הישן ישמשו מכאן ולעתיד לבא רק בסטטוס של אלומי שמחות

  2. ישראל

    זבל של בי"ח, שש שעות המתנה במיון על כלום ושום דבר, יחס משפיל ודוחה, עוד רגע נבוא ככה המשך שש שעות כשאחי סובל מכאבים עם דלקת התוספתן,

  3. שירה

    גרוע. המיון הקודם היה הרבה יותר נעים
    אין פרטיות
    מזגנים מקפיאים את האנשים
    ושעות המתנה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר