היולדת שילדה בחניון שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)
היולדת ומשפחתה (צילום: דוברות שערי צדק)

לאן אתה ממהר – אישה ילדה את תינוקה בחניון של שערי צדק

היולדת, בת 34, תושבת העיר, אמא לארבעה ילדים, הגיעה בשישי שעבר לחניון בשערי צדק, יצאה מהאוטו והרגישה את תינוקה יוצא. צוות מד"א שהיה במקום חתך את חבל הטבור

פורסם בתאריך: 20.3.18 14:15

לידת בזק בחניון בית החולים שערי צדק – תושבת ירושלים, בת 34, אמא לארבעה ילדים, הגיעה בליל שישי שעבר לחניון בשערי צדק וילדה בתוך החניון, לאחר שהרגישה כי היא יולדת ואינה יכולה להספיק להגיע לחדר הלידה. צוות מד"א, שהיה במקום, חתך עבור היולדת את חבל הטבור ופינה אותה ואת התינוק לחדר היולדת שבבית החולים.

בשערי צדק מספרים כי "ה.ה, בת ה-34, עברה כבר ארבע לידות, כולן התקדמו מהר יחסית לממוצע. הלידה הנוכחית, החמישית במספר, שאירעה בליל שישי האחרון, היתה המהירה מהמצופה. בחניון המרכז הרפואי שערי צדק, שניות ספורות לאחר שבעלה יצא לפרוק את התיקים, היא בישרה לו 'אנחנו בלידה'. הבעל ההמום לא איבד את העשתונות,  אך הלידה התקדמה במהירות ולא אפשרה לו אפילו לקרוא לעזרה. צוות מד"א שהיה באותה עת בחניון בית החולים, נחלץ לעזרת הזוג וסייע בחיתוך חבל הטבור. צוות רפואי של מחלקת היולדות הגיע למקום במהירות ונטל את העניינים לידיו המקצועיות, והיולדת עם התינוקת הועברו למחלקה".

היולדת שילדה בחניון שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

המשפחה בהרכב מלא, השבוע בשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

היולדת הטרייה סיפרה בבית החולים כי "בתוך חגיגות יום ההולדת של בתנו השלישית, בת ה-7, בליל שבת התחלתי לחוות צירים תכופים יותר", היא תיארה, "בתום החגיגות והקידוש נסענו במהירות לבית החולים, אך כאמור, לא הספקנו להגיע לחדר הלידה. זו היתה חוויה מעצימה בשביל שנינו".

 

 

עוד אמרה היולדת: "אנו מודים לקב"ה על הנס הגדול ועל ההזדמנות הנדירה לחוות לידה מסוג זה יחד. התושייה שגילה בעלי אינה מובנת מאליה, הוא היה מאוד קשוב ופעל בצורה טובה מאוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כדאי שתלמדו פעם אחת ולתמיד. ליל שישי זה חמישי בלילה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר