דיור מוגן משען (צילום: רועי מזרחי)
דיור מוגן משען (צילום: רועי מזרחי)

בית הדיור המוגן "משען ירושלים" – מעורב ירושלמי

מלבד איכות ומקצועיות חשוב לבחור דיור מוגן שדואג לחיי חברה פעילים, זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר. בדיור המוגן "משען ירושלים" תוכלו ליהנות משירות איכותי, מסור ומקצועי מצד צוות העובדים המיומן, אך יותר מכל- מחברה מגוונת, חמה ואוהבת

פורסם בתאריך: 12.3.19 14:12

רשת "משען" הינה גוף ציבורי הקיים מאז 1931 ופועל ללא מטרות רווח. כלומר, כל הכנסות הבתים, מושקעות בשיפור איכות החיים של דייריה בבתים המוגנים, תוך הקפדה על שמירת זכויותיהם ורווחתם. רשת "משען" היא ללא ספק המובילה בתחומה בישראל והציבה רף איכות ובטיחות גבוה במיוחד, עבור שאר בתי הדיור המוגן בארץ. בבית הדיור המוגן "משען ירושלים", הקיים מאז 1967, תוכלו למצוא: איכות חיים גבוהה, מיקום מרכזי, מעטפת בריאותית המספקת מענה במהלך שעות היממה, מחלקת תשושים, אבזור מודרני וחדשני, צוות מסור ומיומן ועוד. אך גולת הכותרת של המוסד באה לידי ביטוי בתמהיל האנושי של הדיירים. דיירי המקום מתפרשים על פני מגוון רחב של אוכלוסיות והם יוצרים, יחד עם צוות העובדים, אווירה חמה ואוהבת. ישבתי יחד עם צוות "משען ירושלים", לשיחה קצרה על אנשים.


מהי ייחודיות המקום?

"הבית שלנו הוא לא עוד בית דיור מוגן רגיל. מדובר במקום חם, קטן ומשפחתי, אשר מעמיד את טובת הדיירים בראש סדר העדיפויות. אצלנו תמצאו קודם כל, אנשים טובים- בין אם אלו העובדים המסורים והחמים שלנו, ובין אם אלו הדיירים האדיבים והחברותיים שגרים במקום. כולם מכירים את כולם, וכולם חברים של כולם".

מיהו קהל היעד שלכם?

"אין ב'משען ירושלים' קהל יעד. אנחנו מקבלים את כולם, ללא הבדל דת, גזע ומין. האוכלוסייה שלנו היא מאוד מגוונת וכוללת דיירים מ-24 מדינות. לכן, אנו מגדירים את עצמנו כ'מעורב ירושלמי'".

 

דיור מוגן משען (צילום: רועי מזרחי)

דיור מוגן משען (צילום: רועי מזרחי)

אילו סוגי דירות אתם מציעים?

"ב'משען ירושלים' יש 89 יחידות דיור, המתחלקות לשלושה סוגים: דירות יחיד או זוגות, דירות חדר וחצי ודירות שני חדרים. הדירות שלנו תוכננו בקפידה, על מנת לגרום לדיירים להרגיש כמה שיותר בנוח. חשוב גם לציין שבכל קומה בבניין יש לובי, המציע אבזור מודרני ואפשרויות בידור מגוונות".

דיור מוגן משען (צילום: רועי מזרחי)

דיור מוגן משען (צילום: רועי מזרחי)

מהן אפשרויות הבידור והפנאי המוצעות במקום?

"אינספור אפשרויות: חדר כושר, חוג תנ"ך, חוג ללימוד משנה, שיעורי התעמלות, הרצאות, חוג דרמה, זומבה, מקהלה עצמאית, מסיבות ועוד המון. הפעילויות הרבות שלנו תורמות לגיבוש ולחיזוק הקשרים החברתיים בין הדיירים. כמו כן, חשוב לציין של'משען ירושלים' יש חיבור חזק לקהילת השכונה, ואנו בונים, יחד איתם, פעילויות ייחודיות רבות".

היכן אתם ממוקמים?

"אנו נמצאים בשכונת קטמון הישנה והיפהפה, המוקפת ע"י נוף ירושלמי מרהיב ועוצר נשימה. כמו כן, המיקום המרכזי שלנו, מספק גישה למרכזי בילוי ותרבות מרכזיים בעיר ירושלים, אשר בהם נהנים ומבלים הדיירים והעובדים ביחד, כקבוצה מגובשת ומאוחדת".

דיור מוגן משען (צילום: רועי מזרחי)

דיור מוגן משען (צילום: רועי מזרחי)

אני כבר השתכנעתי, אבל בכל זאת- מדוע כדאי להגיע דווקא אליכם?

"אין כמו 'משען ירושלים'. באמת. מדובר בדיור מוגן  שמספק עבור הדיירים רשת ביטחון כלכלית ורפואית. נוסף על כך, הצוות המסור שלנו מלווה אותם בכל הפעילות היומיומית שהם מבצעים. אנחנו, צוות העובדים במקום, אוהבים ומכבדים כל דייר שגר אצלנו, ותמיד שמחים לצרף דיירים נוספים למשפחת 'משען ירושלים'".

 

בית הדיור המוגן "משען ירושלים"

כתובת: יהושע בן גמלא 7.

טלפון: 02-6476464

קישור לאתר "משען"

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר